Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Interaktivní model hádky pomocí virtuálních agentů
Thesis title in Czech: Interaktivní model hádky pomocí virtuálních agentů
Thesis title in English: Three virtual characters in a quarrel: an interactive model
Key words: virtuální agent, konečný automat, improvizační divadlo
English key words: virtual agent, finite state machine, improv theater
Academic year of topic announcement: 2011/2012
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI)
Supervisor: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 18.10.2011
Date of assignment: 04.11.2011
Confirmed by Study dept. on: 01.12.2011
Date and time of defence: 18.06.2012 00:00
Date of electronic submission:24.05.2012
Date of submission of printed version:25.05.2012
Date of proceeded defence: 18.06.2012
Opponents: RNDr. Jan Beneš, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Emočně vypjaté situace se v počítačových hrách obvykle přehrávají jako krátké filmy - uživatel nemá možnost dění na obrazovce ovlivňovat. Předmětem práce je vytvoření modelu jedné takové situace: hádky muže a dvou žen. Uživatel bude moci průběh hádky ovlivňovat.

Podkladem pro model budou anotovaná data získaná z videozáznamu, na kterém živí herci přehrávají tuto situaci různými způsoby.

Součástí práce je navržení teoretického modelu a implementace prototypu. Důraz je kladen na rozmístění postav a jejich gestikulaci; předmětem není jazykový výstup. Pseudo-jazykový výstup může být do projektu zařazen formou tzv. emotikon. Pro implementaci prototypu bude využita 3D grafika projektu StoryFactory a knihovna Pogamut.
References
Claudio Pedica and Hannes Hogni Vilhjalmsson: Spontaneous Avatar Behavior for Human Territoriality. Applied Artificial Intelligence, Volume 24 Issue 6, July 2010, 575-593

Zhen Liu: Emotion Interaction of Virtual Character in 3D Artificial Society. SEAL 2006, LNCS 4247, pp. 648–655, 2006.

Dokumentace projektu Pogamut, MFF UK, 2008 -- 2011.
Preliminary scope of work
Emočně vypjaté situace se v počítačových hrách obvykle přehrávají jako krátké filmy - uživatel nemá možnost dění na obrazovce ovlivňovat. Předmětem práce je vytvoření modelu jedné takové situace: hádky muže a dvou žen. Uživatel bude moci průběh hádky ovlivňovat.

Podkladem pro model budou anotovaná data získaná z videozáznamu, na kterém živí herci přehrávají tuto situaci různými způsoby.

Součástí práce je navržení teoretického modelu a implementace prototypu. Důraz je kladen na rozmístění postav a jejich gestikulaci; předmětem není jazykový výstup. Pseudo-jazykový výstup může být do projektu zařazen formou tzv. emotikon. Pro implementaci prototypu bude využita 3D grafika projektu StoryFactory a knihovna Pogamut.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html