InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Vahid Borji, Ph.D. [32-KDM], Developing conceptual knowledge in school mathematics [NMTM462, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Super učitel, pořád dobrá nálada a energie vysvětlit některé věci klidně několikrát. Oceňuji i jeho přístup k výuce, za mě velmi dobře organizované a připravené hodiny:-). Doporučuji.
Tomáš Ploc, 24.01.2024, 3. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor Borji i přes jazykovou bariéru dokáže velmi dobře předat podstatné myšlenky. Velmi oceňuji jeho milý přístup a snahu o pochopení tématu u všech studentů.
RNDr. Petra Surynková, Ph.D. [32-KDM], Introductory seminar on mathematics I [NMTM161, proseminář]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Pani doktorka bola veľmi príjemná a vždy nachystaná na hodiny. Tým, že proseminár bol večer tak mi prišlo, že neprekážala tak veľmi neživosť publika :D.
RNDr. Petra Surynková, Ph.D. [32-KDM], Fundamentals of Projection Methods [NMTM303, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
V hodinách jsem nestíhala. Když něco rýsuju poprvé a zároveň mi je něco ukazováno a vysvětlováno, tak je skutečně nereálné stíhat obojí... je to škoda, zprotivilo mi to hodiny. Při domácí přípravě jsem dospěla k názoru, že to těžké není, jen prostě příliš příliš rychlé.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednášející je výborná, věcem rozumí a odpoví na každou byť hloupou otázku. Jediná věc, která mi vadila celou dobu semestru, byla rychlost výkladu/rýsování. Pravidelně jsem nestíhal a musel si to dorýsovávat jinde.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Během učení se na zkoušku jsem nechápala, co mi během hodin nebylo jasné, ale většinou jsme jen co nejrychleji obkreslovali tabuli a nebyl čas na snahu o pochopení. Přes opakované žádosti o úpravu tempa bohužel bylo stále moc rychlé. Oceňuji přípravu na hodiny a snahu pomoci nám 3D modely těles.
Author of entry is known to survey organiser, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Paní doktorka Surynková je vždy ochotná se vším pomoci, veškerou látku vysvětluje velmi jednoduše a pochopitelně. Její rýsování na tabuli je lepší, jak moje do sešitu.
RNDr. Petra Surynková, Ph.D. [32-KDM], Developing conceptual knowledge in school mathematics [NMTM462, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Paní doktorka byla velmi milá, nápomocná, na každém cvičení byla připravena cokoliv vysvětlit. Zároveň byla velmi pečlivá a trpělivá, výborný didaktik.
Comment on course, Fundamentals of Projection Methods [NMTM303, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Myslím, že je dobře, že jsme si mohli vyzkoušet různé způsoby promítání, ale bylo na vše málo času.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Zajímavý rozšiřující předmět. Rýsování a promítání moc nemusím, ale tohle bylo tak akorát. Na zápočet je třeba si zejména zopakovat axonometrii.
Author of entry is known to survey organiser, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednáška se prolíná s cvičením, kdy je látka neustále vysvětlována a rovnou prakticky demonstrována. S trochou prostorové orientace je předmět i bez předchozích zkušeností se zobrazovacími metodami bez problému.
Comment on course, Developing conceptual knowledge in school mathematics [NMTM462, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět velmi zajímavě ukazoval nový pohled na výuku určitých partiích matematiky, za mě velmi zajímavý předmět. Jádro předmětu bylo opakování středoškolské matematiky, ale důraz byl kladen především na prohloubení pochopení a na zlepšení vysvětlovacích schopností (hodí se hlavně pro studenty učitelství). Některé příklady byly nezvyklé, ale o to víc nám rozšířily obzory. Myslím si, že tento předmět je do budoucna hodně praktický a hodně jsem si z něho odnesl.
Tomáš Ploc, 24.01.2024, 3. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Tento nepovinný předmět bych doporučil všem studentům učitelství. Velmi zajímavě rozebírá všem známé koncepty a jejich principy. Díky němu mám další užitečné pohledy na goniometrické funkce, logaritmy apod.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html