InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Jindřich Bečvář, CSc. [32-KDM], Linear algebra I [NMTM103, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Zpočátku trochu odtažitý a nezáživné přednášky byly ke konci trochu oživeny tím, když si člověk všimne, že k některým tématům je přistupováno z více ilustrativní roviny, kdy jde o objasnění toho, jak daný objekt funguje (symetrické, antisymetrické,... matice) spíš než napsání přesné definice. Bohužel jen k některým.
Přednášející čas do času přehlídne zdviženou ruku s dotazem, která tam pak je třeba i deset minut.
Bramborová reprezentace vektorových prostorů byla až překvapivě užitečná pro mé osobní pochopení látky :)
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2024, 1. ročník, Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Ocenil bych důkladnější vysvětlení u některých složitějších pojmů.(Hlavně na začátku semestru). Jinak si není na co stěžovat.
doc. RNDr. Jindřich Bečvář, CSc. [32-KDM], Linear algebra II [NMTM104, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan docent je opravdu jednička ve svém oboru. Všechny otázky během přednášky mile rád zodpověděl, má rád, když jevíme zájem o jeho předmět. Navíc jsou jeho přednášky velmi dobře uspořádány, člověk nemá problém stíhat psát si poznámky a zároveň přemýšlet nad tím, co píše. Pan docent prohodí během hodiny pár vtipů nebo historek, čímž přispívá k lepší atmosféře na hodinách. Pan docent je velmi nápomocný, jeho zkouška je podle mého názoru férová, je nutné porozumět daným definicím/důkazům. Termínů vypsal opravdu hodně, takže nebyl problém s místem. Opravdu za mě asi nejlepší přednášející prvního ročníku.
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Humorník, sympaťák, dobrý přednášející.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Arithmetic and algebra I [NMTM105, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Pan Halas vlastně mezi přednáškou a cvičením nerozlišoval. Prostě když bylo vhodné probírat, probíral, když bylo vhodné nějaký čas věnovat příkladům, učinil tak.
Komentář k Panu Halasovi obecně - viz anketa přednášky.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Arithmetic and algebra I [NMTM105, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Pozitiva pana Halase: vynikající pedagog, intuici za látkou dokáže mistrovsky předat, opravdu si něco z přednášky odnesete, hodiny s ním jsou zábavné.
Negativa: někdy dostanete vlastně jen intuici a skutečně formální znění je jaksi druhořadé - vlastně nevíte, co jste se naučili a co jen ochutnali -, největší negativum je ale naprostá neexistence podkladů k přednášce. Jediné, co dostanete, je "osnova předmětu". Což je něco mezi jmenným seznamem témat, dovysvětlivek a sbírkou početních příkladů... Musíte se proto učit z uvedené literatury - a abyste věděli co z ní je požadováno a co ne, musíte prostě slyšet co bylo a nebylo zmíněno na přednášce k danému tématu...
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Hodiny s panem doktorem Halasem byly velmi zábavné, je na něm vidět nadšení pro věc, které je nakažlivé. Vždy velmi ochotně odpovídal na všechny naše dotazy, opravdu chtěl, abychom látce porozuměli a odnesli si toho co nejvíce.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], History of Mathematics I [NMTM305, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Líbilo se mi to, vcelku zajímavé povídání.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Halas! Super zábava.
Student has disallowed display of personal data, 02.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Pan doktor Halas má skvělý způsob výkladu, jeho přednášky se velmi dobře poslouchají umí upoutat pozornost posluchačů. Přednášky byly vedeny formou dlouhého souvislého vyprávění a popisu daného tématu. Tento způsob je dle mého pro tento předmět více než vyhovující. Výklad navíc obohacuje o zajímavosti nejen z oblasti matematiky.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], History of Mathematics II [NMTM306, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Velmi příjemný a přívětivý učitel, je vidět, že ho učení baví a že studentům rozumí. Výklad je takový povídavý, studenti mají pocit, jako by se probírané téma snažil zakomponovat do nějakého příběhu, příjemně se to poslouchá. Mimo hodiny je velmi vstřícný a empatický, a pokud za ním přijde student s nějakým problémem, tak se mu vždy snaží co nejvíc pomoct. Těžko se to popisuje takhle do ankety, prostě jsem z jeho hodin měl vždy velmi příjemný pocit.
Student has disallowed display of personal data, 25.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vyučující vždy rád při hodině zodpověděl dotazy a někdy výklad doplňoval i vtipnými poznámkami. Pokud se i po hodině objevila nějaká nejasnost, tak nebyl problém se na vyučujícího obrátit emailem a problém byl vyřešen. U všech byl i velmi férový u zkoušky.
RNDr. Martina Škorpilová, Ph.D. [32-KDM], Linear algebra I [NMTM103, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičící dělá vše pro to, aby byla co nejférovější a když dojde k jakékoli nesrovnalosti, tak udělá vše, aby bylo vše napraveno. Bohužel systém "fajfek" za aktivitu vzbuzuje spíš takovou nucenou aktivitu, než motivaci se tématům pořádně věnovat. Jinak byla cvičení vedena pěkně a vše bylo jasně vysvětleno.
RNDr. Martina Škorpilová, Ph.D. [32-KDM], Linear algebra II [NMTM104, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 17.08.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Dobře vysvětlí a připraví
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Paní doktorka je pro mě excelentní pedagožka, sama věnuje nemalou část cvičení opakováním věcí z přednášky, čehož si hodně vážím. Zároveň hodně kladla důraz na propojení cvičení s přednáškou, což mi přišlo velmi užitečné. Zápočet není úplně jednoduché získat, je nutné chodit na cvičení (což bych i tak velmi doporučoval), poté být na hodinách aktivní a v konci semestru napsat zápočtovou práci (která byla za mě možná trochu těžší než v prvním semestru). S paní doktorkou jsem byl celkově velmi spokojen, je hodně zásadová a spravedlivá. Je připravena pomoci kdykoliv je třeba, toho si nesmírně vážím.
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Skvělá vyučující. Donutí člověka naučit se látku.
Comment on course, Linear algebra II [NMTM104, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičení naprosto perfektně navazuje na přednášku, toho jsem si neskutečně cenil, jsou probírány přesně tytéž věci, co na přednášce, hodně mi cvičení pomohlo k pochopení pojmů, a tím k samotné závěrečné přípravě na zkoušku. Na doma jsme dostávali taky nepovinné domácí úkoly, které doporučuji vypracovávat (hodí se to pak pro lepší pochopení látky). Cvičení bylo pro mě, stejně jako přednáška, velmi zajímavé.
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Super předmět, bez něj bych z přednášek neměl nic.
Comment on course, Linear algebra II [NMTM104, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět je velmi dobře uspořádaný, navazuje na učivo prvního semestru, takže pokud se člověk učil během prvního semestru, tak by měl být pro něj druhý semestr o trochu jednodušší. Musím říct, že mě možná druhý semestr bavil o něco více, jelikož byl více propojen s učivem, které už znám ze střední školy - nový pohled na takové klasiky jako například na Pýthagorovu větu mně přišel zajímavý. Nemám obsahu předmětu co vytknout.
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Často jsem nevěděl, která bije.
Comment on course, Arithmetic and algebra I [NMTM105, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičení a přednášky se vhodně prolínaly, jak bylo zrovna potřeba, striktní dělení se nedodržovalo, což podle mě velmi dobře fungovalo.
Comment on course, Arithmetic and algebra I [NMTM105, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Má cenu si předmět zapisovat, pokud nestudujete učitelství? Ne, upřímně asi ne. Pokud máte zájem o probíranou látku, existují určitě předměty, kde je probírána detailněji, tohle je vlastně vždy jen ten základní úvod do tématiky. Tento účel však za mě plní dobře - není příliš dopodrobna ani příliš málo detailně.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
První polovina témat je trochu roztroušená po celé matematice, bez nějakého většího propojení. Druhá je však tak krásně a nenápadně propojená skrz Eukleidův algoritmus. Řekl bych, že to i pěkně vystihuje styl a způsob přednášení, který je zprvu trochu chaotický a pak začne krásně dávat smysl. Spojeno s příjemným přístupem, sem tam prohozeným nějakým tím matematickým vtipem, si asi není moc na co stěžovat.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět mi pomohl propojit si mnoho témat, která jsem už dříve potkala, ale chyběly mi souvislosti.
Comment on course, History of Mathematics I [NMTM305, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Zatím asi nedokážu ocenit to, co mi tento předmět dal...
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Asi mi dost pomohlo nebrat předmět moc vážně, jinak byl fajn!
Student has disallowed display of personal data, 02.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Předmět pro mě byl velmi příjemným zpestřením studia, neboť přednáška probíhala z pochopitelných důvodů odlišně než přednášky z jiných předmětů.
Comment on course, History of Mathematics II [NMTM306, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Předmět jako takový je výborně připravený, jediná věc, která se mi nelíbila (a která je čistě subjektivní) je důraz na starořeckou matematiku a geometrii, která mě příliš nebaví.
Student has disallowed display of personal data, 25.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Bezpochyby zajímavý předmět. Pro učitele matematiky umožňuje vskutku nemalé možnosti zpestření výuky. Předmět bych zařadil mezi méně náročné, ale to mu nijak neubírá na zajímavosti.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html