![]() | Ve čtvrtek dne 4. září 2025 v době od 20:00 do 22:00 dojde k odstávce webového prostředí a databáze systému WhoIs. Odstávka systému WhoIs se dotkne též systému IS Studium. Kromě omezení funkcionality související s napojením na WhoIs nebude ve většině případů možné odevzdávání závěrečných prací. Omlouváme se za komplikace a děkujeme všem, kterých se odstávka jakkoliv dotkne, za pochopení. |
Terénní výuka z pohledu různých aktérů
Thesis title in Czech: | Terénní výuka z pohledu různých aktérů |
---|---|
Thesis title in English: | Fieldwork education from perspectives of different actors |
Academic year of topic announcement: | 2018/2019 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Social Geography and Regional Development (31-340) |
Supervisor: | RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D. |
Author: | Mgr. Ivana Jakouběová - assigned by the advisor, waiting for guarantor's approval |
Date of registration: | 14.11.2018 |
Date of assignment: | 20.12.2018 |
Date of electronic submission: | 09.05.2019 |
Date of proceeded defence: | 07.06.2019 |
Opponents: | RNDr. Jakub Jelen, Ph.D. |
Preliminary scope of work |
Cílem práce je na základě literatury shrnout dosavadní poznatky o způsobech terénní výuky geografie, zejména její nejčastější formy, přínosy a omezení, a také její ukotvení v kurikulárních dokumentech. Praktická část práce má přinést konkrétní pohledy a zkušenosti s terénní výukou ve vybraných skupinách s různým vztahem ke vzdělávání, jako jsou například učitelé, žáci, vedení vzdělávacích zařízení a studenti pedagogicky zaměřených oborů. Šetření bude provedeno s pomocí kombinace více výzkumných metod. |