Výuka programování v prostředí MIT Inventor
Thesis title in Czech: | Výuka programování v prostředí MIT Inventor |
---|---|
Thesis title in English: | Computer programming education by MIT Inventor |
Key words: | výuka programování, didaktika, didaktika informatiky, algoritmizace, mobilní telefony, |
English key words: | programming education, algorithmization, didactics, teaching methods, mobile phones |
Academic year of topic announcement: | 2020/2021 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | |
Department: | Network and Labs Management Center (32-SISAL) |
Supervisor: | Mgr. Lenka Forstová |
Author: | Matej Štrbka - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 27.10.2020 |
Date of assignment: | 29.10.2020 |
Confirmed by Study dept. on: | 18.11.2020 |
Guidelines |
Řešitel prostuduje dostupné didaktické materiály k výuce programování žáků základních a středních škol. Dále se podrobně seznámí s prostředím MIT Inventor a s problematikou programování mobilních telefonů. Nabyté informace a inspiraci využije k návrhu vlastních výukových materiálů.
|
References |
Ivan Kalaš, Karolína Mayerová: Základy programování ve Scratch pro 5. ročník ZŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice
Jiří Vaníček, Ingrid Nagyová, Monika Tomcsányová: Základy programování ve Scratch pro 2. ročník ZŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice Metodika kurzů na serveru code.org Jan Berki, Jindra Drábková: Základy informatiky pro ZŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice Dan Lessner: Základy informatiky pro SŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice Milan Hejný, František Kuřina: Konstruktivistické přístupy k vyučování – Dítě, škola a matematika; nakladatelství Portál 2001, 2009, 2015 |