InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Tomáš Bílý [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Těžké ohodnotit. Cvičící se snaží, ale dost upřednostňuje rychlý postup ve výuce.
Adam Dingle, M.Sc. [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2024, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
There is nothing negative to be said about Dingle. He is an excellent lecturer, providing plenty of materials and he always have the energy to answer his students' questions. Outside of the classroom, he is a laid-back and knowledgeable person. Would love to attend more classes and/or seminars hosted by him.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. Year, Computer Science, Bachelor's
Adam is one of the best teachers out there. Always willing to help, explain some simple things again, or give his feedback on some code.
Student has disallowed display of personal data, 03.01.2024, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
Mr Dingle is the best.
doc. RNDr. Tomáš Dvořák, CSc. [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pán učiteľ bol dobrý. Rád poradil s doplnujúcimi otázkami.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Niektoré časti boli riešené až moc do detailov čo občas dosť prerušilo flow hodiny.
Mikuláš Fiala, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
přišel mi velmi příjemný, lidský. když mu někdo něco řekl na konci hodiny nebo se ha na něco zeptal, tak většinou tu otázku další týden na začátku zopakoval a odpověděl na ni, aby všichni slyšeli tu odpověď, což oceňuji
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přišlo mi, že spoustu informací jsem si musel zjišťovat od kamarádů z jiných paralelek. Také výuka způsobem napsat na tabuli zadání a nechat studenty dělat něco o čem někteří ještě neslyšeli (přednáška byla den po cvičeních), mi nepřijde zrovna efektivní. Ale kromě toho to bylo zvládnutelné, alespoň měl s námi trpělivost.
  • Jde opravdu o hodnocení přednášky z Algoritmizace? Množina „jiných paralelek“ byla v našem případě jednoprvková a na přednášce jsem určitě nepsal na tabuli žádná zadání. Problémy na rozmyšlení byly vždy součástí připravené prezentace a po přednášce byly zveřejněny s ostatními materiály na Moodle. Vypadá to spíše jako komentář k nějakému cvičení ...
    Author of entry is known to survey organiser, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Občas si vysvětlujeme některé věci zbytečně moc do detailů - zvlášť věci z jiných předmětů např. matematickou indukci a tak.
    U zkoušky nám bylo řečeno, že nemusíme mít odladěný kód, a poté nám byly za neodladěný kód strhnuty body
    Author of entry is known to survey organiser, 17.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Doc. Dvořák přednáší velmi standartním způsobem, ač se zjevně snaží působit zábavně. Některé poznámky jsou ale občas trochu přes čáru běžné slušnosti. Prezentace jsou celkem pochopitelné. Přednášku bych neohodnotil ani palcem log n ani palcem n^2. Něco mezi. Tak palec n log n
  • Jsem rád, že výklad připadal posluchači pochopitelný. K „čáře běžné slušnosti“: Přednáška se nahrávala, takže lze snadno ověřit, že na ní nepadl jeden jediný výraz, který by se dal označit za neslušný. Co tedy autora komentáře tak pobouřilo?
    Dotkla se ho snad legenda o Minotaurovi, kterou tradičně využíváme pro ilustraci algoritmu průchodu bludištěm? Upozorňoval jsem, že jde jen o citaci příběhu z řecké mytologie.
    Nebo mu vadila zmínka o osvědčené metodě namlouvání z Moravského Slovácka, kterou nám - dle výzkumů zakladatele naší katedry - odkázali předkové prostřednictvím sloganu „hr na ně, a když to nepojde, tož cófnem“? Slogan velmi pregnantně vyjadřuje podstatu algoritmu průchodu do hloubky.
    Či snad považoval za neslušné, že jsme se v naší úctyhodné instituci zabývali programováním her? Šlo výhradně o seriózní deskové hry jako šachy či dáma, počítačové hry typu GTA probíráme až v magisterském studiu …
    Student has disallowed display of personal data, 16.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Vyucujici je dobrej. Je dobre ze ho to bavi a my to citime tu dobrou naladu a diky tomu nas to taky bavi. Klidne trosku treba o 10% vice vtipnych casti prednasky a top. Nekdy se mi totiz stava ze tam spim na prednasce. Jeste by bylo dobre kdyby jsme mohli k nemu na konzultace kdyz neco nechapu aby mi to vysvetlil (je mozny ze to je ale ja to nevim)
    Co jsem nezminil mi prijde dobry
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    zverejnuje prednášky online, milý prístup ku študentom, zprístupnenie materiálov ku výuke
    Mgr. Jana Faltová, Ph.D. [32-UCJF], Programming 1 [NMIN111, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Pani doktorka bola vždycky vysmiata a chodilo sa mi na jej hodiny dobre. Tak isto keď som sa ospravedlnin z neprítomnosti bol problém. Hodiny mala dobre spracované.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Na paní Faltovou si nemohu stěžovat. Je přívětivá, ochotná poradit/pomoci, hodiny s ní byly prostě příjemné.
    Student has disallowed display of personal data, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Vyučující vysvětluje látku pochopitelně, má na stránkách veškeré materiály, což je hodně užitečné při dělání domácích úkolů, které jsou každý týden
    Mgr. Jana Faltová, Ph.D. [32-UCJF], Programming 2 [NMIN112, cvičení]
    Author of entry is known to survey organiser, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
    Paní doktorka mluví velmi potichu, z hodin jsem si toho moc neodnesla. Oceňuji prezentace z hodin ukládané na web. Zadává lehké domácí úlohy i zápočtový test. Je velmi milá a nabízí konzultace.
    Mgr. Lenka Forstová [32-KSVI], Programming languages for children [NDIN019, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 25.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Výborně připravena každá hodina s prezentacemi a úlohami na procvičení. Nikdy nebyl problém se při hodině zeptat na něco k probírané látce nebo na pedagogické rady, jak například danou věc správně učit žáky. Zároveň nebyl problém řešit některé problémy i přes email. Velká férovost i u zápočtu. Nemám co vytknout.
    Mgr. Jiří Frantál [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičící zadává rozumně těžké úlohy na doma, které jsou akorát na dva týdny, které student dostane na jejich splnění. Cvičení ve škole jsou pak příjemnou kombinací procvičení nových konceptů, prezentací vyřešených úkolů a řešení menších problémů na místě.
    Mikuláš Fiala, 16.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    asi jeden z top 3 vyučujcích, které jsem měl první semestr. Vše srozumitelně vyložil, pomohl když byl problém...
    Jakub Klesa, 15.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Skvělý cvičící. Je pohodový, férový a umí dobře poradit. Cvičení mě velice bavila.
    RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Pan doktor Holan je člověk na svém místě. Cvičení má vždy připravená a pokud čemukoliv z přednášky nerozumíte, je ochoten učivo dovysvětlit.

    Na začátku cvičení vždy jeden vyvolený (vybraný panem Holanem) jde k tabuli prezentovat své řešení domácího úkolu. Tím prospěje jak sobě (učí se vyjadřovat), tak ostatním, kteří mohou nahlédnout do jeho procesu přemýšlení nad problémem.

    Během cvičení se pak společně řeší různé úlohy, které dovedou někdy dost potrápit. Naštěstí v úkolech se podobné věci neobjevují. Získat zápočet tak nebylo až tak náročné (čistě z mého subjektivního pohledu).

    Cvičení celkově hodnotím velmi kladně.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Pán doktor vždy navodil príjemnú atmosféru na cvičení, dôkladne s nami prešiel látku prebranú na prednáške, aby sme si učivo zapamätali a pochopili ho. Dával priestor na otázky a spravodlivo hodnotil pravidelné domáce úlohy.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Velmi dobře vedené cvičení. Pan doktor Holan u důležitých témat vždy dbal na to, aby vyvolal každého (např. u procvičování stavění minimové haldy). Navíc nás vždy povzbuzoval, zdali nemáme nějaké otázky k minulé přednášce (nebo něčemu jinému). Na cvičeních se často spolupracuje ve dvojicích, správné řešení úkolů z minulého týdne úkáže někdo ze studentů u tabule.
    RNDr. Peter Kvasnička [32-UCJF], Programming 1 [NMIN111, seminář]
    Jan Engler, 03.01.2024, 1. Year, Matematické modelování, Bachelor's
    Příjemný vyučující, jen si sedněte do prvních řad, protože nemluví moc nahlas a často mluví spíš na monitor nebo tabuli.
    RNDr. Peter Kvasnička [32-UCJF], Programming 2 [NMIN112, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 07.09.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
    Oproti cvičením ze zimního semestru, kdy jsem měl jiného cvičícího byla náplň hodin slabší. Nicméně to bylo vykomepenzováno aktivitou mimo hodiny, kdy pan Kvasnička byl ochotný pomoct a úkoly kontrolovat průběžně a poskytoval i rady, jak úlohy zlepšit. Zároveň jeho požadavky nebyly příliš náročné.
    Student has disallowed display of personal data, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
    Rozhodně příjemný a nenáročný vyučující. Pro ty, kdo s ním budou mít cvika doporučuji si sednout do prvních lavic, v těch zadních jej není moc slyšet, jelikož mluví poměrně potichu a spíše tváří do monitoru než ke studentům.
    Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Pokročilé cvičenie mi vyhovovalo, Mareš je skvelý učiteľ a dokáže látku dobre vysvetliť.

    Zápočet mi prišiel primerane náročný.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Bezchybné cvičení pro pokročilejší.
    Adam Jahoda, 30.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Medvěd výborně povídá a co je určitě výhodou, tak rychle a jasně odpovídá na emaily.

    Cvičení vedl spolu s Jirkou Kalvodou, kterého mi to tady nenabízí, tak jen zmíním, že jeho přínos byl na hodinách míň výrazný, ale často nabízel k Medvědovi alternativní pohledy, které mi často dávaly větší smysl.
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Oni pro jednou v tom SISu nelhali, když říkali, že cvičení jsou těžká...
    Tato cvika byla náplní většiny mého času vyhrazeného na učení se během semestru. Ač jsem si mnohdy myslela, že to nezvládnu, ve výsledku to stálo za to. Myslím, že tato cvika posunula mé algoritmizační schopnosti dost daleko a jsem ráda, že jsem nemusela půl roku ztratit chozením na cvičení pro začátečníky.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Úlohy jsou obtížné, ale zajímavé.
    Vysvětlení je srozumitelné, oceňuji, že se dozvíme řešení všech zadaných úloh.
    Author of entry is known to survey organiser, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Obcas trochu rychlo vysvetluje, no je to zrozumitelne.
    Priebeh hodin je najlepsi aky som zazil na informatike.
    RNDr. Martin Pergel, Ph.D. [32-KSVI], Programming 2 [NMIN112, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 07.09.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
    Domácí práce od pana Pergela byly asi nejtěžší část celého předmětu. Nicméně nevím, zda to byla specialita cvičícího, či jde o povahu předmětu. Cvičení probíhala dobře a kvalitně. Cvičící byl ochotný věci s radostí vysvětlit.

    Nicméně někdy svoje nadšeni do látky přehnal na tolik, že stihl během vysvětlování nějakého problému probrat i půlku maturitní četby a přidat historku z práce na matfyzu, takže studenti pak měli v jeho výkladu velký guláš.
    Author of entry is known to survey organiser, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
    Do svých cvičení zapojuje všechny přítomné, chodí se k tabuli. Ví o čem mluví, jeho styl výuky mi vyhovoval. Dost jsem si toho odnesla.
    Student has disallowed display of personal data, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
    Cvika s panem Pergelem příliš nedoporučuji, na jednu stranu působil mile a přívětivě, ale jeho styl výuky mě příliš neoslovil. Často začal cvičení výkladem něčeho, co ani nebylo na přednášce a v podobném duchu se pak neslo i cvičení. Materiály neměl nikde veřejně k dispozici, občas to působilo dojmem, že si příklady vymýšlí až na místě. Na jeho cvika jsem se příliš netěšil, zejména kvůli tomu, že každého studenta minimálně jednou či dvakrát během hodiny dusil u tabule s komentáři typu "nechápu, co vám na tom není jasné".
    RNDr. Martin Pergel, Ph.D. [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Lepšie pripravený na hodinu, prechádzať veci čo boli na prednáške.
    Student has disallowed display of personal data, 18.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Nejlepsi ucitel rozhodne. Ale mel bych zajem o invidualni hodiny protoze z hodin co casto iplne cele nepochopim
    Mgr. Klára Pešková, Ph.D. [32-KSVI], Programming 1 [NMIN111, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
    Milá, usměvavá :)
    Student has disallowed display of personal data, 24.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
    Nemůžu říct že bych si z kurzu moc odnášel a nevím jestli je to vyučující nebo jde jen opravdu o takovou látku, která má být v předmětu probraná. Ze začátku na nás měla celkem velké nároky a počítala s tím, že nějaké věci už víme/najdeme si je na internetu (v rámci domácích úloh). Domácí úkoly moc neodpovídala látce ze cvičení. Zhruba v půlce semestru jsme to s ní ale byli schopní vydiskutovat a věnovali jsme se i v hodinách víc věcem, které byly podobné těm, které jsme pak měli na doma. Paní doktorka byla ale vždycky vstřícná a mohli jsme jí říct o pomoc.
    Student has disallowed display of personal data, 19.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
    Milá vyučující, kromě jednoho velmi náročného úkolu šlo vše bez problému zvládnout. Ocenila bych, kdyby se už na cvičeních dělaly věci podobné svou obtížností úkolům.
    Martin Kuba, 07.01.2024, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
    Oceňujem ochotu individuálne radiť a pomáhať pri programovaní na cvičeniach, ako aj pri zadaniach na doma. Veľké plus boli za mňa bonusové body za neúspešne naprogramované / nedokončené programy, hoci hodnotiaci systém ich vyhodnotil na 0 bodov.
    Mgr. Klára Pešková, Ph.D. [32-KSVI], Programming 2 [NMIN112, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
    Během teoretického cvičení jsme byli vyvoláváni k tabuli příliš často, což zdržovalo hodinu a nestihli jsme tak u některých témat probrat více učiva. Také mi přišlo, že úlohy na cvičení a domácí úkoly v recodexu nás dostatečně nepřipravily na recodexový test - úlohy v recodexovém testu byly mnohem náročnější vzhledem k časovému limitu.
    Student has disallowed display of personal data, 24.06.2023, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Cvičící byla hodná a příjemná. Nikoho nenutila chodit k tabuli, když byl úplně ztracený a příklady, které dělala na hodinách, byly podobné těm zkouškovým. Na začátku semestru ji nevadilo projít znova celé základy programování v Pythonu a své tempo přizpůsobila i těm, kteří programovali poprvé až na matfyzu. Poskytovala i super konzultace. Nasbírat body v Recodexu nebyl problém, protože cvičící zadávala i bonusové úlohy, které byly často zábavné (líbilo se mi třeba pexeso). Rozhodně doporučuju
    Student has disallowed display of personal data, 01.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
    Vyučujúca má nesmierne pozitívny prístup k veci a je k študentom veľmi milá a ústretová. Bola ochotná v priebehu semestra meniť systém a obsah cvičení tak, aby nám maximálne vyhovoval. Myslím, že tým veľa študentom pomohla prekonať veľké množstvo požiadaviek, ktoré predmet kladie, a úspešne ho dokončiť.
    Mgr. Vojtěch Pleskot, Ph.D. [32-UCJF], Programming 1 [NMIN111, seminář]
    Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Velice ochotný a srozumitelný cvičící.
    Mgr. Vít Šefl [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    best teacher I have ever had
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
    Vit is a great teacher. The tutorials are always engaging, Vit asks a lot of questions and gives us a chance to think on our answers and propose some solutions. Vit is also always willing to help with a home assignment or whatnot.
    Mgr. Jiří Šejnoha [32-KSVI], Programming 1 [NMIN111, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Pokud se chcete naučit programovat, doporučuji nvštěvovat jiné cvičení. Doporučil bych pro lidi, kteří programovat už alespoň trochu umí a mají rádi vstřícný, neoficiální a skoro až punkový přístup
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    mám pocit, že domáce úlohy som relatívne zvládala jedine vďaka tomu, že nejaký slabý základ programovania v inom jazyku už mám. ľahké domáce úlohy neboli zadávané, čo vie byť asi prínosom pre ľudí, ktorí programovať vedia a nepotrebujú nimi strácať čas. čo sa týka samotných hodín, tak podľa mňa super idea prístupu v tom, že sme dostali zadanie, na ktorom sme mali pracovať, osobne som však takmer nikdy nestihla nad riešením porozmýšľať dostatočne dlho, aby mi to prišlo ako prínosné, kým sa ukazovalo nejaké riešenie, a na hodinách som sa tým pádom takmer nič nenaučila. prvých pár hodín som sa aj skúšala pýtať otázky, keď som s niečím potrebovala pomôcť (k tomu sme aj vačšinu času boli vyzývaní, čo je fajn) ale asi sme si s pánom učiteľom nesadli, väčšinu času som mala stále len horší pocit zo seba potom, akoby teda bolo odo mňa očakávané, že nejakú problematiku už ovládam, a nepochopilo mi to porozumieť danej téme.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Pan Šejnoha by dle mého měl k výuce přistupovat o trochu vážněji. Ocenil bych, kdyby v průběhu semestru odpovídal na maily, kdyby myslel na to, že ne všichni matematici jsou programátoři a někdo se s tím setkává poprvé, a kdyby každou třetinu cvičení strávil skutečně cvičením.
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Cvičící bohužel na svých webových stránkách nikdy nedoplnil materiály z cvičení ke zpětnému nahlédnutí. Jistá část cvičení byla vždy neproduktivní a výsledkem byl dosti zhuštěný a rychlý výklad ve zbytku cvičení. Cvičícímu by pomohlo více se soustředit na vysvětlovanou látku.
    Student has disallowed display of personal data, 03.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
    Vyučující působí velmi přátelsky, na hodinách je uvolněná atmosféra, ovšem vlastně Vám neřekne, co přesně je potřeba pro splnění zápočtu(po přímém otázání pouze mlží) výuku má lehce zamotanou, ale většinou lze pochopit , ne vždy se chová zcela vhodně vůči studentkám (nevhodné vtipy, narážky apod.) a svým přátelským přístupem zabíjí třetinu času cvičení povídáním a zábavou místo výuky
    Mgr. Jiří Šejnoha [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    Milý ku študentom, trochu sa strácam počas výkladu, škaredo píše na tabuľu, ale dobrá atmosféra na hodinách
    Mgr. Michal Töpfer [32-KDSS], Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Výborně připravené hodiny. Probíraná látka na cvičení, vždy obsahovala, co jsme si přáli, nebo netriviální problémy, které je vhodné si v praxi implementovat. Během celé výuky byla dobrá atmosféra a jak připravila skvěle na zkoušku, tak přidala i něco navíc.
    doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. [32-KSVI], Programming 1 [NMIN111, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Töpfer je moc hodnej. Občas má sice trošku vysoký nároky na lidi, co programujou poprvý, ale to je asi jen tím, jak je do toho zapálenej. Strašně dobře vysvětluje.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    S výukou pana docenta Töpfera jsem velmi spokojený. Moc se mi líbí, jak vede hodiny, a jak přistupuje k výuce jako takové, je velmi milý a přívětivý, a je vidět, že dané látce velmi dobře rozumí. Líbí se mi, že docházka není povinná, a že jenom slouží ke zlepšení známky.
    Domácí úkoly pana docenta jsou mnohem náročnější než na ostatních cvičeních, a klade se v nich mnohem větší důraz na efektivitu odevzdaného řešení. Výměnou za náročnost je však skutečnost, že si pan docent osobně prochází a komentuje odevzdaná řešení, takže pokud máme v kódu nějaké nedostatky, pan docent nás o tom informuje. Osobně mi tento způsob cvičení vyhovoval, jsou rozhodně náročnější a intenzivnější než u ostatních cvičících, ale pořád jsou zvládnutelná.
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2024, 1. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
    Vyučující byl výborný. Připravený byl na každé cvičení velmi dobře. Vždy věděl, o čem bude mluvit a u toho uměl dobře reagovat na dotazy žáků. Přičemž byl velmi milý a trpělivý. Dobře každé nové téma na začátku obecně uvedl. Většinou uměl dobře nakombinovat přednáškovou a cvičící část každého cvičení.
    Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Ačkoli šlo u mne hlavně o přiučení se dalšímu jazyku, hodiny mne nenudily; naopak mne zaujal živý výklad a jednoduché vysvětlení různých konceptů. V úkolech šlo převážně o osahání základních postupů, menší tlak byl i na efektivitu. Co mi trochu vadilo, byl kód na tabuli – ne zrovna ukázkově pojmenované proměnné, občas nepřehledný REPL.
    Samuel Gawlik, 18.01.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Váš přístup byl úžasně názorný, občasné diskuze o extrémních případech přínosný. Těším se na Vaše přednášky
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Pan docent skvěle látku vysvětluje a je otevřený dotazům.
    doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. [32-KSVI], Programming 2 [NMIN112, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
    Jeden z nejlepších přednášejících na matfyzu; z přednášky jsem si vždy odnesl hodně informací, aniž bych si musel dělat zápisky, což mi významně ulehčilo učení se na zkoušku. Hodiny byly zábavné, vždy jsem se na ně těšil.
    Author of entry is known to survey organiser, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
    Pan Töpfer je velmi zapálený do tématu a přednáší velmi aktivně, odpovídá na dotazy a příjemně se poslouchá. Spokojenost.
    Student has disallowed display of personal data, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
    Vyučující je velmi nadšený.
    Author of entry is known to survey organiser, 06.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Skvělý vyučující, je řádně připraven. Do výuky zahrnuje mnoho příkladů.
    Student has disallowed display of personal data, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
    Velmi příjemně působící a nenáročný vyučující, přednášky s ním byly poměrně zajímavé. Výklad byl jasný a přehledný, látku často vysvětloval na zajímavých příkladech, zejména v podobě her a různých herních strategií.
    Author of entry is known to survey organiser, 02.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Dobře připravené přednášky s nasdílenými prezentacemi, zapálené přednášení. Někdy mi přišlo, že se jednomu problému věnujeme zbytečně dlouho a šlo by řešení popsat rychleji.
    Student has disallowed display of personal data, 01.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
    Pán docent vie podať učivo veľmi zaujímavým a záživným spôsobom, čo je veľké plus, pretože pri tomto predmete som mal tendenciu ignorovať preberanú látku, pretože "to je predsa jasné" - ale keď sa nad učivom človek poriadne nezamyslí, po pár týždňoch to už také jasné nie je.
    doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, přednáška]
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Pan docent Topfer byl velmi energický, takže jsem během přednášek vůbec neztrácel pozornost. U každého z algoritmů vždy nejprve neformálně řekl jeho "ideu", což dost pomohlo k intuitivnímu pochopení.

    Občas bych jen ocenil přehlednější kreslení na tabuli, když se probíralo něco složitějšího. Když člověk píše do sešitu a ztratí se v tom, o čem je řeč, přehledná tabule mu pomůže rychleji se zorientovat.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Pán docent vždy prednášal s nadšením a energiou, ochotne odpovedal na otázky študentov.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Přednášky jsem většinou nenavštěvoval, ale k těm, na kterých jsem byl, výtky nemám.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Vyučující je sympatický a na každou hodinu je skvěle připraven. Zároveň se snaží látku všem srozumitelně vysvětlit a tomu i upravuje výklad.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Skvělý vyučující, který přednáší s neuvěřitelnou energií.
    Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Energetický přednášející, přednášky byly záživné, zkouška přiměřeně náročná.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    nice
    Filip Stupka, 01.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Příjemný a vstřícný přednášející otevřený dotazům. Přednášky s panem Töpferem mě bavily a zůstával jsem během nich ve většině případů i po ránu bdělý.
    Author of entry is known to survey organiser, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Pro začátečníka, který se s programováním v životě nesetkal, byl tento předmět opravdu oříšek. Ostatním začátečníkům bych radila se naučit základy sám a až potom docházet na přednášky a cvičení.
    Tobiáš Salva, 07.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Líbí se mi nadšení docenta Töpfera
    Mgr. Radek Žlebčík, Ph.D. [32-UCJF], Programming 1 [NMIN111, seminář]
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
    Na vyučujícím oceňuji, že našim domácím úkolům věnuje více než dostatečnou péči, pečlivě (až puntičkářky) je opravuje a navrhuje, jak by se to dalo napsat lépe. Naopak by mohl zlepšit výklad, protože mluví potichu, monotónně a nezajímavě. A hlavně dává domácí úkoly, které byly nepřiměřeně obtížné, jejich řešení zabralo abnormální množství času a byly k nim občas potřeba některé znalosti, které jsme nedostali na hodině (např. jak načíst standardní vstup). Cesta k jejich vyřešení tak byla více než trnitá a když se pak člověk zeptá studentů z jiné paralelky, co musí zvládat oni, tak pouze nevěřícně kroutí hlavou, co to po něm pan Žlebčík požadoval.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Matematické modelování, Bachelor's
    Plusem jsou zajímavá a nápaditá zadání domácích úloh, mínusem je jejich časová náročnost. I se solidními programovacími základy zabralo debuggování úloh opravdu hodně času.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
    Přístup vyučujícího hodnotím jako málo přínosný. Nepřiměřená náročnost domácích úloh způsobovala, že i studenti se zkušenostmi s programováním na úlohách pracovali hodiny. Ti bez zkušeností si museli vyhradit o to víc času, např. celou sobotu. Člověk se tak topil v detailech a programovací schopnosti moc nerozvíjel. Volba úloh byla spíše orientovaná na zajímavost toho, co se dá naprogramovat: výpočet RPSN, zpracování dat z gpx souboru z hodinek maratonského běžce apod. Sama o sobě zajímavá témata, která je ale pro začátečníka obtížné zpracovat. Často jsem tak velkou část energie věnoval pochopení neprogramovací „omáčky okolo“, místo abych stavěl základy samotného programování. (A to navzdory tomu, že byl přiložen popis, jak postupovat.)
    Kódy byly vždy testovány na rychlost. Dlouhé upravování funkčního kódu ve snaze ho zrychlit mi toho moc nedalo a zabíralo hodně času. Hodiny samy o sobě nebyly moc přínosné, protože v podstatě nepřispívaly k efektivnějšímu řešení úloh. Jako začátečníkovi mi přístup pana Žlebčíka připadal neefektivní a během semestru také demotivující.
    Mgr. Radek Žlebčík, Ph.D. [32-UCJF], Computer programming for descriptive geometry I [NMTD103, seminář]
    Author of entry is known to survey organiser, 11.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Vyučující komunikoval, snaží se řešit problémy studentů s předmětem.
    Comment on course, Programming languages for children [NDIN019, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 25.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Opravdu užitečný předmět pro učitele, ale zajímavý může být i pro ostatní. Učitelům dává nespočet možností zpestření výuky informatiky na různých úrovních základní nebo střední školy a ostatním může dát například nějaké základy programování. Předmět dobře navazuje na různé informatické předměty.
    Comment on course, Programming 1 [NMIN111, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
    Myslím si, že některá cvičení měla navzájem (velmi) odlišnou úroveň obtížnosti.
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
    Programování 1 není dobře zorganizovaný předmět, protože hodně záleží, ke kterému vyučujícímu se zapíšete, jelikož každý z nich pojímá tento kurz trochu jinak.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    neviem úplne ani teraz povedať, že do akej miery ma tento predmet mal pripraviť na programovanie v druhom semestri, alebo že o koľko náročnejšie to bude, ale pripravená sa necítim vôbec. dostupné zdroje na samostatné štúdium nám poskytnuté nejaké boli, a tie sa samozrejme na programovanie dajú ľahko na internete nájsť tak či tak, čiže som skôr očakávala nejakú rutinu alebo zápal niečoho zaujímavého, čo som nepocítila.
    Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Na cvičení jsem byl jen párkrát, nemám nic, co bych vytkl.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    S výukou programování v prvním semestru jsem poměrně spokojený. Není to příliš sjednocené, takže kvalita výuky je VELMI závislá na cvičících (někteří jsou super, jiní se chovají velice nevhodně, jako například pan Kvasnička), ale slouží to jako užitečný úvod do programování. Mé hlavní výtky se spíše týkají konkrétních cvičících.
    Bylo by dobré, pokud bychom se mohli v ReCodexu dívat data, na kterých se náš program testuje. Některé chyby nejsou vidět na první pohled, a testování metodou pokus-omyl není příliš zábavné.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Tým, že som programovanie v Pythone nemal bolo tempo výuky na začiatku optimálne ale potom prišiel bod kedy som mal pocit, že tých informácii bolo veľa. Cením dostupnosť prednášky na webe ale aj spôsob zadávania úloh.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
    Musím říct, že domácí úkoly v recodexu byly někdy až příliš těžké a když člověk nemá programátorské "skilly", je to velký žrout času a člověk se u toho musí hodně zamyslet a případně se i ptát vyučujícího na nápovědy.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Opravdu naprostý základ programování. Myslím, že je to tak správně - zájemci o pokročilejší partie si mohou např. zapsat dobrovolné předměty a ostatní aspoň mají povinný předmět, ve kterém není vůbec obtížné získat zápočet. Navíc probíraná látka obsahuje praktické dovednosti, které se budou hodit snad každému.
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2024, 1. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
    Nikdy v životě před matfyzem jsem neprogramovala a zde jsem se to naučila. Bylo to na takovou začáteční úroveň trochu těžší, ale naučilo mě to, co mělo.
    Student has disallowed display of personal data, 21.01.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Předmět obsahuje opravdu jen užitečné znalosti pro matematiky. Tvoří základ pro další prográmatorské řešení matematických problémů.
    Samuel Gawlik, 18.01.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    I jakožto Céčkaře si mě během tohoto semestru Python docela získal. To pouze vypovídá a srozumitelnosti i užitečnosti probrané látky
    Student has disallowed display of personal data, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Probírali jsme programování v pythonu úplně od základů, to se určitě bude hodit
    Student has disallowed display of personal data, 03.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
    Předmět jako takový je moc fajn, člověk se naučí zase trochu jinak přemýšlet, uspořádávat myšlenky a efektivně pracovat na úkolech
    Comment on course, Programming 2 [NMIN112, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
    Praktické i teoretické cvičení bylo dobře koncipováno, ale u praktických cvičení by bylo lepší, kdyby cvičící na konci hodiny ukázala řešené úlohy, které jsme měli v programovat v průběhu cvičení.
    Student has disallowed display of personal data, 07.09.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
    Výuka sama o sobě byla dobrá. Cvičení se vhodně doplňovala. Nicméně za velké mínus vidím to, že z výkladu vypadlo vysvětlení toho, jak fungují classy. Nebo alespoň já jsem to nezaregistroval a nebyl jsem mezi svými spolužáky jediný. Prostě se najednou začaly využívat u Lineárních spojových seznamů a jelikož jsem pořádně nechápal, co classy jsou, měl jsem velký problém pobrat LSS.
    Author of entry is known to survey organiser, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
    Teoretické cviko je celkem náročné, to praktické spíše lehčí. Praktické cviko ne vždy navazovalo na přednášku a právě probíranou látku.
    Student has disallowed display of personal data, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
    Na praktických cvičeních si člověk prohloubí syntax, avšak teoretická cvičení byla po většinou ztráta času.
    Student has disallowed display of personal data, 01.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
    Na cvičeniach sme vždy riešili zaujímavé a prínosné úlohy. Obtiažnosť sa postupne stupňovala, čo mi tiež vyhovovalo. Striedali sme sa pri tabuli definovaným spôsobom a keď daný človek nevedel, úlohu sme riešili spoločne. Tento systém sa mi veľmi páčil, pretože fungoval, všetci sa mohli zapájať a nebol stresujúci.
    Jediné, čo musím vytknúť, je, že sme strávili asi tri týždne na spojových zoznamoch, ktorým by boli dva týždne viac než dosť. Treba pri nich robiť pomerne náročné úvahy stále dokola a ku koncu to už bolo celkom otravné a nemal som pocit, že sa v práci s nimi zlepšujem.
    Comment on course, Programming 2 [NMIN112, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
    Zajímavá témata, naučili jsme se vše potřebné ohledně základu programování.
    Author of entry is known to survey organiser, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
    Adekvátní množství stráveného času nad předmětem, vezmu-li v potaz, že je za 8 kreditů.
    Student has disallowed display of personal data, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
    Celkově poměrně pěkně zorganizovaný předmět, oproti zápočtu, kdy člověk neví, co řešit dřív, tak zkouška patří rozhodně k těm jednodušším z prváckých předmětů.
    Author of entry is known to survey organiser, 02.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Je dobře, že i na matematice máme semestr algoritmizace.
    Student has disallowed display of personal data, 01.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
    Predmet je časovo náročný, pretože na získanie zápočtu používa snáď všetky existujúce spôsoby zároveň: účasť, test, domáce úlohy a zápočtový program. Dôvod je asi ten, že bez drtenia sa sa človek programovať nenaučí. Na druhú stranu je preberaná látka vysvetľovaná mimoriadne zrozumiteľne a primeraným, občas príliš pomalým tempom. Skúška je spravodlivá a drží sa prebraného učiva (trochu ma na nej zaskočilo, že sa veľmi málo orientuje na kreatívny návrh algoritmu a skôr treba vedieť priamočiaro aplikovať prebrané učivo).
    Comment on course, Computer programming for descriptive geometry I [NMTD103, seminář]
    Author of entry is known to survey organiser, 11.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Možná je to pouze tím, že nemám žádné základy z programování, ale nejsem schopná udělat jediné cvičení. Ke každému příkladu nejsou potřeba jen znalosti programování, často se v příkladech vykazují známky jiných studijních zaměření, která vůbec nesouvisí s tím, co studuji a jako zdroj je nám dána wikipedie (přímo v zadání jsou odkazy na wiki, což je dosti nespolehlivý zdroj). Zároveň se občas vyskytne návaznost na předchozí úkol, ke kterému nedostanete správné řešení, takže pokud jste ho měli špatně tak máte lehce smůlu.
    Comment on course, Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Nebol som si istý či si zapísať pokročilé cvičenie, ale nakoniec som si ho dal a bol som spokojný. Odporúčam tým, čo už vedia proframovať a majú aspoň nejaké skúsenosti s algoritmickými úlohami.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičení neslouží jako přímé procvičení konceptů z přednášek, ale spíše k rozvíjení logického myšlení v oboru algoritmizace. Ale i tak se jedná o skvělý úvod pro 1. semestr studia.
    Mikuláš Fiala, 16.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    zajímavé úlohy, středně náročné, dobře zadané, navazuje na přednášku a na programování.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Veľa času sme strávili počuvaním historiek a vtipov, ale určite nemôžem povedať že cvičenie bolo zbytočné, v niektorých oblastiach mi dalo veľa
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    also too complicated, and too pressuring and anxiety inducing but fun
    Adam Jahoda, 30.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Toto cvičení není pro každého, rozhodně má ale svou cílovou skupinu a pokud do ní patříte, tak to bude jeden z nejlepších, ne-li ten úplně nejlepší předmět v prváku na MFF. Určitě se hodí mít velmi netriviální množství zkušeností z různých soutěží (KSP, MO-P apod.) Také zabere hodně času, ale dovolím si tvrdit, že to stojí za to, a pokud tomu věnujete dost času za začátku semestru (kdy ještě nějaký čas máte), tak se dá mít zápočet během prvních dvou měsíců.
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Hrozně bych ocenila, kdybych si nemusela vybírat mezu cviky pro úplné algoritmizační nováčky a mezi brutálně těžkými cviky pro lidi, kteří se algoritmizací a programováním zabývají už několik let. Chybí mi jakýsi middle ground mezi těmito dvěma možnostmi.
    Student has disallowed display of personal data, 18.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Predmet mame silne propojeny s cvicenim Programovani I. Mame je hned po sobe se stejnym ucitelem. Me to osobne je asi jedno hlavne aby jsme se ucili a ja umel to co potrebuji. Rad bych kdyby jsme si treba nejaky algoritmus nakreslili na tabuli a naprogramovali spolecne a koukali se co dela algoritmus na tabuly a co v kodu a jak to tam funguje atd
    Author of entry is known to survey organiser, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Zajímavé, ale velmi složité. Doporučoval bych zvolnit
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Oceňuji širokou škálu témat.
    Absolvoval jsem cvičení pro pokročilé, klasická cvičení hodnotit nemůžu.
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    Chcelo by to lepšie rozostavenie úloh na doma vrámci semestru,
    Inak môže byť, celkom v súvislosti s prednáškou
    Author of entry is known to survey organiser, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    "Entering exams" na pokrocile cvika boli trochu tazsie ako by clovek cakal, no dalo sa.
    Zapocet bol trochu zdlhavy, pretoze bolo treba dovysvetlit vela veci v spisanom rieseni a spatna vazba bola relativne pomala v porovnani s tym ako dlho trvalo priklady vyriesit, no splnit kriteria bolo relativne lahke ak clovek co to naprogramoval. Super bol ale priebeh hodin kde sme si najprv povedali riesenia k domacim uloham a potom sme diskutovali o novych, vzdy to malo nejaku temu a pekne to na seba nadvazovalo - clovek mohol vidiet ako skladacky lega do seba zapadaju.

    Prvaci, ak sa bojite ze nebudete mat cas, budete. Dolezite je sa bavit v skupine a dochadzat na to spolu, co sa na tomto predmete vyslovene ziada a je to neraz povedane.
    Comment on course, Introduction to Algorithms [NPRG062, přednáška]
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět byl poměrně dobrým úvodem do světa algoritmů. Jen jsem měl pocit, že např. definici "velkého O" se na začátku nevěnovalo moc pozornosti. Na jednom slajdu v prezentaci to probliklo a už jsme to začali používat. Naštěstí jsem díky cvičení koncept pochopil.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Pomerne dobré prednášky. Zrozumiteľné a podrobné. Na mňa trochu pomalé.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět je zajímavý, myslím, že vyučované algoritmy byli zvolené vhodně.

    Forma zkoušky mi vyhovovala, jen někdy není jasné, kolik toho má člověk napsat.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět je skvělým úvodem pro úplné nováčky v tomto oboru. Témata na sebe logicky navazují a jsou navzájem provázaná. Občas by se ale hodily u některých konceptů animované vizualizace.
    Mikuláš Fiala, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    dobrý, možná trochu moc lehký. dobrá provázanost s programováním I.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    too hard, too pressuring, too much anxiety
    Samuel Vaško, 02.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Spravil som 600leetcode uloh, venoval sa ksp 3 roky, doucujem deti informatiku a este pracujem v informatickom sektore, no skusku som aj tak nedal na prvy pokus. Nie preto ze by bola tazka ale preto ze sa strhavali body za uplne nezmyselne banality.

    Na (pokrocilych) cvikach sme na tychto vedomostiach stavali a napr. povedat preco ma binarne vyhladavanie O(lgn) casovu zlozitost alebo ze bfsko naozaj na konecnom grafe niekedy skonci, bolo v podsate jasne uplne kazdemu, na skuse zasa naopak predpokladali ze vasou ulohou to je vysvetlit cloveku ktory nema minimalnu snahu a chut to pocut a tym padom sa z ulohy za 10b automaticky stavala uloha za 3b.

    Je pravda ze som priprave venoval <15mins casu (dokopy za oba terminy) a odisiel o hodinu skorej zo skusky, prisiel symbolicky len na prvu prednasku, teda mohol som nepocut nejake dolezite rady, ale stale mi nejak nejde do hlavy preco na algoritmizacii bolo programovanie ked tomu je dedikovany iny predmet a preco sa to vlastne vobec skusa pisomne ked sa tym nic neusetri a vysledky sa len skreslia komunikacnym sumom? To by som aj dokazal predychat, vyskusat nas nejak museli ale nebolo by naskodu predpokladat ze clovek ktory pise skusku uz niekedy pocul slovo algoritmus a nie je tu lebo nema co s casom.

    Okrem toho tento predmet prebehne najma zaklady a uzitocne veci ktore sa hodia vediet neskor na komplexnejsie projekty, netreba to uplne ze podcenit no...
  • Velice děkujeme za upřímnost! Snad tento komentář poslouží dalším generacím jako varovné memento o tom, že ani zkušenosti z korespondenčního semináře z programování (který založil a dlouhá léta vedl jeden z přednášejících), ani vedení informatického kroužku pro děti (neobyčejně záslužné), ani absolvování supertěžkého cvičení (účast jen na vlastní nebezpečí) nezaručí složení zkoušky, když nechodíte na přednášky ani si nedoplníte jejich obsah. Posluchač má naprostou pravdu v tom, že odpovědi na všechny výše položené otázky by nalezl na přednáškách, které nenavštěvoval.
    Filip Stupka, 01.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Jako úvod do algoritmizace fajn. Student dostane přibližnou představu o teoretické náročnosti programů, ale nic extra exaktního. Možná dobře, toho si ještě užijeme. Ocenil bych, kdyby byly materiály používané na přednášce, dostupné v plném rozsahu ještě před přednáškou. V zimním semestru jsme měli předem k dispozici alespoň verzi z minulých let, ale bez ukázkových programů a aktualizovaných částí.
    Student has disallowed display of personal data, 25.01.2024, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
    The course provides a pretty well-rounded introduction to ADS. It is a fast-paced course however, and it is easy to get lost when you have a lot of stuff happening at school as well. Homework can also be a pain as it gets progressively and significantly harder every week.
    Author of entry is known to survey organiser, 17.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět má velmi podivnou koncepci. Zkouška je vedena oběma přednášejícími, ač každý z nich učí něco trochu jiného. Témata jsou na sebe ne příliš navazující, je to spíš takový průlet světem algoritmů, ač raketovou rychlostí. Celkově ve mně předmět zachoval spíš zmatení, než cokoliv jiného.

    Nevím jestli bylo například třeba se věnovat některým velmi specifickým algoritmům, jako je minimax, které řeší značně specifické problémy, na úkor mnohem obecnějších algoritmů s poli a dalšími datovými strukturami.
    Student has disallowed display of personal data, 16.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Predmet je docela zajimavy. Ocenil bych vice dane tema vzdy vysvetlit. Prezentace jsou clean a ctive ale treba jeste nejake doplneni na tabuly a k tomu treba rikat co se tam deje a jak premyslime u toho atd. Asi by to chtelo lepsi provazanost na cviceni ale to bude spise chyba na strane cviceni nez na strane prednasek
    Ostatni co jsem nepsal je dobry
    Author of entry is known to survey organiser, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Pro začátečníka, který se s programováním v životě nesetkal, byl tento předmět opravdu oříšek. Ostatním začátečníkům bych radila se naučit základy sám a až potom docházet na přednášky a cvičení.
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    záznamy su online, dostupnosť zdrojov a materiálov
    Author of entry is known to survey organiser, 04.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    uwu
    Student has disallowed display of personal data, 02.01.2024, 1. Year, Computer Science, Bachelor's
    This course was really good to learn data structures and algorithms although a little bit harder for me. I don't think that any improvement urgently needed for the course at least for now. It was challenging and interesting at the same time going through the assignments on this course. I guess that the fundamentals of python contained the most boring topics since I knew them before :). In my opinion, the so-called DSA was genuinely the most captivating part throughout the entire course.
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html