InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. [41-KMDM], Mathematics education III [ON2310009, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2014, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
U tohoto předmětu bych uvítal větší hodinovou dotaci. Vzhledem k úvodním praxím na SŠ a nepředvídatelnému rušení výuky v průběhu semestru bylo hodin až nezvykle málo, což si myslím, že je škoda.
Pavel Sovič, 15.12.2014, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Tento předmět považuji za svůj nejpřínosnější během celého studia na fakultě. Doc.Vondrová je člověk na svém místě. Klade nároky, které nejsou malé, ale nemám problém s tím se věci doučovat a přemýšlet nad nimi. Líbí se mi dostatek materiálu a skvěle propracovaný kurz v moodlu, kde člověk plní úkoly na které dostává zpětnou vazbu a to jak od spolužáků, tak od přímo vyučující. Zároveň je pěkné vidět, že když člověk dodržuje během výuky na ZŠ předkládané nápady, tak v reálné výuce většinou fungují. Navíc je kurz, kde vyučující k výuce přistupuje didakticky a názorně. Jsem velice spokojen a nadšen :)
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2015, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Asi nejlepší a hlavně nejpřínosnější předmět (spolu s DMI a DMII) za celé studium na fakultě. Požadavky na splnění jsou poměrně rozsáhlé, nicméně adekvátní důležitosti předmětu. Mám jedinou výtku. Přišlo mi, že jsme se během předmětu věnovali převážné vyučování na gymnáziu a o střední odborných školách, případně učilištích mnoho řečeno nebylo. Přeci jen je rozdíl mezi výukou na gymnáziu s hodinovou dotací např. 5-4-4-4 a SOŠ s dotací 2-2-2-2.
Student has disallowed display of personal data, 02.01.2016, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Děkuji za setkání s panem profesorem Hejným. Považuji si zejména jeho velmi cenných didaktických rad. Setkání s ním mě vždy nabije novou energií a obnoví moje přesvědčení.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html