InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Petr Dostál, Ph.D. [31-MFF], Probability and statistics I [MUMP013, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.12.2005, 4. Year, Chemie, Master's
Pan Dostal se dle meho nazoru naprosto nehodi pro pedagogickou praxi. Clovek je to sice vstricny, ale naprosto nedokaze vzbudit zajem a ani latku nedokaze dobre podat.
Lenka Havlikova
Student has disallowed display of personal data, 21.09.2006, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Pan Dostal nebyl schopen nam behem cviceni neco predat, vubec mu neni rozumet, hodiny nemely zadny rad.
Mgr. Petr Dostál, Ph.D. [31-MFF], Probability and statistics II [MUMP013B, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 11.04.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Toto cvičení je úplná tragédie. Cvíčící není schopen nic vysvětlit, velmi často ani nedokončí větu. Místy působí jako autista. Nedovedu si představit, že tento člověk uspěl u státnic z matematiky. Rozhodně v komisi nemohl být přítomen doc. Kubát.
RNDr. Jitka Zichová, Dr. [31-710], Probability Methods in Chemistry [MS710P20, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 08.11.2006, 5. Year, Fyzikální chemie, Master's
Velmi pekna prednaska, ktera ukazuje pravdepodobnostni povahu nekterych zakladnich fyzikalnich jevu. Perfektni je, ze si student pri hodine vlastnimi silami vyzkousi tyto statisticko-pravdepodobnostni zavislosti popsat a i vypocitat. A nakonec odvozene vztahy mu pripomenou vzorce, ktere dobre zna.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html