InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Vahid Borji, Ph.D. [32-KDM], Developing conceptual knowledge in school mathematics [NMTM462, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Super učitel, pořád dobrá nálada a energie vysvětlit některé věci klidně několikrát. Oceňuji i jeho přístup k výuce, za mě velmi dobře organizované a připravené hodiny:-). Doporučuji.
Tomáš Ploc, 24.01.2024, 3. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor Borji i přes jazykovou bariéru dokáže velmi dobře předat podstatné myšlenky. Velmi oceňuji jeho milý přístup a snahu o pochopení tématu u všech studentů.
RNDr. Petra Surynková, Ph.D. [32-KDM], Developing conceptual knowledge in school mathematics [NMTM462, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Paní doktorka byla velmi milá, nápomocná, na každém cvičení byla připravena cokoliv vysvětlit. Zároveň byla velmi pečlivá a trpělivá, výborný didaktik.
Comment on course, Developing conceptual knowledge in school mathematics [NMTM462, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět velmi zajímavě ukazoval nový pohled na výuku určitých partiích matematiky, za mě velmi zajímavý předmět. Jádro předmětu bylo opakování středoškolské matematiky, ale důraz byl kladen především na prohloubení pochopení a na zlepšení vysvětlovacích schopností (hodí se hlavně pro studenty učitelství). Některé příklady byly nezvyklé, ale o to víc nám rozšířily obzory. Myslím si, že tento předmět je do budoucna hodně praktický a hodně jsem si z něho odnesl.
Tomáš Ploc, 24.01.2024, 3. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Tento nepovinný předmět bych doporučil všem studentům učitelství. Velmi zajímavě rozebírá všem známé koncepty a jejich principy. Díky němu mám další užitečné pohledy na goniometrické funkce, logaritmy apod.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html