Basic information | |
Metodické sympozium k výuce češtiny jako cizího jazyka v rozsahu 30 vyučovacích hodin | |
Variant code (CID): | 4046 |
admission procedure terminated | |
Orientation: | Lifelong learning programme - Interest-oriented |
Faculty: | Institute for Language and Preparatory Studies |
Metodické a odborné centrum [67-43] | |
full-time | |
Czech | |
Kurz se zaměřuje a prohloubení a doplnění znalostí z oblasti metodiky a didaktiky češtiny jako cizího jazyka a také na výměnu zkušeností z různých zahraničních pracovišť. Pozornost je věnována zejména technikám výuky základních řečových dovedností, gramatiky, Společnému evropskému referenčnímu rámci pro jazyky, testování, novým technologiím ve výuce cizích jazyků, učebním materiálům (a práci s nimi) a v neposlední řadě aktuálním otázkám vývoje českého jazyka. | |
Učitelé a lektoři, kteří vyučují češtinu na institucích mimo Českou republiku, jsou rodilými mluvčími nebo bohemisty nebo učiteli cizích jazyků s minimální znalostí češtiny na úrovni B2 podle SERR. | |
Metodické sympozium k výuce češtiny jako cizího jazyka v rozsahu 30 hodin vyučovacích | |
Týdenní kurz: - 6 vyučovacích hodin denně - setkání s autory učebnic |
|
22 | |
Účastník působí mimo ČR. | |
Schedule details | |
Statistics for the MEYS | |
Teacher training without subject specialisation (0113) | |
Course requirements and qualification acquired | |
nejsou stanoveny | |
Certification: | Osvědčení o absolvování programu |
Neudělují se. | |
získání dalších odborných znalostí v oboru | |
Guarantor and venue | |
PhDr. Barbora Štindlová, Ph.D. | |
Metodické a odborné centrum | |
Metodické a odborné centrum | |
Dates and duration | |
2017/2018 | |
June | |
Short-time | |
30 (total number of hours) | |
Monday - Friday | |
Fees and financing | |
2800 Kč / kurz | |
osvobozeno | |
Application | |
Elektronicky na níže uvedených webových stránkách. | |
PhDr. Barbora Štindlová, Ph.D. | |
moc@ujop.cuni.cz | |
725684418 | |
31.03.2018 | |
Further information | |
http://ujop.cuni.cz/kurz/metodicke-symposium |