Life-Long Education programsLife-Long Education programs(version: 153)
 
   Login via CAS
. (6732)
Basic information
.
Variant code (CID): 7947
admission procedure terminated
Orientation: Lifelong learning programme - Interest-oriented
Faculty: Faculty of Education
Katedra hudební výchovy [41-KHV]
full-time
Czech
Osvojení základů pěvecké techniky, která je pro profesní řečový a pěvecký projev učitele základní podmínkou. Osvojení různých metod nácviku písně. Seznámení se základními formami hudebně pohybové výchovy a jejím významem u dětí mladšího školního věku. Přiblížení aktivizačních metod v hudebně pohybové výchově. Rozvoj individuálních dovedností ve hře na tělo.
Rozvíjení dovedností v oblasti uplatňování Orffových nástrojů a dovednosti působivého elementárního doprovodu písní na vybrané klasické nástroje. Seznámení s konkrétními ukázkami aktivního poslechu.
Přiblížení moderních trendů hudebního vzdělávání v mladším školním věku. Představení komplexní modelové hudebně výchovné situace jako inspirace pro vlastní tvořivou přípravu a realizaci hudebního vyučování. Propojení mezipředmětových vztahů, uplatnění dramatické výchovy a elementární improvizace. Motivace k aktivnímu a tvůrčímu přístupu k hudebnímu vyučování.
MSMT-21030/2020-2-637
Aktivizující metody v hudební výchově na 1. stupni ZŠ
25 hodin
Učitelé 1. stupně ZŠ.

Schedule details
Statistics for the MEYS
Teacher training with subject specialisation (0114)
Course requirements and qualification acquired
other
Certification: Osvědčení o absolvování programu
bez kreditů
Guarantor and venue
PhDr. Jiřina Jiřičková, Ph.D.
Katedra hudební výchovy
Katedra hudební výchovy
Dates and duration
2022/2023
winter and summer semester
1
25 (total number of hours)
únor – květen 2023 (5x pátek 15:00 – 19:00)
Friday
Fees and financing
3000 Kč / kurz
Application
PedF, Centrum CŽV, Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1
Iva Gecková
iva.geckova@pedf.cuni.cz
221 900 342
24.02.2022
31.01.2023
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html