InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Arithmetic and algebra I [NMTM105, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Pan Halas vlastně mezi přednáškou a cvičením nerozlišoval. Prostě když bylo vhodné probírat, probíral, když bylo vhodné nějaký čas věnovat příkladům, učinil tak.
Komentář k Panu Halasovi obecně - viz anketa přednášky.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Arithmetic and algebra I [NMTM105, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Pozitiva pana Halase: vynikající pedagog, intuici za látkou dokáže mistrovsky předat, opravdu si něco z přednášky odnesete, hodiny s ním jsou zábavné.
Negativa: někdy dostanete vlastně jen intuici a skutečně formální znění je jaksi druhořadé - vlastně nevíte, co jste se naučili a co jen ochutnali -, největší negativum je ale naprostá neexistence podkladů k přednášce. Jediné, co dostanete, je "osnova předmětu". Což je něco mezi jmenným seznamem témat, dovysvětlivek a sbírkou početních příkladů... Musíte se proto učit z uvedené literatury - a abyste věděli co z ní je požadováno a co ne, musíte prostě slyšet co bylo a nebylo zmíněno na přednášce k danému tématu...
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Hodiny s panem doktorem Halasem byly velmi zábavné, je na něm vidět nadšení pro věc, které je nakažlivé. Vždy velmi ochotně odpovídal na všechny naše dotazy, opravdu chtěl, abychom látce porozuměli a odnesli si toho co nejvíce.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Information technology for teachers [NMTM110, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
LaTeX, jak víme je naprosto skvělý, báječný a dokonalý program na cokoli od bakalářské práce po dopis babičce, to nyní díky skvělému marketingu pana Halase (Mgr., DiS., Ph.D.) všichni víme. Nějaký malý úkolek na TeX, by se ve výuce jistě neztratil.
Co se týče části Pythonu, tak vyučující neměl nejmenší problém jít s úsměvem pomoci se sebevětší banalitou pomoci (mám trochu dojem, že kdyby někdo nevěděl, jak zapnout počítač, tak mu bude také ochotně vypomoženo). Prostě skvěle příjemný přístup.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Introductory seminar on mathematics I [NMTM161, proseminář]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Pan doktor má do jisté míry specifický projev, který nemusí každému vyhovovat, mnohým ale grimasy a komentáře vyučujícího dokáží hodinu zpříjemnit natolik, že po celou její dobu dokáží udržet pozornost. Na můj vkus se na prosemináři postupovalo příliš pomalým tempem, osobně bych za šťastnější považoval probrat více látky a příklady na počítání zadávat na doma. Chápu ale, že počítat doma může každý a proseminář tu je asi od toho, aby se možná problémová témata probírala rovnou se všemi. Pokud nicméně někdo neměl se středoškolskou matematikou žádné problémy, proseminář pro něj nejspíš příliš přínosný nebude.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Vyučující má velice charakteristický způsob výuky, na který si člověk musí zvyknout, svoje hodiny obohacuje o zábavné historky, ale moc nového se toho člověk na prosemináři nenaučí. Oddychový předmět.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Geometry I [NMTM203, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor je velmi dobrý kantor. Výklad má poutavý, někdy prohodí pár vtipů a určitě se nikdo na jeho hodinách nenudí. Na zkoušku chce, aby student uměl úplně všechno, ale na druhou stranu se zkouška skládá opravdu pouze z toho učiva, co je probráno na přednášce. Tento předmět jsem si opravdu díky panu doktorovi hodně oblíbil, ačkoliv patří určitě k náročným. U zkoušky je pak nutné spočítat několik příkladů a přesvědčit pana doktora o svých teoretických znalostech. Líbilo se mi, jak měl pan doktor na některá témata připravené poznámky, takže jsme mohli opravdu celou přednášku pouze poslouchat.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
pan doktor je proste goat, vyborny vyucujici
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vyučujícímu není co vytknout, jen snad to, že pro svou genialitu a nadšení nechápe nedostatky a trápení "běžných lidí".
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], History of Mathematics I [NMTM305, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Líbilo se mi to, vcelku zajímavé povídání.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Halas! Super zábava.
Student has disallowed display of personal data, 02.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Pan doktor Halas má skvělý způsob výkladu, jeho přednášky se velmi dobře poslouchají umí upoutat pozornost posluchačů. Přednášky byly vedeny formou dlouhého souvislého vyprávění a popisu daného tématu. Tento způsob je dle mého pro tento předmět více než vyhovující. Výklad navíc obohacuje o zajímavosti nejen z oblasti matematiky.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], History of Mathematics II [NMTM306, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Velmi příjemný a přívětivý učitel, je vidět, že ho učení baví a že studentům rozumí. Výklad je takový povídavý, studenti mají pocit, jako by se probírané téma snažil zakomponovat do nějakého příběhu, příjemně se to poslouchá. Mimo hodiny je velmi vstřícný a empatický, a pokud za ním přijde student s nějakým problémem, tak se mu vždy snaží co nejvíc pomoct. Těžko se to popisuje takhle do ankety, prostě jsem z jeho hodin měl vždy velmi příjemný pocit.
Student has disallowed display of personal data, 25.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vyučující vždy rád při hodině zodpověděl dotazy a někdy výklad doplňoval i vtipnými poznámkami. Pokud se i po hodině objevila nějaká nejasnost, tak nebyl problém se na vyučujícího obrátit emailem a problém byl vyřešen. U všech byl i velmi férový u zkoušky.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Bachelor seminar of mathematics I [NMTM331, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Zaujaly mě informace o reformách učebních osnov v posledních dekádách, s čímž souvisí i to, že jsme se často zapovídali a nedostali jsme se moc daleko. Ale bavilo mě to všechno.
Author of entry is known to survey organiser, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Asi nejlepší předmět pana doktora Halase. Jeho pohledy na probíraná témata a schopnost perfektně vypíchnout to podstatné z látky jsou úžasné.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Algebra [NMTM501, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2024, 2. ročník, Učitelství tělesné výchovy pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Bavilo mě po celých 5 let pedagogické působení pana učitele, opravdu žije a dýchá pro nás budoucí učitele, je to klenot KDM.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Diploma thesis II [NSZZ502, samostatná práce]
Lukáš Macek, 17.06.2023, 2. Year, Učitelství matematiky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Vedoucí práce je velmi hodný a ochotný, vždy poradí a nasměruje mě tam, kde je potřeba. Komunikace probíhá prostřednictvím emailů a Zoomu, což mi velmi vyhovuje. Moc si cením vstřícnosti vedoucího a toho, že nemusím do Prahy dojíždět na osobní konzultace.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Greek Mathematical Texts II [NUMV059, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor je opravdu velmi znalý, je vidět, že se o dějiny matematiky opravdu do hloubky zajímá. Texty s námi čte v češtině, sám má před sebou ale text v řečtině, jen to vypovídá o jeho znalostech. Pan doktor vždy na cvičení navodil úžasnou atmosféru, je na něm vidět, že ho učení moc baví. Předmět je opravdu výjimečný, ať už svým obsahem, tak i přístupem pana doktora ke studentům. Opravdu všem doporučuji, je to hezké odreagování se od klasické výuky na MatFyzu.
Student has disallowed display of personal data, 30.05.2023, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Výklad byl vždycky zábavně podaný a zajímavý. Moc oceňuji, že jsme si mohli upravit sylabus dle potřeby a podle toho, co koho zajímá.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Geometry I [NMTM203, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Paní doktorka je opravdu velmi ochotná, látku vysvětluje úplně perfektně. Když jsme něco nevěděli, tak jsme se mohli úplně v klidu doptat. Na začátku cvičení vždy ve zkratce zopakovala přednášku, což nám moc pomohlo, že jsme si danou teorii i zopakovali. Paní doktorka s námi udržovala dokonce až přátelský vztah, což moc oceňuji. Na cvičeních jsem se cítil opravdu dobře. Zápočet byl hodně férový, nemám paní doktorce co vytknout.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
pani doktorka ma velice lidsky pristup a vyucuje velice dobre
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Nejmilejší vyučující v KDM. Vytknul bych jí snad jen to, že pro svou ochotu není paní doktorka schopna odbýt irelevantní či všetečný dotaz studenta, který je zbylým studentům úplně k ničemu. (Tak jsem to alespoň vnímal já a můj spolusedící...)
doc. RNDr. Jarmila Robová, CSc. [32-KDM], Information technology for teachers [NMTM110, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Bohužel mě přístup paní docentky trochu zklamal, ač geogebra jistě může být při výuce ve škole užitečná, tak jsem o tom úvodní prezentací o historii geogebry ani tím, jak je vyvíjená nyní, přesvědčený nebyl. Ani následující krok po kroku návod na vytvoření každého objektu také nebyl nijak zvlášť zajímavý.
Nebyl ale problém s dotazy, na které byla ochotná s pohotovostí odpovídat, zároveň byla velmi tolerantní, když někdo udělal chybu.
Comment on course, Arithmetic and algebra I [NMTM105, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičení a přednášky se vhodně prolínaly, jak bylo zrovna potřeba, striktní dělení se nedodržovalo, což podle mě velmi dobře fungovalo.
Comment on course, Arithmetic and algebra I [NMTM105, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Má cenu si předmět zapisovat, pokud nestudujete učitelství? Ne, upřímně asi ne. Pokud máte zájem o probíranou látku, existují určitě předměty, kde je probírána detailněji, tohle je vlastně vždy jen ten základní úvod do tématiky. Tento účel však za mě plní dobře - není příliš dopodrobna ani příliš málo detailně.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
První polovina témat je trochu roztroušená po celé matematice, bez nějakého většího propojení. Druhá je však tak krásně a nenápadně propojená skrz Eukleidův algoritmus. Řekl bych, že to i pěkně vystihuje styl a způsob přednášení, který je zprvu trochu chaotický a pak začne krásně dávat smysl. Spojeno s příjemným přístupem, sem tam prohozeným nějakým tím matematickým vtipem, si asi není moc na co stěžovat.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět mi pomohl propojit si mnoho témat, která jsem už dříve potkala, ale chyběly mi souvislosti.
Comment on course, Information technology for teachers [NMTM110, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Výuka pythonu perfektní, jen je škoda, že nezbylo tolik času na LaTeX. Konec probírané látky v pythonu se mi nezdál tak důležitý, aby bral čas LaTeXu.
Author of entry is known to survey organiser, 17.08.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Bylo by šikovné, kdyby studenti deskriptivní geometrie mohli mít seznámení s programováním, než podstoupí programování s obecnou matematikou.
Comment on course, Geometry I [NMTM203, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičení dokonale kopírovalo přednášku, vlastně jsme vždy procvičili to, co jsme udělali na přednášce. Cvičení nám pomohlo látku z přednášky lépe pochopit a díky paní doktorce jsme si to dokázali i lépe představit. Zápočtové testy byly na úrovni příkladů, které se dělají na cvikách normálně. Myslím si, že cvičení nebyla zase tak moc náročná (v porovnání například s MA), ale za to sloužila jako skvělé doplnění přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
cvika byla skvela k lepsimu pochopeni prednasky
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Než jsem se rozkoukal, předmět mi utekl, ale to je opakující se motiv. Na předmětu bych neměnil nic.
Comment on course, Geometry I [NMTM203, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednáška dává analytické geometrii na SŠ didaktické rozměry, což se mi moc líbí. Samozřejmě i do velké míry rozšiřovala středoškolské učivo, což vedlo k hlubšímu pochopení tématu. Sylabus neobsahuje tolik důkazů (jako například u MA), ale za to obsahuje vysoký počet různých odvození atd. (některé z nich se hodí právě při výuce na SŠ). Učivo z části navazuje na lineární algebru, takže doporučuji si ji zopakovat.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
predmet velice prijemny s velkym durazem na porozumeni
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
V předmětu jsem se tak 3. či 4. hodinu ztratil. Pan doktor Halas však dokáže člověka důsledně přesvědčit, že je to chyba studenta, nikoliv vyučujícího či předmětu. Moc jsem oceňoval humor zakomponovaný v přednáškách.
Comment on course, History of Mathematics I [NMTM305, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Zatím asi nedokážu ocenit to, co mi tento předmět dal...
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Asi mi dost pomohlo nebrat předmět moc vážně, jinak byl fajn!
Student has disallowed display of personal data, 02.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Předmět pro mě byl velmi příjemným zpestřením studia, neboť přednáška probíhala z pochopitelných důvodů odlišně než přednášky z jiných předmětů.
Comment on course, History of Mathematics II [NMTM306, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Předmět jako takový je výborně připravený, jediná věc, která se mi nelíbila (a která je čistě subjektivní) je důraz na starořeckou matematiku a geometrii, která mě příliš nebaví.
Student has disallowed display of personal data, 25.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Bezpochyby zajímavý předmět. Pro učitele matematiky umožňuje vskutku nemalé možnosti zpestření výuky. Předmět bych zařadil mezi méně náročné, ale to mu nijak neubírá na zajímavosti.
Comment on course, Bachelor seminar of mathematics I [NMTM331, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vše, co jsme dělali, mi přišlo potřebné. Možná by tento předmět mohl být zařazen každý semestr pro udržení motivace ke studiu a ujasnění znalostí.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět je odpočinkový, opakující ke státnicím, ale trochu tak jako hop sem a hop tam. Za mě bych preferoval více příkladů z jednoho souboru otázek.
Author of entry is known to survey organiser, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
V předmětu se opakuje prakticky cokoliv, o co si studenti řeknou. Přidává nové poznatky a pozorování konceptů z prvního ročníku, díky čemuž moc hezky připravuje k závěrečné státní zkoušce
Comment on course, Algebra [NMTM501, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2024, 2. ročník, Učitelství tělesné výchovy pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Extrémně mě baví systém cvičení skrze úkoly - jak si s tím pan Halas pohrál - je to náročné, ale člověk v tom brzy najde zalíbení.
Comment on course, Greek Mathematical Texts II [NUMV059, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět je koncipován velmi zajímavě, na začátku semestru si vybereme několik textů, které budeme na hodinách číst, a ty poté docela dopodrobna rozebíráme. Myslím si, že je předmět opravdu velmi zajímavý a svým obsahem i nezvyklý. Určitě bych ho doporučil všem, které zajímá náhled do historie budování matematiky. Na zapsání není třeba absolvovat ŘMT I.
Student has disallowed display of personal data, 30.05.2023, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Super odpočinkový a zajímavý seminář, který sice zněl podle názvu obskurně, ale vždycky jsem se na něm rád ukázal. Dozvíte se historické drby a navíc lze znalosti z tohoto předmětu použít i v jiných oblastech matematiky, určitě doporučuju :)
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html