Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Prostředky pro podporu ladění v projektu Pogamut 2
Thesis title in Czech: Prostředky pro podporu ladění v projektu Pogamut 2
Thesis title in English: Debugging tools in Pogamut 2
Academic year of topic announcement: 2007/2008
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI)
Supervisor: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 17.02.2010
Date of assignment: 17.02.2010
Date and time of defence: 14.09.2009 00:00
Date of electronic submission:14.09.2009
Date of proceeded defence: 14.09.2009
Opponents: prof. RNDr. Tomáš Bureš, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Pogamut 2 je IDE pro programování chování agentů ve 3D prostředí hry Unreal Tournament. Cílem práce je rozšířit Pogamut 2 o podporu debuggování. Zejména se jedná o body:

- zpracování logů a jejich visualisace pomocí časové osy
- zjednodušená visualisace mapy pro potřeby rychlé orientace v prostředí
- vylepšené ovládání agentů

Součástí práce je implementace scénáře, na kterém budou demonstrovány vlastnosti přidaných částí.
References
Dokumentace projektu Pogamut.

Burkert, O., Kadlec, R., Gemrot, J., Bída, M., Havlíček, J., Brom, C.: Jak rychle prototypovat chování umělých bytostí: Pogamut 2 In: Sborník příspěvků z ITAT (2007)
Preliminary scope of work
Pogamut 2 je IDE pro programování chování agentů ve 3D prostředí hry Unreal Tournament. Cílem práce je rozšířit Pogamut 2 o podporu debuggování. Zejména se jedná o body:

- zpracování logů a jejich visualisace pomocí časové osy
- zjednodušená visualisace mapy pro potřeby rychlé orientace v prostředí
- vylepšené ovládání agentů

Součástí práce je implementace scénáře, na kterém budou demonstrovány vlastnosti přidaných částí.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html