hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration:
25.02.2016
Date of assignment:
25.02.2016
Confirmed by Study dept. on:
29.03.2016
Date and time of defence:
16.06.2016 00:00
Date of electronic submission:
26.05.2016
Date of submission of printed version:
27.05.2016
Date of proceeded defence:
16.06.2016
Opponents:
doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D.
Guidelines
Cílem práce je vytvořit aplikaci pro mobilní operační systém Android, která bude uživateli pomocí rozšířené reality zobrazovat trasu prostřednictvím šipek/bodů. Aplikace bude mít jednak část, v níž bude možné vytvářet novou trasu, jednak část, která umožní použít tuto trasu jiným hráčem ke sledování šipek od počáteční pozice do cílové. V některých bodech bude možné trasu větvit, přičemž zvolená varianta může záviset v případě použití trasy na odpovědi na zadanou otázku nebo být určena jiným způsobem. Při navigaci vždy bude zobrazena jen následující šipka/bod a teprve poté, kdy se hráč dostane k této šipce, odkryje se šipka/bod následující. Hráč tak nebude dopředu vědět, po jaké trase půjde. Součástí aplikace může být i serverová část, která bude umožňovat výměnu vytvořených tras mezi uživateli. Aplikace může dále umožnit soutěžení mezi několika skupinami hráčů.
References
Brothaler, Kevin. OpenGL ES 2 for Android. The Pragmatic Programmers, 2013.