InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Eva Bomerová [41-KMDM], Didactics of mathematics with practice II [O01210151, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2013, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Praxe probíhala v příjemném klima, vyučující podával dostatečnou zpětnou reflexi výuky a byl velice nápomocen při tvorbě vyučovací hodiny.
PhDr. Eva Bomerová [41-KMDM], Introduction to the study of mathematics II [O01310247, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 27.07.2013, 1. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Byla maximalne spokojena s pani doktorkou Bomerovou. Do vykladu vnasela realne situace a problemy z hodin matematiky, coz beru jako velmi pozitivni a prinosne pro me budouci studium a profesi.
Mgr. Radka Havlíčková, Ph.D. [41-KMDM], Introduction to the study of mathematics II [O01310247, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.07.2014, 1. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Cvičení z matematiky byly hodiny, které mi vždycky tak rychle utekly, že jsem neměla chvíli na otálení. Ve třídě panovala tvůrčí a zvídavá nálada, každý z nás měl vlastní prostor k vyjádření a měla jsem i dobrý pocit z toho, že se vynaložené úsilí vyplatilo. Viděla jsem progres a to je to hlavní. Paní magistra byla vždycky dostupná elektronicky, takže konzultace proběhly poklidně a určitě mi pomohly. Nejvíce si cením přívětivosti.
Mgr. Radka Havlíčková, Ph.D. [41-KMDM], Problem solving methods [O01310261, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2016, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Mgr. Havlíčková je jedna z nejmilejších vyučujících na fakultě. Je vstřícná, tolerantní, skromná a přitom velmi dobrá odbornice. Také je velmi originální člověk. Dbá na individuální přístup, ochotně poradí a pomůže. Snaží se vyjít vstříc jak jen je možné. Materiály nám dává vždy nakopírované. Záleží jí na zpětné vazbě o tom, jak sama vyučuje. Je vidět, že příklady má zvládnuté teoreticky i prakticky. Kdybych byla na prvním stupni, tak bych jí chtěla mít jako učitelku:-).
prof. RNDr. Milan Hejný, CSc. [41-KMDM], Didactics of mathematics I. [OK0310051, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 31.05.2013, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Bylo mi ctí, pane profesore, že jsem se s Vámi mohla setkat a osobně pocítit Vaše neobyčejné pedagogické a lidské kvality, které na fakultě hledám především (a ne vždy nacházím). Děkuji!
Student has disallowed display of personal data, 11.06.2014, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Přednášky pana profesora jsou velice inspirativní, poučné, ale hlavně velice osobní. O tzv. frausovské matematice jsem se dozvěděla až zde na fakultě. Zpočátku jsem byla skeptická, ale po setkání s paní docentkou Jirotkovou a panem profesorem Hejným jsem po návratu z MD do procesu nakopnuta se pustit do frausovské matematiky dle výše zmíněných. Děkuji za vše.
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2014, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Velice přínosný předmět, sama osobnost pana dr. Hejného je velice charismatická, dokáže předávat nadšení z matematiky!! Děkujeme :)
Student has disallowed display of personal data, 06.09.2014, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Velmi si cením pana doktora Hejného. Jsem vděčna, že mohu čerpat z jeho zkušeností a získat jiný pohled na matematiku. Jeho pojetí zpřístupňuje matematiku všem. Moc děkuji!!!
prof. RNDr. Milan Hejný, CSc. [41-KMDM], Didactics of mathematics with practice III [OK0610152, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 30.06.2014, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Velký dík patří panu profesorovi Hejnému, setkání s ním byl nejen pro mne, ale i mé spolužáky ten nejkrásnější zážitek, který si ze studií na fakultě odneseme. Pan profesor je živoucím důkazem toho, že jen ten kdo hoří může někoho zapálit. Děkujeme. M. Fialová 4. ročník
Student has disallowed display of personal data, 18.05.2015, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Děkuji panu profesoru Hejnému za všechny lidi z našeho kruhu, velice nám pomohl se sestavováním otázek ke státnicím. Jeho přístup k nám je pro všechny velkým povzbuzením.
doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. [41-KMDM], Geometry [OK0610033, přednáška]
Jan Chudík, 18.05.2014, 2. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Výborné hodiny, pestré, motivující, srozumitelné a použitelné v praxi. Přivítal bych větší časovou dotaci.
doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. [41-KMDM], How to get to know mathematics I [O01110612, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2013, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Tento předmět mi umožnil lépe se orientovat v jednotlivých mat. prostředí. Oceňuji hloubku poznání (např. autobus). Děkuji
doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. [41-KMDM], Didactics of mathematics with practice II [O01210151, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2015, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Oceňuji velké množství materiálů a zajímavých odkazů v Moodlu. Myslím, že by bylo dobré, kdyby náplně seminářů více odpovídaly tomu, co je pak vyžadováno po studentech v testu. (Tím však nechci říct, že by semináře měly být jen "tréninkem" na test.) Nicméně zdálo se mi, že v testu jsou po studentech vyžadovány takové dovednosti, které si neměli téměř vůbec možnost někde vyzkoušet, nebo se na ně svědomitě připravit. (Přestože chodili pravidelně na přednášky i semináře.)
doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. [41-KMDM], Didactics of mathematics with practice II [O01210151, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2015, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Oceňuji přehledné uspořádání materiálů v Moodlu a velké množství zajímavých odkazů.
doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. [41-KMDM], Didactics of mathematics with practice III [O01210152, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 27.08.2013, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Lidský přístup ze strany kantorky k nám studentům.
Dostatečná zpětná reakce.
Možnost individuální domluvy.
Široký rozhled a chuť pomoci i "nám" matematicky slabším.
Velké DÍKY paní docentce.


PhDr. Michaela Kaslová [41-KMDM], Problem solving methods [O01310261, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2014, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Oceňuji milý a vstřícný přístup k Erasmus studentům. Byla jsem celý zimní semestr v Anglii na Erasmu a paní Kaslová nám poskytla naprosto výborné a dlouhé (3 hodiny)konzultace, díky kterým se mi podařilo porozumět tématu a tím pádem posléze úspěšně napsat zápočtový test. Děkuji!
Mgr. Jaroslava Kloboučková [41-KMDM], Elementary mathematics I [OK01310V01, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2013, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Krásný seminář plný lidskosti, zajímavého prozkoumávání elementární matematiky a velké vstřícnosti. Velmi zajímavá byla ukázka z hodiny pí Michnové.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2014, 1. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Oceňuji přístup vyučující. Jasně daná pravidla pro splnění zápočtu, rychlost vyhodnocení testů i zápisu v SISu, možnost konzultací, dostupnost e-mailem. Předmět jako takový přínosný spíše pro druhostupňové učitele (úlohy, které jsme řešili), zápočtový test obtížný.
Mgr. Jaroslava Kloboučková [41-KMDM], Elementary mathematics II [OK01310V02, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 07.09.2015, 1. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Výuka matematiky u paní Kloboučkové je taková diskuze nad řešeními. Každý má možnost říct své řešení/postup u úlohy, a také si postupně dokázat, zda je jeho řešení správné nebo ne. Postupným odhalováním dojdeme k tomu, že tuto úlohu už jsme v životě někdy řešili a že vlastně víme, jak na ní, jen nás to samotné předtím nenapadlo.
Tento styl výuky hodně oceňuji, ale myslím si, že ne každému musí sednout.
Mgr. Jaroslava Kloboučková [41-KMDM], Introduction to the study of mathematics I [OK0610031, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2015, 1. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Profesionalita, inspirace, motivace. Výborné! A samotný zápočet? Boží! Doporučuji nastavit podle tohoto modelu všechny zkoušky a zápočty ze všech předmětů! Předem jasné zadání, možnost čerpat ze svých (!) příprav, dostatek času, nestresové prostředí, možnost pomůcek.
Mgr. Jaroslava Kloboučková [41-KMDM], Geometry [OK0610033, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.06.2016, 2. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Matematika a její múza mě moc nepolíbila, ale Hejného metoda se mi líbí a pomáhá mi v praxi. Děkuji
Student has disallowed display of personal data, 30.06.2016, 2. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
dobře rozvržené učivo vzhledem k omezené časové dotaci přednášek, výborná zpětná vazba, individualizovaný přístup
Mgr. Jaroslava Kloboučková [41-KMDM], Geometry [O01110033, cvičení]
Veronika Matějová, 05.06.2014, 1. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Velice oceňuji Váš přístup k výuce. Jsem velice ráda, že jsme měli možnost věci prozkoumat a objevit sami.
V některých případech společného objevování zákonitostí atp. by se mi líbilo, kdyby se stanovila možnost na chvíli odejít za dveře, abychom princip neslyšeli. Sama jsem se neodvážila se ozvat - už tak si ve třídě občas připadám jako "exot". :)
Děkuji za Váš přátelský přístup a za to, že jste nám dávala mnoho podnětů k dalšímu objevování geometrických zákonitostí i mimo semináře.
Těším se na další společné matematické poznávání.
Student has disallowed display of personal data, 16.06.2014, 2. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Akční přístup, oceňuji výuku zážitkovou metodou (prožívám to, co jednou budou prožívat žáci), jasné cíle seminářů, individualizace, snaha o zapojení každého jednotlivce. Jen mi někdy přišly přehnané reakce na neznalost nečeho, co už jednou bylo zmíněno (to je přece lidské, že vše vyřčené se hned neuloží ;-)). Veliká ochota a trpělivost při konzultacích.
Mgr. Jaroslava Kloboučková [41-KMDM], Didactics of mathematics I. [O01210051, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 24.06.2013, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Hodin matematiky bylo hodně málo. Dotace by měla být alespoň seminář týdně.
Student has disallowed display of personal data, 03.07.2013, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Škoda jen, že se dosti dlouho čekalo na opravení testu....
Mgr. Jaroslava Kloboučková [41-KMDM], Didactics of mathematics with practice II [O01210151, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2015, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Oceňuji přehledně a jasně formulované požadavky pro splnění praxe.
Mgr. Jaroslava Kloboučková [41-KMDM], Elementary mathematics I [O01310V01, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2014, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Rozšíření znalostí a učiva . Velká možnost spolupráce a diskuze.
Bezpečné prostředí, netřeba mít z matematiky strach.
Jasná a srozumitelná komunikace s vyučujícím, vstřícnost :)
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2015, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Skvělé a obohacující hodiny. I přesto, že je to spíše druhostupňová matematika, pro mě prvnostupňovou byla opravdu přínosná. Během hodin je spousta prostoru na diskuze a společné řešení úlohy. Požadavky byly jasně zadány. Navíc příjemná atmosféra hodin, výborný přístup a vstřícnost vyučující. Děkuji!
PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. [41-KMDM], Introduction to the study of mathematics II [OK0610247, přednáška]
Jan Chudík, 18.05.2014, 2. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Výborné hodiny, skvělá atmosféra, úžasná motivaci pro další práci. Výborná komunikace s vyučující, ochota konzultací nejen osobně, ale i e-mailem. Velká pochvala za vedení hodin. Děkuji
PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. [41-KMDM], Arithmetic [O01110032, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2016, 2. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Moc se mi líbí matematika profesora Hejného. Jsem ráda, že se ji učíme.
PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. [41-KMDM], Arithmetic [O01110032, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2013, 2. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Vyučující velmi dlouho trvá sdělení výsledků zápočtového testu.
Student has disallowed display of personal data, 12.12.2013, 2. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Přednášky mám obecně raději než semináře. Velmi mě baví pronikání do nových prostředí a problematik a nacházení propojení s tím, jak jsme látku tradičně probírali my, kdy docházím často k hlubšímu pochopení vztahů, které mi do té doby zůstávaly skryté.
PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. [41-KMDM], How to get to know mathematics I [O01110612, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Velmi pozitivně hodnotím, že byl matematický modul vyučován jako celek v podobě matematického kroužku. Žádný předmět, který jsme měli v rámci matematiky doposud, mi zdaleka nedal tolik jako tato zkušenost. Pro mě je Hejného matematika daleko obtížnější na vyučování než klasická matematika. Domnívám se že, bez této zkušenosti bych vůbec nepochopila hlavní zásady tohoto vyučování. To si prostě musíme několikrát vyzkoušet. To nenačteme ani nenastudujeme. Navíc jsme si obsah vyučování mohli organizovat úplně sami po celou dobu kroužku.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2017, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Tento semestr jsem vyjela na studijní pobyt a musím říct, že ačkoliv jsem nemohla být přítomná na hodinách seminářů, mám z tohoto předmětu v rámci matematického modulu dobrý pocit. Pracovala jsem individuálně na portfoliu, a to si myslím, je dost užitečná věc. Paní doktorka je přístupná kompromisům při plnění předmětu, je k dispozici na e-mailu a mám pocit, že dokáže dostatečně namotivovat ke studiu.
PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. [41-KMDM], Didactics of mathematics with practice II [O01210151, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
To co děláme na seminářích a přednáškách je teorie, ač teorie ke které docházíme skrze praktické činnosti. To co je v testu je ale ze zcela jiného soudku - to je praxe. Již druhý semestr si sedám k zápočtovému testu z didaktiky matematiky, ale nevím, co psát. Nakonec něco vymyslím, ale jistota chybí. Nevím si rady s konkrétními situacemi, neumím podávat "berličky" slabším žákům, transformovat úlohy na těžší či lehčí. To je to, co mi na seminářích chybí. Chápu, že je teorie k praxi potřeba, kdy na ni ale přijde čas? Je toho moc a času málo, chápu to, toto jsou jen fakta, která mě znepokojují.
Mgr. Veronika Tůmová, Ph.D. [41-KMDM], Analytic Geometry I [OB2310N016, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2015, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Vzhledem k tomu, že paní magistra neporačuje ve výuce navazujícího předmětu AGII, pak vyučující navazujícího předmětu očekává jistou znalost, kterou budeme my, studenti, postrádat. Mřížové body jsou fajn, ale nelze na nich stavět půlku semestru.
Kladně hodnotím dostupnost materiálů z výuky.
  • Děkuji za podnět. Budeme to s vyučující řešit.

    Naďa Vondrová
    Mgr. Veronika Tůmová, Ph.D. [41-KMDM], Arithmetic [O01110032, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 18.01.2016, 2. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Výborný přístup vyučující, skvělá atmosféra v hodinách, moc se mi líbil způsob, jakým nám studentům byla předkládána látka. S vyučující se dá rozumně mluvit a na hodinách i u zkoušky jsme si užili spoustu legrace.
    doc. RNDr. Jaroslav Zhouf, Ph.D. [41-KMDM], Analytic Geometry II [OB2310N204, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2014, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Testy nebyly opraveny v termínu.
    doc. RNDr. Jaroslav Zhouf, Ph.D. [41-KMDM], Analytic Geometry I [OB2310203, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 05.09.2013, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Ústní zkouška z tohoto přemětu je dle mého neadekvátní a zbytečná a je jen kvůli tomu,aby se vyšlo vstříc navýšeným kreditům. Není tam žádná teorie, která by se dostatečně neprozkoušela při testu. Chudák pan doktor Zhouf neměl co zkoušet a tak vlastně jen zjišťoval, jestli jsme test neopsali...
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html