![]() | Ve čtvrtek dne 4. září 2025 v době od 20:00 do 22:00 dojde k odstávce webového prostředí a databáze systému WhoIs. Odstávka systému WhoIs se dotkne též systému IS Studium. Kromě omezení funkcionality související s napojením na WhoIs nebude ve většině případů možné odevzdávání závěrečných prací. Omlouváme se za komplikace a děkujeme všem, kterých se odstávka jakkoliv dotkne, za pochopení. |
Vliv školního vzdělávání na postoje a znalosti žáků o Evropské unii: příklad Prahy a Ústeckého kraje
Thesis title in Czech: | Vliv školního vzdělávání na postoje a znalosti žáků o Evropské unii: příklad Prahy a Ústeckého kraje |
---|---|
Thesis title in English: | The impact of school education on pupils' attitudes and knowledge about the European Union: the case of Prague and the Ústí nad Labem Region |
Academic year of topic announcement: | 2024/2025 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Social Geography and Regional Development (31-340) |
Supervisor: | RNDr. David Hána, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 16.01.2025 |
Date of assignment: | 04.02.2025 |
Confirmed by Study dept. on: | 11.02.2025 |
Advisors: | Mgr. et Mgr. Radka Flajšhans Nedbalová |
Preliminary scope of work |
Student ve své práci ověří, do jaké míry učitelé geografie a výchovy k občanství zahrnují téma Evropská unie do hodin a na které konkrétní části kladou důraz. Zaměří se na rozdílné přístupy předmětů geografie a výchovy k občanství a ověří jaký mají tyto předměty dopad na znalosti žáků o Evropské unii a co je příčinou případných rozdílů u znalostí žáků. Práce se modelově zaměří na Prahu a Ústecký kraj jako zástupce jádra a periferie. Hlavní metodou práce bude studium RVP, ŠVP a materiálů konkrétních vyučujících geografie a výchovy k občanství, dotazníkové šetření, případně doplněné o rozhovory. |