InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Karel Berka, Ph.D. [31-260], General chemistry [MC260P33, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 23.12.2007, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Velmi děkuji panu Berkovi za skvělá cvičení, na kterých se člověk skutečně něco naučil, bez nich by pro mě zkouška byla asi velmi těžko zvládnutelná.
doc. RNDr. Peter Košovan, Ph.D. [31-260], General chemistry [MC260P33, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2009, 1. Year, Chemie, Bachelor's
Velmi dobrý cvičící se srozumitelným výkladem, beroucí ohled i na ty nejméně zdatné studenty, zároveň však ochotný odpovědět na jakoukoli byď záludnou otázku.
Mgr. Jitka Kuldová, Ph.D. [31-260], General chemistry [MC260P33, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 26.02.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
cvičení probíhalo v příjemné atmosféře a paní Kuldová se nám snažila se vším pomoct a vysvětlit
prof. RNDr. Pavel Matějíček, Ph.D. [31-260], General chemistry [MC260P33, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2010, 1. Year, Chemie, Bachelor's
Líbilo se mi, že vyučující dával důraz na pochopení látky v kontextu. Cvičení bylo přiměřeně náročné. Je ovšem možné, že se někteří mohli ve výkladu hůře orientovat.
RNDr. Eva Muchová, Ph.D. [31-260], General chemistry [MC260P33, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.12.2006, 2. Year, Chemie, Bachelor's
Toto cvičení bylo velmi příjemné a pomohlo mi procvičit a rozvinout informace ziskané na přednášce.
prof. RNDr. Karel Procházka, DrSc. [31-260], Physical Chemistry of Macromolecules [MC260P30, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.10.2005, 4. Year, Fyzikální chemie, Master's
Potvrdilo se mi to, co jsem slysel od vyšších ročníků. Profesor Procházka nám chce předat hodně informace, ale kvůli tomu, místo dokončení jedné myšlenky přejde k druhé atd. Navíc v takových chvílích ještě zrychlí tempo a tak si nepoznamená student vůbec nic, což je škoda, protože zrovna v těch chvílích slyší souvislosti značně netriviální a hluboké. Ještě bych rád upozornil na rozdílnost symboliky na přednášce a ve skriptech, zejména, pokud se na výsledek skript odvoláváte, pak by se ve vztahu měly vyskytovat konstanty, které jsme při odvození používali, ne ty co byly definované ve skriptech, a možná by nebylo na škodu opravit ta skripta, chyb je tam opravdu hodně. Pravda je, že u zkoušky Vám jde o to aby student pochopil a dokázal vysvětlit metodu (apod.) ne jestli si pamatuje, že v odvození vzorečku je konstanta 2a, nebo 4b (čož je právě problém nesouhlasu skripta-přednáška). Čehož si cením. Posledním nešvarem je smazat na tabuli okamžitě to, co bylo poslední napsáno, a způsob mazání tabule vůbec. Tím bych chtěl apelovat - kupte do učeben, kde jsou klasické tabule, stěrky na tabule. Na MFF s tim jsou perfektni zkušenosti. A ze suché tabule se čte o hodně líp.-) Dekuji.
prof. RNDr. Karel Procházka, DrSc. [31-260], General chemistry [MC260P33, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 26.02.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Přednáška probíhala v docela šíleném tempu a kdo neumí pořádně fyziku tak je ztracený, výklad byl velice často zmatený a neměl hlavu ani patu. Navíc opisovat z tabule nečitelné vzorečky a nepopsané grafy a současně se snažit vnímat o čem je zrovna řeč je nad lidské síly
prof. RNDr. Karel Procházka, DrSc. [31-260], General chemistry [MC260P33, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 22.05.2006, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Pan Procházka příliš učit neumí, z jeho výkladu má člověk v hlavě guláš. U zkoušky je naopak velice hodný.
Student has disallowed display of personal data, 19.06.2006, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
U zkousky byl velice hodny.mel dobry syllabus a na posledni prednasce ekl,z jekeho tema bude jedna ze 2 otazek.
Student has disallowed display of personal data, 05.12.2006, 2. Year, Chemie, Bachelor's
Výklad probírané látky na mě působil poněkud zmateně. Místy jsem se ztrácel v tom, co se prof. Procházka snaží vyložit. Domnívám se že jako jemný úvod do chemie by bylo možná lepší některé detaily oželet a dát raději přednost jasnému a srozumnitelnému vysvětlení. Přesto tato přednáška rozhodně byla jedna z lepších.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2007, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Pan profesor prednasa s velkym nasadenim, elanom a dokaze nadchnut pre preberanu latku. Prednasky su teda moc energicke, zaujimave a zabavne. V prvom rocniku asi najlepsi predmet.
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2007, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Uvítala bych, kdyby přednáška z obecné chemie byla doplněna prezentacemi s výkladem, které by byly studentům přístupné pro další studium. Značně by usnadnily orientaci v přednášené látce.
Student has disallowed display of personal data, 23.12.2007, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Přednášky z obecné chemie byli sice docela zajímavé, ale občas dosti těžko pochopitelné a stravitelné díky psaní na tabuli. Příště by určitě pomohlo, kdyby informace mohli být promítány na slidech.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2009, 1. Year, Chemie, Bachelor's
Pan profesor občas příliš složité věci příliš rychle a je těžké informce pochytit a zpracovat hned, na další přednášce ale opakuje podrobně nápň té minulé a tím pádem má student de facto dvě příležitosti všechno pochopit, čímž se věc usnadňuje.
Student has disallowed display of personal data, 07.03.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Přednášky byly děsivé, pan profesor odvozoval podle mě i neodvotitelné. Ovšem nic z toho se neobjevilo u zkoušky - alespoň ne ve zkoušení biologů. Bohudík.
Student has disallowed display of personal data, 19.03.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
přednáška měla šílené tempo a kdo neměl pořádnou fyziku na sřední tak byl ztracený. moc se mi nelíbil styl přednášky, byla podel mě velice zmatená a nenavazovala
Student has disallowed display of personal data, 31.03.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Na téhle škole jsou mnohem horší věci. :-)
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2010, 1. Year, Chemie, Bachelor's
Přednášky prof. Procházky byly naprosto excelentní. Na jeho hodinách jsem se nikdy nenudil, naopak byly velmi zajímavé a poskytovaly zajímavý nadhled nad probíranou látkou, což někdy při samostudiu schází. Naopak mě velmi zklamaly přednášky jedné přednášející, která suplovala hodiny prof. Procházky. Abych se dvě hodiny musel dívat, jak přednášející opisuje na tabuli své poznámky a to ještě v několika případech špatně, bez jakékoli přidatné hodnoty, k tomu nepotřebuji jezdit 30 km do školy. To si to mohu nastudovat doma z knih a správně. :-)
Ing. Mariusz Marcin Uchman, Ph.D. [31-260], General chemistry [MC260P33, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.03.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Vzhledem k náročnosti probíráné látky myslím, že praktikum bylo velmi přínosné a užitečné
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html