---- (6018)
Basic information | |
| ---- | |
| Variant code (CID): | 12251 |
| admission procedure in progress | |
![]() |
|
| Orientation: | Lifelong learning programme - Interest-oriented |
| Faculty: | Faculty of Education |
| Katedra andragogiky a managementu vzdělávání [41-KAMV] | |
| full-time | |
| Czech | |
| Práce s dokumenty je nezbytnou součástí každodenního života jejich původce, škol nevyjímaje. Jak motivovat zaměstnance, aby s dokumenty správně zacházeli? Jak zkrátit čas, který musí být věnován péči o dokumenty? Nastavení procesu oběhu dokumentů je třeba v praxi přizpůsobit provozním podmínkám jednotlivých původců tak, aby byl efektivní, co nejméně zatěžoval a probíhal v souladu s platnou legislativou. Seminář je zaměřený na praktickou aplikaci právních předpisů v oblasti archivnictví a spisové služby v prostředí škol a školských zařízení. Obsah semináře vychází z nové legislativní povinnosti škol přejít na výkon spisové služby v elektronické podobě od 1. ledna 2026, v souladu s tím řádně pečovat o dokumenty a umožnit výběr archiválií. |
|
| MSMT- 21810/2022-1-812 | |
| MŠMT | |
| 11914/2017-1 | |
| Adult education and educational management | |
| Vedení spisové služby ve školách v souladu s GDPR | |
| Tematické bloky: 2 hodiny (90 minut) • platná legislativa v oblasti archivnictví a spisové služby; • základní pojmy v archivnictví, spisové službě; • povinnosti škol v oblasti péče o dokumenty a vedení spisové služby; 30 minut pauza 2 hodiny (90 minut) • oběh dokumentů ve škole (doručování/vznik, evidence, vyřizování, podepisování, užívání razítek, odesílání, ukládání); • podací deník vs. software elektronické spisové služby; • tvorba spisu; • skartační řízení, ukládání archiválií, kontrola, sankce; 30 minut pauza 2 hodiny (90 minut) • spisová rozluka; • vedení spisové služby v mimořádných situacích; • tvorba spisového řádu, včetně spisového a skartačního plánu; • aktuality k datu konání semináře. |
|
| 50 | |
| Pedagogičtí pracovníci - ředitelé škol a školských zařízení a jejich zástupci. | |
Schedule details | |
Statistics for the MEYS | |
| Teacher training without subject specialisation (0113) | |
Course requirements and qualification acquired | |
| other | |
| Certification: | Osvědčení o absolvování programu |
| 0 | |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Guarantor and venue | |
| RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA | |
| Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | |
| Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | |
| Pedagogická fakulta UK, Praha | |
Dates and duration | |
| 2025/2026 | |
| winter semester | |
| 14.11.2025 | |
| Short-time | |
| 6 (total number of hours) | |
| 9.00 - 14.30 | |
Fees and financing | |
| 2800 Kč / course | |
| osvobozeno | |
Application | |
| elektronicky nebo písemně | |
| Centrum celoživotního vzdělávání | |
| Mgr. Danuše Dvořáková | |
| danuse.dvorakova@pedf.cuni.cz | |
| 773246766 | |
| 22.09.2025 | |
| 31.10.2025 | |
| dle vyhlášených termínů na www.kamv.cz | |
| Kontaktní osoba KAMV pro organizační záležitosti: Mgr. Danuše Dvořáková referentka CŽV Klára Hašková klara.haskova@pedf.cuni.cz tel. 221 900 342 |
|
![]() |
|
Further information | |
| www.kamv.cz | |
