Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Zapojení Ozobotů do výuky algoritmizace a informatického myšlení
Thesis title in Czech: Zapojení Ozobotů do výuky algoritmizace a informatického myšlení
Thesis title in English: Engagement of Ozobots in teaching algorithmization and computer science thinking
Key words: algoritmizace, didaktika, robot, ozobot, výuka informatiky
English key words: algorithmization, didactics, teaching methods, robot, ozobot, computer science education
Academic year of topic announcement: 2018/2019
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Network and Labs Management Center (32-SISAL)
Supervisor: Mgr. Lenka Forstová
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 15.03.2019
Date of assignment: 15.03.2019
Confirmed by Study dept. on: 22.03.2019
Date and time of defence: 20.06.2019 09:00
Date of electronic submission:10.05.2019
Date of submission of printed version:10.05.2019
Date of proceeded defence: 20.06.2019
Opponents: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc.
 
 
 
Guidelines
Řešitel prostuduje dostupné didaktické materiály k výuce algoritmizace žáků základních a středních škol. Nabyté informace a inspiraci využije k přípravě vlastních výukových materiálů pro zapojení ozobotů do výuky informatiky na školách.
References
Jan Berki, Jindra Drábková: Základy informatiky pro ZŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice
Dan Lessner: Základy informatiky pro SŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice
Ivan Kalaš, Karolína Mayerová: Základy programování ve Scratch pro 5. ročník ZŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice
Jiří Vaníček, Ingrid Nagyová, Monika Tomcsányová: Základy programování ve Scratch pro 2. ročník ZŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice
Andrej Blaho, Lubomír Salanci, Václav Šimandl: Základy programování v jazyce Python pro SŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice
Tomáš Jakeš, Jan Baťko, Petr Simbartl: Robotika na 2. stupni ZŠ s Lego Mindstorms; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice

Milan Hejný, František Kuřina: Konstruktivistické přístupy k vyučování – Dítě, škola a matematika; nakladatelství Portál 2001, 2009, 2015

aktuální (prosinec 2018) internetové zdroje:
https://hourofcode.com/cz
https://portal.ozobot.com/lessons
http://ozobot.sandofky.cz/
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html