Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Gesta a mimika virtualních postav v 3D světě
Thesis title in Czech: Gesta a mimika virtualních postav v 3D světě
Thesis title in English: Gestures and facial expression of virtual humans in 3D worlds
Academic year of topic announcement: 2008/2009
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI)
Supervisor: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 20.10.2008
Date of assignment: 13.02.2009
Date and time of defence: 15.09.2009 00:00
Date of electronic submission:15.09.2009
Date of proceeded defence: 15.09.2009
Opponents: RNDr. Jan Horáček, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Pogamut 2 je IDE a sada knihoven pro programování chování agentů ve 3D
prostředí hry Unreal Tournament. V současné době Pogamut 2 neumožňuje
ovládat avatara postavy v Unreal Tournamentu na úrovni gest a mimiky.
Cílem práce je prozkoumat různé standardy pro definici gest a mimiky
virtualních postav a jeden z těchto standardů částečně implementovat.
References
Hannes Vilhjalmsson, Nathan Cantelmo, Justine Cassell, Nicolas E. Chafai Michael Kipp, Stefan Kopp, Maurizio Mancini, Stacy Marsella, Andrew N.Marshall, Catherine Pelachaud, Zsofi Ruttkay6, Kristinn R. Thórisson, Herwin van Welbergen, Rick J. van der Werf: The Behavior Markup Language: Recent Developments and Challenges. Proc. IVA 2006 (2006)

Sumedha Kshirsagar, Nadia Magnenat-Thalmann, Anthony Guye-Vuill?me, Daniel Thalmann, Kaveh Kamyab,
Ebrahim Mamdani: Avatar Markup Language. Eigth Eurographics Workshop on Virtual Environments (2002)

Dokumentace projektu Pogamut
Preliminary scope of work
Pogamut 2 je IDE a sada knihoven pro programování chování agentů ve 3D
prostředí hry Unreal Tournament. V současné době Pogamut 2 neumožňuje
ovládat avatara postavy v Unreal Tournamentu na úrovni gest a mimiky.
Cílem práce je prozkoumat různé standardy pro definici gest a mimiky
virtualních postav a jeden z těchto standardů částečně implementovat.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html