Interaktivní model hádky pomocí virtuálních agentů
Thesis title in Czech: | Interaktivní model hádky pomocí virtuálních agentů |
---|---|
Thesis title in English: | Three virtual characters in a quarrel: an interactive model |
Key words: | virtuální agent, konečný automat, improvizační divadlo |
English key words: | virtual agent, finite state machine, improv theater |
Academic year of topic announcement: | 2011/2012 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI) |
Supervisor: | doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 18.10.2011 |
Date of assignment: | 04.11.2011 |
Confirmed by Study dept. on: | 01.12.2011 |
Date and time of defence: | 18.06.2012 00:00 |
Date of electronic submission: | 24.05.2012 |
Date of submission of printed version: | 25.05.2012 |
Date of proceeded defence: | 18.06.2012 |
Opponents: | RNDr. Jan Beneš, Ph.D. |
Guidelines |
Emočně vypjaté situace se v počítačových hrách obvykle přehrávají jako krátké filmy - uživatel nemá možnost dění na obrazovce ovlivňovat. Předmětem práce je vytvoření modelu jedné takové situace: hádky muže a dvou žen. Uživatel bude moci průběh hádky ovlivňovat.
Podkladem pro model budou anotovaná data získaná z videozáznamu, na kterém živí herci přehrávají tuto situaci různými způsoby. Součástí práce je navržení teoretického modelu a implementace prototypu. Důraz je kladen na rozmístění postav a jejich gestikulaci; předmětem není jazykový výstup. Pseudo-jazykový výstup může být do projektu zařazen formou tzv. emotikon. Pro implementaci prototypu bude využita 3D grafika projektu StoryFactory a knihovna Pogamut. |
References |
Claudio Pedica and Hannes Hogni Vilhjalmsson: Spontaneous Avatar Behavior for Human Territoriality. Applied Artificial Intelligence, Volume 24 Issue 6, July 2010, 575-593
Zhen Liu: Emotion Interaction of Virtual Character in 3D Artificial Society. SEAL 2006, LNCS 4247, pp. 648–655, 2006. Dokumentace projektu Pogamut, MFF UK, 2008 -- 2011. |
Preliminary scope of work |
Emočně vypjaté situace se v počítačových hrách obvykle přehrávají jako krátké filmy - uživatel nemá možnost dění na obrazovce ovlivňovat. Předmětem práce je vytvoření modelu jedné takové situace: hádky muže a dvou žen. Uživatel bude moci průběh hádky ovlivňovat.
Podkladem pro model budou anotovaná data získaná z videozáznamu, na kterém živí herci přehrávají tuto situaci různými způsoby. Součástí práce je navržení teoretického modelu a implementace prototypu. Důraz je kladen na rozmístění postav a jejich gestikulaci; předmětem není jazykový výstup. Pseudo-jazykový výstup může být do projektu zařazen formou tzv. emotikon. Pro implementaci prototypu bude využita 3D grafika projektu StoryFactory a knihovna Pogamut. |