InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Josef Ježek, CSc. [31-710], Statistics [MD360P03Z, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.05.2011, 1. Year, Demografie, Bachelor's
:)
prof. RNDr. Josef Ježek, CSc. [31-710], Data Processing in Geology [MS710P15, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 30.10.2006, 3. Year, Geologie, Bachelor's
Narozdíl od mnoha lidí, kteří si na této fakultě na pedagogy jen hrají, si myslím, že tomuto člověku tak rozhodně říkat dá, ba přímo naopak musí - a to se vší ctí a uznáním! Přednášky Pana Ježka byly precizně připraveny, excelentně odpřednášeny a následně i velmi dobře a srozumitelně na cvičeních vysvětleny. Rozhodně mohu potvrdit, že jeho styl vyučování nemálo lidí oslovil natolik, že se později rozhodli jít na další jeho kurzy. Myslím, že hlavní devizou tohoto pozoruhodného člověka je vstřícnost, lidké, přímé a férové jednání, avšak nejvíce ochota vyjít maximálně studentovi vsříc. Snad jen jedinou výtku bych měl k občasným výbuchům v chování, které v člověku podněcují dojem, že se jedná o člověka sebestředného a samolibého. Mohu však potvrdit, že ač v některých chvílích během přednášek takto tento člověk působí, tak je to ve skrze jen jakási pedagogická póza, kterou sice nechápu, leč jí ani nemohu hanět. Mohu jen vynést resume - a to takové, že s přednáškami, cvičeními i stylem zkoušení a hodnocení jsem maximálně spokojen!!! Rozhodně doporučuji veškeré kurzy, jenž Pan Ježek vede, jelikož ač se jedná o sebeodpornější látku, je schopen jí vyložit tak, aby studenta oslovila a zároveň jej neeklovala.
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2008, 2. Year, Geologie, Bachelor's
Vynikající přednášející, látka byla podána srozumitelně a zajímavě. Materiály ke zkoušce dostupné. Tyto přednášky byly ukázkové.
RNDr. Jiří Makovička, CSc. [31-710], Practice in Computer Science [MS710P07A, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.05.2006, 1. Year, Chemie, Bachelor's
absolutně katastrofální výklad - Visual Basic, který nikdo k práci v chemii a biologii nepotřebuje, byl "probírán" tak, jako by každý uměl minimálně na základní úrovni programovat
též přednes málo srozumitelný, vysvětlení látky nedostatečné
Student has disallowed display of personal data, 26.01.2007, 1. Year, Chemie, Bachelor's
Myslím, že muj výkon byl mnohem horší než co by bylo třeba, ale nestěžuju si.
RNDr. Jiří Makovička, CSc. [31-710], Practice in Computer Science [MS710P07A, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 24.09.2006, 1. Year, Chemie, Bachelor's
pokud můžete vybírat, pana Makovičku si rozhodně nedávejte. vyberete-li si ho, můžete se celkem snadno dočkat takové spravedlnosti, že u něj nedostanete zápočet za docházku jako u ostatních vyučujících, u něj musíme složit (pro počítačové neexperty) celkem náročný zápočet a navíc se programování učí na visual basicu, který se už dnes prakticky nepoužívá.
Student has disallowed display of personal data, 05.12.2006, 2. Year, Chemie, Bachelor's
Předmět měl položit základní znalosti o práci s počítačem. V případě excelu se mu to poměrně povedlo. Co se týče výuky visual basicu připadá mi poněkud zbytečná. myslím, že kdyby byl tento čas věnován například práci s wordem a powerpointem byl by užitečnější. Když už programování, domnívám se že například Delphi by bylo rozumnější. Přednes a styl výuky mi připadal neosobní a poněkud nepříjemný.
Student has disallowed display of personal data, 01.06.2007, 1. Year, Chemie, Bachelor's
root-home-jmakov....kdo nezazil, nepochopi.ale uzije se tam dost srandy:)
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html