Posouzení výuky podle zásad Critical Science Education for Sustainability a navržení vzorového programu na téma udržitelné dopravy
Thesis title in Czech:
Posouzení výuky podle zásad Critical Science Education for Sustainability a navržení vzorového programu na téma udržitelné dopravy
Thesis title in English:
Assessment of Teaching Based on Principles of Critical Science Education for Sustainability and Proposition of a Model Program on Sustainable Transport
Academic year of topic announcement:
2021/2022
Thesis type:
diploma thesis
Thesis language:
čeština
Department:
Department of Social Geography and Regional Development (31-340)
hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration:
13.01.2022
Date of assignment:
17.01.2022
Confirmed by Study dept. on:
17.01.2022
Date of electronic submission:
31.07.2024
Date of proceeded defence:
18.09.2024
Opponents:
Mgr. et Mgr. Jan Bartoš, Ph.D.
Preliminary scope of work
Práce vychází z konceptu Critical Science Education for Sustainability (CSES), jak je definován v článku od Freitas et al. (2022). Rámcové vzdělávací programy a vybrané výukové programy environmentální výchovy z českého prostředí budou evaluovány pomocí kritérií z výše zmíněného článku. Budou identifikovány příklady dobré praxe a bude navržen vzorový výukový program na téma udržitelné dopravy podle zásad CSES. Předpokládáno je užití metod jako nezúčastněné pozorování formou náslechu při výuce a textová analýza výukových materiálů.