Virtuální hřiště pro roboty
Thesis title in Czech: | Virtuální hřiště pro roboty |
---|---|
Thesis title in English: | Virtual playing arena for robots |
Academic year of topic announcement: | 2019/2020 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | |
Department: | Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI) |
Supervisor: | RNDr. Martin Pergel, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 19.12.2019 |
Date of assignment: | 28.02.2020 |
Confirmed by Study dept. on: | 12.03.2020 |
Guidelines |
Uchazeč vytvoří program realizující tankodrom pro roboty jistého typu. Roboti budou proti sobě hrát různé hry. Budou se nejen pokoušet navzájem zničit (což je klasický tankodrom), ale budou moci hrát i různé další hry, které si uživatel bude moci samostatně naprogramovat. Tyto hry by měly být podle možností i prakticky použitelné (například v zabezpečovacím systému, kdy bude robot zkoušet hrát fotbal s lupičem). "Mozkem" robotů bude analogie na prototypovací desky, jako je Arduino či Raspberry Pi. To umožní robotům přidávat moduly, které rozšíří jejich schopnosti (např. modul pro pohyb, střelbu, percepci okolí). Tyto moduly si bude hráč rovněž moci sám naprogramovat. |
References |
Mark Michaelis: Essential C# 7.0, Addison-Wesley Professional, 2018, ISBN 978-1509303588
Jeremy Blum: Exploring Arduino, Wiley, 2013, ISBN 978-1118549360 Timothy S. Margush: Some Assembly Required: Assembly Language Programming with the AVR Microcontroller, CRC Press, 2011, ISBN 978-1439820643 Michael Margolis: Arduino Cookbook, O'Reilly Media, 2011, ISBN 978-1449313876 Jeremy Gibson Bond: Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C#, Addison-Wesley Professional, 2014, ISBN 978-0321933164 |
Preliminary scope of work in English |
The applicant designs and implements a virtual training area for robots of a specific type. The robots will be able to play particular games. Not only they will try to destroy mutually (i.e., classical tank training area), the user will be able to program them. These games should be accordingly usable in practical situations (e.g., in a security system where the robots start to play football with a burglar). |