Prostředky pro podporu ladění v projektu Pogamut 2
Thesis title in Czech: | Prostředky pro podporu ladění v projektu Pogamut 2 |
---|---|
Thesis title in English: | Debugging tools in Pogamut 2 |
Academic year of topic announcement: | 2007/2008 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI) |
Supervisor: | doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 17.02.2010 |
Date of assignment: | 17.02.2010 |
Date and time of defence: | 14.09.2009 00:00 |
Date of electronic submission: | 14.09.2009 |
Date of proceeded defence: | 14.09.2009 |
Opponents: | prof. RNDr. Tomáš Bureš, Ph.D. |
Guidelines |
Pogamut 2 je IDE pro programování chování agentů ve 3D prostředí hry Unreal Tournament. Cílem práce je rozšířit Pogamut 2 o podporu debuggování. Zejména se jedná o body:
- zpracování logů a jejich visualisace pomocí časové osy - zjednodušená visualisace mapy pro potřeby rychlé orientace v prostředí - vylepšené ovládání agentů Součástí práce je implementace scénáře, na kterém budou demonstrovány vlastnosti přidaných částí. |
References |
Dokumentace projektu Pogamut.
Burkert, O., Kadlec, R., Gemrot, J., Bída, M., Havlíček, J., Brom, C.: Jak rychle prototypovat chování umělých bytostí: Pogamut 2 In: Sborník příspěvků z ITAT (2007) |
Preliminary scope of work |
Pogamut 2 je IDE pro programování chování agentů ve 3D prostředí hry Unreal Tournament. Cílem práce je rozšířit Pogamut 2 o podporu debuggování. Zejména se jedná o body:
- zpracování logů a jejich visualisace pomocí časové osy - zjednodušená visualisace mapy pro potřeby rychlé orientace v prostředí - vylepšené ovládání agentů Součástí práce je implementace scénáře, na kterém budou demonstrovány vlastnosti přidaných částí. |