InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. PhDr. Viera Glosíková, CSc. [41-KG], Literature III (1798-1890) [OB2307A21, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2017, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Romantismus je asi nejzajímavější literární epocha, aspoň pro mě. Proto mě tento semestr bavil asi nejvíc, paní docentka navíc umí velmi poutavě vyprávět a upozorňuje na důležité věci. Je škoda, že jsme nestihli z časových důvodů více knížek.
Co se referátů týče, je dobře, že jsme nuceni je odevzdávat písemně. Trošku bych ale zvážil jejich užitečnost v hodinách, jelikož zaberou několik vyučovacích hodin a mnohdy si jejich autor dal s jejich přípravou minimální práci a pouze je přečetl a ještě se v něm vyskytovala slova, která jsme neznali, intonace špatná, celkový dojem špatný. Proto bych buď vyžadoval po studentech, aby referát říkali vlastními slovy a nacvičili si ho metodicky lépe, nebo bych jeho délku zkrátil na max. 5-10 minut a omezil na znaky vztahující se k době. V této podobě pro mě valná většina referátů od kolegů nebyla ničím přínosná... Rozumím, že si musíme cvičit mluvení před skupinou lidí, ale čtení přece není mluvení...
K průběhu zkoušky mám jen jedinou výhradu: byla ZASE písemná. Ačkoli rozumím tomu, že má budova omezenou kapacitu, opravdu bych semestr před státnicemi, které probíhají ústně, býval ocenil ústní formu zkoušky. Měli jsme všehovšudy 2 ústní zkoušky za celé studium (Fonetika, Literatura II) a to je podle mě tristní u jazykového oboru. Možná vhodné to je u dějepisu či češtiny, ale u cizího jazyka je to podle mě špatně.
Děkuji paní docentce za profesionální výklad a příjemné chování a doufám, že výše zmíněné body objektivně zváží.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html