Gesta a mimika virtualních postav v 3D světě
Thesis title in Czech: | Gesta a mimika virtualních postav v 3D světě |
---|---|
Thesis title in English: | Gestures and facial expression of virtual humans in 3D worlds |
Academic year of topic announcement: | 2008/2009 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI) |
Supervisor: | doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 20.10.2008 |
Date of assignment: | 13.02.2009 |
Date and time of defence: | 15.09.2009 00:00 |
Date of electronic submission: | 15.09.2009 |
Date of proceeded defence: | 15.09.2009 |
Opponents: | RNDr. Jan Horáček, Ph.D. |
Guidelines |
Pogamut 2 je IDE a sada knihoven pro programování chování agentů ve 3D
prostředí hry Unreal Tournament. V současné době Pogamut 2 neumožňuje ovládat avatara postavy v Unreal Tournamentu na úrovni gest a mimiky. Cílem práce je prozkoumat různé standardy pro definici gest a mimiky virtualních postav a jeden z těchto standardů částečně implementovat. |
References |
Hannes Vilhjalmsson, Nathan Cantelmo, Justine Cassell, Nicolas E. Chafai Michael Kipp, Stefan Kopp, Maurizio Mancini, Stacy Marsella, Andrew N.Marshall, Catherine Pelachaud, Zsofi Ruttkay6, Kristinn R. Thórisson, Herwin van Welbergen, Rick J. van der Werf: The Behavior Markup Language: Recent Developments and Challenges. Proc. IVA 2006 (2006)
Sumedha Kshirsagar, Nadia Magnenat-Thalmann, Anthony Guye-Vuill?me, Daniel Thalmann, Kaveh Kamyab, Ebrahim Mamdani: Avatar Markup Language. Eigth Eurographics Workshop on Virtual Environments (2002) Dokumentace projektu Pogamut |
Preliminary scope of work |
Pogamut 2 je IDE a sada knihoven pro programování chování agentů ve 3D
prostředí hry Unreal Tournament. V současné době Pogamut 2 neumožňuje ovládat avatara postavy v Unreal Tournamentu na úrovni gest a mimiky. Cílem práce je prozkoumat různé standardy pro definici gest a mimiky virtualních postav a jeden z těchto standardů částečně implementovat. |