InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. [41-KPPP], Actual issues of pedagogy I [O01215101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2013, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
předmět mě demotivoval
nejsem po absolvování tohoto předmětu přesvědčena o tom, že je důležitý, dokonce ani o tom, že je nutné dětská práva vyučovat, resp. věnovat jim větší pozornost, než jinému učivu (rozhodně jsem si nerozšířila nikterak významně obzory, nevytvořila nový postoj k problematice, jíž se předmět týkal, ani mé názory nebyly ovlivněny - kdybych předmět neabsolvovala, věnovala bych se právům dítěte ve výuce úplně stejně, jako když jsem předmětem prošla) (alespoň nemusí mrzet zbylé 2/3 ročníku, že předmět nemohly mít)
význam toho, co se na seminářích probíralo, jsme se dozvěděli poslední hodinu
což bylo také shrnutí, které by podle mne zcela stačilo jako náhrada každotýdenního dvouhodinového semináře
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2016, 6. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Velmi přínosné přednášky lidí z praxe z různých organizací. Informace a sdílení osobních zkušeností, ke kterým se nemáme jako studenti možnost jinak dostat a studijní materiály nám takovou autenticitu nemohou poskytnout. Jestli je tu možnost dát prostor externím přednášejícím a vnést do výuky trochu více praxe, využijme toho, zvláště pak právě u předmětu týkajícího se práv dětí.
PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. [41-KPPP], Actual issues of pedagogy I [O01215101, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2016, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Nejpřínosnější mi v tomto předmětu přišly přednášky od terénních pracovníků z různých organizací, zejména ta o kriminálním chování dětí. Inspirativní mi přišla také práce s příběhy.
Mgr. Klára Smolíková [41-KPPP], Actual issues of pedagogy I [O01215101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2014, 6. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Tento předmět pro mě byl velice přínosný a dozvěděla jsem se spoustu zajímavých věcí, které 100 % vyuziji pro budoucí praxi.
PhDr. Petra Vallin, Ph.D. [41-KPPP], Actual issues of pedagogy I [O01215101, cvičení]
Veronika Matějová, 10.01.2017, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Vážená paní doktorko,

vaše výuka pro mě byla skutečně obohacující. Odnáším si z ní nejen spoustu inspirace, ale i materiálních podnětů pro svou práci.

Vaši dostupnost mimo výuku nemohu vzhledem k tomu, že jsme ji mimo výuku nepotřebovala, hodnotit.

Velice si cením Vašeho přístupu a toho, že to, co přednášíte, přinášíte z praxe - nejsou to jen teoretické poznatky. Zároveň však oceňuji, že jsou Vaše podněty podloženy i teoreticky. Nemyslím si totiž, že by teorie a praxe měly být od sebe odříznuty.

Jediné, co bych vytkla - ač to píši v době, kdy osobně ještě nemám zápočet, je fakt, že si neověřujete, zda přípravy, které Vám studenti posílají, byly skutečně realizované. Z některých konverzací vím, že některé nebyly! A tak ne všichni studenti udělají náhradní úkol. Myslím si, že efektivní ověření by naplnil úkol připsat průběh realizace (který je obvykle více či méně odlišný od přípravy) a reflexi třídní učitelky v jejíž třídě byla výuka realizována.

Velice děkuji za velice přínosnou výuku, kterou jste nám v průběhu semestru poskytla. Vážím si toho, že mezi vyučujícími akademiky jsou takové osobnosti jako jste vy. Ještě jednou děkuji.

S pozdravem a přáním dalších inspirativních výukových situací


Veronika Matějová, 4. ročník UCIT 1. st. ZŠ
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2017, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Velice přínosný předmět, který poskytuje seznámení s metodou CLIL. Na seminářích jsme s touto metodou aktivně pracovali, plně ji prožívali, což pro nás bylo po studijní i profesní stránce obohacující. Zkušenosti z tohoto předmětu jsou přenosné do praxe i mimo výuku pomocí této metody.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html