InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Jiří Jančík, Ph.D. [41-KFJL], Morphology II [OB2306007, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2014, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Přednášky jsou občas zmatené, kvůli zkrácení na 45 minut, během kterých není možné probrat daná témata. Během seminářů je pak prostor na dotazy i na případné vysvětlení nepochopené látky.
Student has disallowed display of personal data, 20.12.2015, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Přednášky pana magistra Jančíka byly srozumitelné a jasné, s řadou příkladů a zajímavostí. Chtěla bych také vyzdvihnout přátelský přístup, který tvoří pozitivní atmosféru, dále opravdu vynikající odbornost. Nad čím bych ale, být vyučujícím, rozhodně přemýšlela (pro ušetření času a větší pozornost studentů při hodinách), je zasílání prezentace před přednáškou na email (pro snadnější orientaci během následující přednášky) či vkládání přednášených materiálů do Moodlu, poněvadž v případě, kdy si píši poznámky (a je jich obvykle opravdu dost), zkrátka zároveň nestačím sledovat vyučujícího, natož nad danou látkou pečlivě přemýšlet, přitom bych chtěla. Jinak děkuji i za cvičení, která korespondují s přednáškami a jsou velmi názorná.
PhDr. Jiří Jančík, Ph.D. [41-KFJL], Morphology II [OB2306007, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 20.12.2015, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Přednášky pana magistra Jančíka byly srozumitelné a jasné, s řadou příkladů a zajímavostí. Chtěla bych také vyzdvihnout přátelský přístup, který tvoří pozitivní atmosféru, dále opravdu vynikající odbornost. Nad čím bych ale, být vyučujícím, rozhodně přemýšlela (pro ušetření času a větší pozornost studentů při hodinách), je zasílání prezentace před přednáškou na email (pro snadnější orientaci během následující přednášky) či vkládání přednášených materiálů do Moodlu, poněvadž v případě, kdy si píši poznámky (a je jich obvykle opravdu dost), zkrátka zároveň nestačím sledovat vyučujícího, natož nad danou látkou pečlivě přemýšlet, přitom bych chtěla. Jinak děkuji i za cvičení, která korespondují s přednáškami a jsou velmi názorná.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html