![]() | On Thursday, September 4, 2025, from 8:00 PM to 10:00 PM, there will be an outage of WhoIs system. This will limit work in IS studium. For example, you will not be able to submit thesis. Subscription to courses should remain unaffected by the outage. We apologize for any inconveniece and we thank you for understanding. |
Výukové metody začínajícího učitele a postoje žáků k chemii v hodinách na ZŠ
Thesis title in Czech: | Výukové metody začínajícího učitele a postoje žáků k chemii v hodinách na ZŠ |
---|---|
Thesis title in English: | Teaching methods of a beginner teacher and students' attitudes towards chemistry in elementary school classes |
Key words: | výukové metody, organizační formy práce, začínající učitel, výuka chemie, ZŠ |
English key words: | teaching methods, organizational forms of work, beginning teacher, chemistry teaching, elementary school |
Academic year of topic announcement: | 2022/2023 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Chemistry Education (31-280) |
Supervisor: | RNDr. Eva Stratilová Urválková, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 31.10.2022 |
Date of assignment: | 31.10.2022 |
Confirmed by Study dept. on: | 15.02.2023 |
Date of electronic submission: | 23.08.2025 |
Opponents: | prof. RNDr. Svatava Janoušková, Ph.D. |
Preliminary scope of work |
Téma je určeno pro studenty, kteří jsou začínající učitelé chemie na ZŠ a mají tak celoroční kontakt se žáky ZŠ, kteří se poprvé setkávají s předmětem chemie. Plánovaná případová studie má za cíl sledovat, jaké výukové metody a jak často střídá učitel u žáků, kteří se poprvé setkávají s chemií. Během školního roku bude učitel získávat zpětnou vazbu od žáků, co očekávají od hodin chemie, jak jsou spokojeni s výukou, co na ní oceňují apod. Na konci celého školního roku dostanou žáci dotazník, případně jinou metodou bude učitel zjišťovat, jaké výukové metody žáci považují za efektivní, pamatují si je či je nějak ovlivnily. Spolu s učitelským deníkem tak bude možné porovnat, jak řídké/časté vnímají jednotlivé metody v porovnání s konkrétní frekvencí použití jednotlivých metod. |