InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Helena Kommová [32-KDM], Methods for Solution of Mathematical Problems [NMTM307, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vyučující působila, že má mezi studenty své oblíbence a neoblíbence (podle toho, jakou měl kdo absenci, jestli chodil pozdě, nebo jestli dělal matematickou olympiádu). Nijak to neovlivňovalo hodnocení u zápočtu, ale trochu to kazilo atmosféru při hodinách.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Hodiny měly jasně danou strukturu, ale přesto mě moc nebavily. Pravděpodobně to bylo dáno náročností příkladů. Jinak se mi líbila různorodost příkladů a zkušenosti vyučující.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 3. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vyučující si během prvních pár hodin vytipovala své oblíbence (většinou lidé, co dobře a rychle reagují). Pokud člověk udělal chybu, tak to často ještě několikrát zdůraznila. Pokud se člověk přiznal, že je v úloze ztracený, tak mu sice poradila, ale s komentářem typu, že je to dost špatné a měl by to napravit. Na rozdíl od všech jiných hodin na matzyfu, kde mám pocit, že se do nás snaží dostat, že pokud člověk něčemu nerozumí, tak se má okamžitě zeptat a je to naprosto v pořádku, tak tady (ač se vyučující po každé úloze ptala, kdo úlohu pochopil) není atmosféra na to aby se člověk bez obav zeptal na to čemu nerozumí.
Author of entry is known to survey organiser, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Paní doktorka Kommová klade velký důraz na korektnost postupů a vyjadřování, což je pro budoucí učitele velmi důležité. Doplňuje svůj výklad o zajímavé poznámky a zkušenosti ze své profese.
Comment on course, Methods for Solution of Mathematical Problems [NMTM307, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Celkem fajn předmět, kde jsme se setkali s různými přístupy k řešení obtížnějších středoškolských úloh, což je asi docela užitečné.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Líbilo se mi, že jsme prošli spoustu středoškolských témat.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 3. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Seminář se skládá z řešení dle mého dost těžkých, mnohdy trikových středoškolských úloh. Často mi scházelo vysvětlení, proč by měl být zrovna tento typ úloh pro děti užitečný. Ocenila bych kdyby předmět obsahoval více komentářů k tomu, jak dětem přiblížit postup řešení úlohy i když ho třeba na první pohled nevidí. Z předmětu si odnáším jen spoustu nedořešených úloh, protože jakmile byl někdo rychlejší a úlohu vyřešil, tak se šlo bez většího komentáře ihned na další.
Author of entry is known to survey organiser, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět je koncipován jako přehled většiny středoškolských témat. Nabízí zajímavé příklady k zamyšlení, vedoucí k hlubšímu pochopení středoškolské látky. Předmět mi přijde velmi užitečný.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html