InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. Ing. Shah Wali Faryad, CSc. [31-440], Principles of Igneous and Metamorphic Petrology [MG440P02, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.11.2005, 2. Year, Geologie, Bachelor's
Bylo by dobré se zamyslet nad stylem výkladu.Mám totiž důvodný pocit,že se tím zbytečně ztrácí zájem o tento předmět!
doc. RNDr. František Holub, CSc. [31-440], Microscopy of rock-forming minerals [MG440C08, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.05.2012, 2. Year, Geologie, Bachelor's
Tento předmět je tolik důležitý, mikroskopie krásná a že ve mně vyučující dokázal vzbudit zájem o předmět, není fráze:). Děkuji!
doc. RNDr. František Holub, CSc. [31-440], Principles of Igneous and Metamorphic Petrology [MG440P02, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.11.2005, 2. Year, Geologie, Bachelor's
Výborný člověk na svém místě:-)
Mgr. Jiří Konopásek, Ph.D. [31-440], Principles of Igneous and Metamorphic Petrology [MG440P02, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.11.2005, 2. Year, Geologie, Bachelor's
Skostný přednes!!!!
doc. RNDr. Kryštof Verner, Ph.D. [31-440], Principles of Igneous and Metamorphic Petrology [MG440P02, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.11.2005, 2. Year, Geologie, Bachelor's
Spravnej ňouma,ktery však neskutečně osloví svou vstřícností a férovostí!
Student has disallowed display of personal data, 24.06.2006, 1. Year, Geologie, Bachelor's
Prostě v pohodě. Pozdravujte gabro:).
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html