InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Martin Kruliš, Ph.D. [32-KDSS], Programming in Parallel Environment [NPRG042, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 28.06.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
S cvičícím bylo možné komunikovat přes Mattermost, což považuji za plus. U příkladů ke konkrétním technologiím je moc teoretický, na cvičení se jen řeklo, jak by se úloha teoreticky paralelizovala, ale chybělo konkrétní řešení, což by právě vzhledem k domácím úlohám pomohlo.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Nemám žádné zásadní výtky.
Rady na Mattermostu a Discordu přijdou rychle a to kvituji.
doc. RNDr. Martin Kruliš, Ph.D. [32-KDSS], Programming in Parallel Environment [NPRG042, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 02.07.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
O technologiích toho ví hodně, možná by bylo dobré udělat i nějaký jednoduchý step-by-step návod například pro nějaký CUDA výpočet. Na dotazy odpovídá rychle.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Spíše praktická část výkladu.
Asi bez připomínek.
RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D. [32-KSI], Programming in Parallel Environment [NPRG042, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Místo přednášky v rámci každého druhého cvičení bych chtěl skutečné cvičení.

Množství přednášek mi nepřipadalo moc užitečné pro programování. (napsání úkolů)

Lepší by bylo na cvičení potrénovat věci jako syntaxe a vidět jak má zdroják vypadat.
Author of entry is known to survey organiser, 28.06.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Vše v pořádku, jen cvičící působí občas trochu zmateně, třeba při vysvětlování úloh si ani sám nebyl jistý detaily úlohy, kterou zadával.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Nemám žádné zásadní výtky.
RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D. [32-KSI], Programming in Parallel Environment [NPRG042, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 02.07.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášející měl na starost teoretickou výuku, zdálo se mi, že jsme některé informace slyšeli vícekrát a tempo bylo trochu pomalejší. Na druhou stranu se dobře poslouchá.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Spíše teoretická část výkladu.
Asi bez připomínek.
Comment on course, Programming in Parallel Environment [NPRG042, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Myslím si, že mít pouze polovinu cvičení kvůli přednáškám není moc dobré.

Chtěl bych zjistit, jak se má například kód kompilovat a jak má vypadat syntaxe / konkrétní použití.

Na cvičení jsme se nedozvěděli, jaké mají nové technologie syntaxe. Museli jsme si to naprogramovat sami.

Ocenil bych, kdybychom na stránkách měli ukázkové řešení všech úloh. TO je mnohem užitečnější, než když si to mám "nějak" naprogramovat.
Author of entry is known to survey organiser, 28.06.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Polovina cvičení byla jen o zadání úkolu, který bylo stejně nutné si detailně přečíst, tedy to bylo celkem zbytečné. Místo toho bych ocenil, kdyby na cvičeních bylo předvedeno více příkladů z dané problematiky, tedy namísto zadání úlohy mít praktické cvičení. Většinou jsme totiž jen stihli napsat nějakou jednoduchou paralelizaci (jako paralelní for cyklus) a to bylo většinou vše, co se stihlo. Líbily se mi však předpřipravené úkoly pro jednotlivé technologie.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Ne pokaždé byla nová technologie úplně dodetailu uvedena, takže spouštění věcí jako CUDA vyžadovalo spíš samostudium.
A myslím že co se tohohle předmětu týče má cvičení význam jen jako showcase jak s technologií operovat a jak jí setupnout. (Protože to co se s ní dělá jsou nakonec jen algoritmy a programování a to není nic nového)
Comment on course, Programming in Parallel Environment [NPRG042, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Přednáška se zabývala pouze teorií a výčtem všeho, co se dá dělat v konkrétních technologiích.

Bohužel už ale neukázala, jak se ty konkrétní technologie mají používat. Za celou dobu výuky jsem nedostal skoro žádné ukázky zdrojového kódu z konkrétních technologií. Ten by mi pomohl mnohem více.

Samotná kompilace není jednoduchá a když jsme za celou výuku nedostali ukázku například syntaxe konkrétního jazyka/knihovny, tak je poté tvorba programů velmi obtížná.
Author of entry is known to survey organiser, 02.07.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednáška je dost teoretická, alespoň na poměry toho, že není povinná zkouška vyžadující znalost teorie. Ocenil bych naopak vysvětlení teorie na nějakých konkrétních příkladech včetně ukázek kódu, diskutovat to, kde je vhodné využít jaký přístup a podobně.
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělý průlet různými technologiemi. Jak moc se s nimi student seznámí je už na něm.
Lehce mi ale vadilo prolínání různých technologií -> běží deadline pro úkol pro technologii A, ale už se přednáší a cvičí technologie B, což mi občas dělalo lehký nepořádek. Jinak k předmětu nemám připomínky, příšel mi velmi dobrý.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Dobře zpracovaný předmět.
Existují záznamy takže ++;
Zkouška je optional a discouraged.
Pokud člověk udělá domácí úkoly tak nějak rozumně dostane 2. (Na jedničku se musí tryhardit (nedoporučuji))
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html