InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. PhDr. Mgr. Catherine Ébert-Zeminová, Ph.D. [41-KFJL], 20th century French literature I. [ON2306015, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2013, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Výklad je zajímavý, paní doktorka je člověk na svém místě, o svém oboru má dokonalý přehled. Nároky jsou sice vysoké, ale ne nesplnitelné. Je znát, že se snaží lépe strukturovat hodiny a méně odbíhat od tématu. Uvítala bych víc práce s textem.
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2013, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Výklad paní doktorky je velmi těžké sledovat. Není jasně a přehledně strukturován, a tak se stává, že po několika minutách student ztratí nit a už nemá šanci ji najít, protože netuší, kam paní doktorka svým výkladem směřuje a nelze tedy předvídat vývoj přednášky.
Často mám dojem, že poslouchám člověka trochu z jiné planety, který nám nechce poodkrýt taje francouzské literatury, nýbrž nás do spleti literárního bludiště zavést ještě hlouběji.
Prostě a jednoduše - nečekat pohyb z bodu A do bodu B, ale spíše pohyb po nepravidelných geometrických linkách, na jejichž konci může čekat Něco, ale také Nic.

doc. PhDr. Mgr. Catherine Ébert-Zeminová, Ph.D. [41-KFJL], 20th century French literature I. [ON2306015, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2013, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
stejné jako v hodnocení přednášky
Student has disallowed display of personal data, 03.09.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Kvalita a množství poznatků, které studentům vyučující předává, jsou veliké. Velice rád bych vyzdvihl francouzštinu, kterou vyučující se studenty komunikuje a která je velmi inspirující. Nejsem však přesvědčen praktickým využitím předaných informací v profesi učitele. Uvítal bych jakékoli propojení probírané látky s učitelstvím, které by podle mého názoru mělo být součástí předmětů magisterského studia na pedagogické fakultě.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html