Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Řízení příběhu pomocí Petriho sítí - integrace drama manageru do IVE
Thesis title in Czech: Řízení příběhu pomocí Petriho sítí - integrace drama
manageru do IVE
Thesis title in English: Drama manager by means of Petri Nets - integration
Academic year of topic announcement: 2006/2007
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI)
Supervisor: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 31.10.2006
Date of assignment: 31.10.2006
Date and time of defence: 23.06.2008 00:00
Date of electronic submission:23.06.2008
Date of proceeded defence: 23.06.2008
Opponents: RNDr. Ondřej Šerý, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
IVE je simulátor virtuálních lidí vyvinutý na MFF UK. Hlavní cíle postav jsou v tuto chvíli aktivovány podle fixního harmonogramu. Cílem práce je vytvořit pro IVE "drama manager", který bude aktivovat cíle postav a jinými způsoby měnit virtuální svět podle osnovy příběhu. Osnovy půjde specifikovat ve variantě Petriho sítí. Příběhy budou moci být interaktivní, tedy ovlivňované uživatelem (který nemusí být nutně representován ve světě prostřednictvím avatara).
Druhou část vytvoří Adam Abonyi.

Pan Balaš bude zodpovědný za integraci drama manageru vytvořeného panem Abonyim, do IVE. Součástí této práce je navržení a implementace mechanismů, kterými bude moci ovlivňovat drama manager virtuální svět.
Součástí práce bude dále porovnání způsobů, jakými obecně mohou komponenty pro řízení příběhu ovlivňovat virtuální svět.
Drama manager bude otestován ukázkovým příběhem.

References
Brom, C., Abonyi A.: Petri-Nets for Game Plot. In: Proceedings of AISB – Artificial Intelligence and Simulation Behaviour Convention, Bristol (2006) 6 - 13

Marc Cavazza, Fred Charles, and S. J. Mead. Interacting
with Virtual Characters in Interactive
Storytelling. ACM Joint Conference on
Autonomous Agents and Multi-Agent Systems,
Bologna, Italy, 318 – 325, 2002.

Ruth S. Aylett, S. Louchart, J. Dias, A. Paiva, M.
Vala. FearNot! – An Experiment in Emergent
Narrative. Proceedings of Intelligent Virtual
Agents, 305–316, 2005.

André Silva, Guilherme Raimundo, and Ana Paiva.
Tell Me That Bit Again... Bringing Interactivity
to a Virtual Storyteller. Proceedings of Virtual
Storytelling II, 146–155, 2003.

Stéphane Natkin and Liliana Vega. Petri Net Modelling
for the Analysis of the Ordering of Actions
in Computer Games. Proceedings of
Game-ON, 82–92, 2003.

Michael Mateas. Interactive Drama, Art and Artificial
Intelligence. Ph.D. Dissertation. Department
of Computer Science, Carnegie Mellon
University, 2002.

AI Game Wisdom III.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html