---- (11548)
Basic information | |
---- | |
Variant code (CID): | 11548 |
admission procedure in progress | |
![]() |
|
Orientation: | Lifelong learning programme - Interest-oriented |
Faculty: | Faculty of Education |
Katedra germanistiky [41-KG] | |
full-time | |
Czech | |
Účastníci se v rámci vzdělávacího programu seznámí s aktuálními digitálními nástroji, které lze využít ve výuce cizích jazyků na základních a středních školách. Účastníci získají znalosti o aktuálních online zdrojích v cizojazyčné výuce, seznámí se s vybranými prostředími pro tvorbu interaktivního výukového obsahu a s vybranými již vytvořenými obsahy, prakticky si vyzkouší práci s vybranými digitálními nástroji. Každý účastník získá soubor dovedností, díky kterým bude schopen jím zvolený nástroj implementovat do své výukové praxe. Většina příkladů bude orientována na německý či anglický jazyk, kurz je však vhodný pro vyučující všech cizích jazyků. Jedná se o blok 2 osmihodinových seminářů, mezi nimi budou mít účastníci možnost si vybrané nástroje vyzkoušet ve výuce a následně jejich možnosti využití reflektovat a sdílet s ostatními účastníky. Setkání jsou koncipována formou workshopu a účastníkům je doporučeno pracovat při setkáních s vlastními zařízeními (např. notebook či tablet/iPad), aby si mohli vybrané aktivity za asistence lektora tvořit. |
|
Účastník umí vyjmenovat alespoň 5 digitálních nástrojů, které může během své výuky cizího jazyka využít. Účastník navrhne konkrétní využití alespoň jednoho nástroje pro alespoň jednu vyučovací jednotku. Účastník umí využít alespoň 1 informační zdroj, kde může hledat inspiraci pro využití digitálních nástrojů ve výuce, případně sledovat aktuální trendy. |
|
MŠMT | |
MSMT- 28686/2022-1 | |
---- | |
Role interaktivních technologií ve výuce cizího jazyka – 1h Informační zdroje pro oblast digitálních technologií ve výuce cizího jazyka – 1h Vybrané aplikace (např. LearningApps, Kahoot, Mentimeter, Quizezz, Quizlet, Wordwall, Nearpod, ActionBound, BookWidgets, Canva, Genial.ly, Miro, NearPod, EdPuzzle, Wizer.me) – 8h Tvorba a testování využití vybraného nástroje – 2h Reflexe vlastní tvorby a využití digitálních nástrojů ve výuce – 2h Základní aplikace a nástroje využívající umělou inteligenci a jejich využití v cizojazyčné výuce – 1h Hodnocení a možnosti využití již vytvořených materiálů ve výuce cizího jazyka – 1h |
|
15 | |
nejsou stanoveny | |
Schedule details | |
Statistics for the MEYS | |
Informační a komunikační technologie (ICT) – obory jinde neuvedené (0619) | |
Course requirements and qualification acquired | |
other | |
Certification: | Osvědčení o absolvování programu |
bez kreditů | |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Guarantor and venue | |
Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D. | |
Katedra germanistiky | |
Katedra germanistiky | |
Celetná 13, Praha 1 | |
Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D. | |
Dates and duration | |
2024/2025 | |
summer semester, March | |
10.03.2025 | |
Short-time | |
16 (total number of hours) | |
10.3.2025 15.3.2025 |
|
Fees and financing | |
3000 Kč / course | |
osvobozeno | |
Application | |
Univerzita Karlova Pedagogická fakulta, Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 | |
Centrum celoživotního vzdělávání | |
Kateřina Esserová, DiS. | |
katerina.esserova@pedf.cuni.cz | |
221900341 | |
06.01.2025 | |
02.03.2025 | |
![]() |