Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Výuka programování v prostředí MIT Inventor
Thesis title in Czech: Výuka programování v prostředí MIT Inventor
Thesis title in English: Computer programming education by MIT Inventor
Key words: výuka programování, didaktika, didaktika informatiky, algoritmizace, mobilní telefony,
English key words: programming education, algorithmization, didactics, teaching methods, mobile phones
Academic year of topic announcement: 2020/2021
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language:
Department: Network and Labs Management Center (32-SISAL)
Supervisor: Mgr. Lenka Forstová
Author: Matej Štrbka - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 27.10.2020
Date of assignment: 29.10.2020
Confirmed by Study dept. on: 18.11.2020
Guidelines
Řešitel prostuduje dostupné didaktické materiály k výuce programování žáků základních a středních škol. Dále se podrobně seznámí s prostředím MIT Inventor a s problematikou programování mobilních telefonů. Nabyté informace a inspiraci využije k návrhu vlastních výukových materiálů.
References
Ivan Kalaš, Karolína Mayerová: Základy programování ve Scratch pro 5. ročník ZŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice
Jiří Vaníček, Ingrid Nagyová, Monika Tomcsányová: Základy programování ve Scratch pro 2. ročník ZŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice
Metodika kurzů na serveru code.org
Jan Berki, Jindra Drábková: Základy informatiky pro ZŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice
Dan Lessner: Základy informatiky pro SŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice
Milan Hejný, František Kuřina: Konstruktivistické přístupy k vyučování – Dítě, škola a matematika; nakladatelství Portál 2001, 2009, 2015

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html