![]() | Ve čtvrtek dne 4. září 2025 v době od 20:00 do 22:00 dojde k odstávce webového prostředí a databáze systému WhoIs. Odstávka systému WhoIs se dotkne též systému IS Studium. Kromě omezení funkcionality související s napojením na WhoIs nebude ve většině případů možné odevzdávání závěrečných prací. Omlouváme se za komplikace a děkujeme všem, kterých se odstávka jakkoliv dotkne, za pochopení. |
Vliv školního vzdělávání na postoje a znalosti žáků o Evropské unii
Thesis title in Czech: | Vliv školního vzdělávání na postoje a znalosti žáků o Evropské unii |
---|---|
Thesis title in English: | The influence of school education on pupils' attitudes and knowledge of the European Union |
Key words: | Evropská unie, vzdělávání, politická gramotnost, politické vzdělávání, vzdělávání o Evropské unii |
English key words: | European Union, education, political literacy, political education, education about the European Union |
Academic year of topic announcement: | 2022/2023 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Social Geography and Regional Development (31-340) |
Supervisor: | RNDr. David Hána, Ph.D. |
Author: | Bc. David Šoun - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 02.01.2023 |
Date of assignment: | 16.01.2023 |
Confirmed by Study dept. on: | 23.02.2023 |
Date of electronic submission: | 27.07.2024 |
Date of proceeded defence: | 11.09.2024 |
Opponents: | doc. RNDr. Tomáš Havlíček, Ph.D. |
Preliminary scope of work |
Student ve své práci ověří, které znalosti o Evropské unii žáci 9. ročníků získali ve škole a v jakých předmětech. Zaměří se na rozdíl mezi geografií, ZSV a dějepisem v jejich obsahu týkajícím se EU, jejich schopnosti tyto znalosti předat žákům a na hledání příčin případných rozdílů. Hlavní metodou práce bude studium RVP a ŠVP, dotazníkové šetření, případně doplněné o rozhovory. |