Life-Long Education programsLife-Long Education programs(version: 153)
 
   Login via CAS
How to teach - teachers help teachers 23/24 (UCIT)
Basic information
How to teach - teachers help teachers 23/24
Variant code (CID): 9684
admission procedure in progress
Orientation: Lifelong learning programme - Interest-oriented
Faculty: Faculty of Science
Futher Education Centre [31-643]
combined
Czech
Zlepšete své lektorské dovednosti a přineste do své výuky novou úroveň energie a interaktivity. Bez ohledu na to, zda teprve začínáte učit nebo jste zkušený lektor, nabízíme vám příležitost získat praktické nástroje, osvojit si nové přístupy a inovativní metody pro efektivní zapojení studentů. Naučte se připravovat lekce, které podporují aktivitu a udržují pozornost a studenty motivují. Zlepšete svou verbální a neverbální komunikaci, naučte se poskytovat zpětnou vazbu a získejte mnoho užitečných tipů pro lektorskou práci.

Připojte se k našemu kurzu a budete mít možnost sdílet své zkušenosti, učit se od zkušených kolegů a posunout své lektorské dovednosti na vyšší úroveň. Buďte inspirací pro své studenty a těšte se na radostnější výuku!

Termín a čas kurzu:
pro LS:

5. - 6. 6. 2024, v čase 9-16 hodin (středa-čtvrtek), Viničná 7, učebna č. 312 (3. patro, Oranžová posluchárna)
---------------------------------------------------

středa-čtvrtek - 17.-18.1. 2024, v čase 9-16.30 hod.
Místo kurzu: Viničná 7, učebna č. 312 (3. patro, Oranžová posluchárna)
Jak učit (Train The Trainer)
• základní principy učení dospělých
• jak stanovit cíle a podle cílů připravit lekci
• roli lektora – prezentování učební látky, vysvětlování, zodpovídání dotazů, předvedení příkladů, poskytování a přijímání zpětné vazby
• roli administrátora – organizování výuky, příprava materiálů, řízení aktivit, hlídání času, zadávání příprav a úkolů
• roli facilitátora – zaměření na kvalitu individuálního a skupinového učení, podněcování aktivity, vyvolání zájmu, udržování pozornosti, stimulování zapojení, zvládání přehnané aktivity studentů
• verbální a neverbální komunikaci, zvládání trémy
• práci s vizuálními pomůckami
• 10 inovativních metod pro efektivnější učení
12
Zájemci mohou být z řad studentů i zaměstnanců PřFak. Doporučeno pro pedagogy a budoucí pedagogy.

Schedule details
Statistics for the MEYS
Personal skills and development (0031)
Course requirements and qualification acquired
other
Certification: Osvědčení o absolvování programu
Osvědčení o absolvování programu
Guarantor and venue
Bc. Jolana Hlaváčková, DiS.
Research Support Department
Research Support Department
areál Albertova, místnost bude upřesněna
Dates and duration
2023/2024
winter and summer semester
05.06.2024
Short-time
12 (total number of hours)
16 hodin
17.1.2024
18.1.2024
5.6.2024
6.6.2024
Fees and financing
0 Kč / kurz
Kurz není zpoplatněn.
osvobozeno
Application
CDV - přihlašování zde: https://forms.gle/kKYpA6jsZ1CgFHLRA
Futher Education Centre
Bc. Jolana Hlaváčková, DiS.
jolana.hlavackova@natur.cuni.cz
221951968
01.09.2023
31.05.2024
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html