InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Ing. Zdeněk Kasner [32-UFAL], Introduction to Machine Learning with Python [NPFL129, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi oceňuji proaktivní vedení výuky. Cvičící se nás snažil co nejvíce zapojit, abychom o nově naučených věcech z přednášky diskutovali. Někdy v půlce semestru nás nechal vyplnit anketu s tím, jak bychom si přáli, aby výuka byla vedená dále a cvičící se tomu hned přizpůsobil. To moc oceňuji. Také cvičící často kladl otázky do publika a zároveň dával prostor pro naše dotazy. Fajn byla i možnost vyzkoušet si něco u tabule, od toho by cvika měla být.
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení byla fajn. Cvičící kladl důraz na zpětnou vazbu od nás, review domácích úkolů a naše dotazy.
Mgr. Jindřich Libovický, Ph.D. [32-UFAL], Introduction to Machine Learning with Python [NPFL129, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Computer Science, Bachelor's
Nice, engaging lecture. Mr. Libovicky is quite knowledgeable, and can get through the proofs without it being too tedious.
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Dobře přednáší, i když občas něco splete nebo si hodí křídu do kafe. Ochotně zodpovídá všechny dotazy.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučující byl fajn. Oceňuji, že připravoval na začátek každé hodiny krátký kvíz, u kterého jsem vždy zjistil, že už si nic nepamatuji. Občas mi přišlo, že látku vysvětloval trochu zmatečně, což u takových složitých konceptů moc nepomáhalo. Třeba ve srovnání s přednáškami pana Straky z minulého roku to ještě malinko pokulhávalo. Na druhou stranu prostor na otázky pan Libovický dával a byl velmi ochotný.
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky byly dobré. Občas docházelo k nějakým zásekům při výpočtech, ale nevadilo mi to.
Author of entry is known to survey organiser, 12.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Oceňuji připravenost na výuku i schopnost reagovat na dotazy. Oceňuji také záznamy přednášek, na druhou stranu forma záznamů od p. Straky byla o něco přívětivější - psaní na tablet.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Přednášející uměl dobře předat vše týkající se strojového učení, až na matematiku za ním(netvrdím, že ji neuměl, jen tomu často chyběla korektnost bez níž matematika... no není tak úplně matematika).
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Přednášející je energetický, ale když například derivoval softmax funkci (pokud se dobře pamatuji), tak poněkud zbytečně přepisoval dlouhou sérii rovnic ze slidů na tabuli místo toho aby se studentům třeba snažil vzorec přiblížit intuitivně a místy vypadal, že se sám ztrácí v rovnicích.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Fajn přednášky, kde se člověk dozvěděl spoustu věcí.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2024, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Na to že pan Libovický předmět přednášel poprvé, tak mi to přišlo super. Všechno srozumitelně vysvětlil. Kvízy před každou přednáškou byly také dobré zpestření.
Mgr. Tomáš Musil [32-UFAL], Introduction to Machine Learning with Python [NPFL129, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 07.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Bylo vidět že předmět cvičí poprvé. Neměl toho moc připraveného a většina cvičení končila klidně i půl hodiny dříve s tím, že nám už vlastně neměl co říct. Řešení domácích úkolů spíše projel a moc navíc k tomu neřekl. Párkrát jsem se koukal na záznam anglického cvičení a tam cvičící velmi dobře vysvětloval, co se v příkladech vlastně děje. Záznamy českých cvičení byly často divně uříznuté, klidně i uprostřed věty.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Snažil se využít ten čas, který zbyl po loňské přednášce.
Comment on course, Introduction to Machine Learning with Python [NPFL129, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
Very time consuming homework, but otherwise very useful
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení byla velmi užitečná, jelikož během přednášky jsem často nechápal, co se děje. Možná by bylo dobré, trochu méně času věnovat prohlížením řešení domácích úloh a naopak více času věnovat opakováním látky z přednášky a nějakými doplňujícími úlohami třeba i u tabule. To člověka hezky probere a zjistí, co všechno neumí.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika - Jazykové technologie a počítačová lingvistika, Master's (post-Bachelor)
Cvičení mi přišla naprosto zbytečná. Nedozvěděl jsem se na nich nic nového. Čekal jsem, že se naučím něco o numpy a scikitu. To se bohužel (až na naprosté základy) nestalo. Dejme tomu, že úkol selhal na čas. Řešením obvykle bylo použít funkci z numpy. Na tu člověk přišel buďto tak, že se zeptal někoho, kdo předmět absolvoval, nebo dlouho procházel dokumentaci k numpy, až kouzelnou funkci (spíš funkce) objevil. Myslím, že takové triky s knihovnami je vhodné prezentovat na cvičeních.
Cvičící ani neprocházel zadání úkolů, jejichž teorie na přednáškách nebyla moc probrána (naštěstí cvičící anglické paralelky byl lépe připravený).
---, Introduction to Machine Learning with Python [NPFL129, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Úkoly mi daly mnohé.
Comment on course, Introduction to Machine Learning with Python [NPFL129, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 12.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Zajímavé úkoly, které pomohou procvičit si vyučovanou látku. Oceňuji možnost převést si nadbytečné body z úloh ke zkoušce. Celkově spíše časově náročnější předmět, každopádně rozhodně přínosný.
Author of entry is known to survey organiser, 07.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Zajímavé ale poněkuď časové náročné domácí úkoly. Body nad limit zápočtu se ale počítají ke zkoušce, takže je obtížnost vlastně adekvátní.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvika byla někdy fajn, ale občas tam nebylo moc co řešit, záleželo na tématu, ...
Comment on course, Introduction to Machine Learning with Python [NPFL129, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Computer Science, Bachelor's
The course is structured great and the balance of theory and practice is very valuable
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Zajímavý předmět, možná trochu moc těžký (ale dříve byl prý ještě těžší takže si asi není na co stěžovat). Ocenil bych více názorných příkladů, i když chápu, že na to asi není moc čas. Líbíly se mi kvízy na začátku hodiny.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Na předmětu oceňuji hlavně velký důraz na praktickou část ve formě domácích úkolů. Bylo to sice časově velmi náročné, ale na druhou stranu si na tom člověk dobře vyzkoušel, jak látce rozumí. Občas mi přišlo té látky až příliš mnoho, hlavně jelikož jsem ještě neměl předmět Pravděpodobnost a statistika. Dost pravděpodobnostních konceptů pro mě bylo takový blackbox. Hlavně ke konci jsem byl na přednáškách už hodně mimo a moc jsem toho nechápal.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. Year, Informatika - Jazykové technologie a počítačová lingvistika, Master's (post-Bachelor)
Líbil by se mi důslednější matematický formalismus ve slajdech. Přijde mi vhodnější napsat co jaké písmenko znamená (vektor, matice, jejich rozměry), než se spoléhat na tučnost písmenek (a konvence).
---, Introduction to Machine Learning with Python [NPFL129, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborný předmět, skvělý výběr témat a skvělé domácí úkoly.
Comment on course, Introduction to Machine Learning with Python [NPFL129, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 12.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborný předmět, dobře připravený p. Strakou.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Předmět mi rozhodně přišel velmi zajímavý. Také hodnotím pozitivně, že se látky probralo skutečně spoustu (mám po pouhém semsetru představu, co všechno mám při řešení ML problému k dispozici, kdy se co hodí a přibližně jak to funguje). V množství látky však zároveň tkví největší problém předmětu, protože v podstatě nic se neudělalo pořádně, především matematika byla vždy uspěchaná, zmatená a často i ne moc korektní. Osobně bych ocenil, kdyby se nějaké témata probrala skutečně pořádně a korektně, zatímco u jiných by se jen krátce řeklo, kdy a proč je použít - matematika by se nedělala vůbec. Obrovské množství úkolů nebudu komentovat, protože to jistě učiní jiní:)
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Dobře strukturované úkoly a šablony na úkoly pro pochopení předmětu.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Dobrý předmět, který popsal základy strojového učení i matematiku zatím.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2024, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Velmi jsem ocenil propracované domácí úkoly a soutěže.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html