InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Jindřich Bečvář, CSc. [32-KDM], Linear algebra II [NMTM104, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan docent je opravdu jednička ve svém oboru. Všechny otázky během přednášky mile rád zodpověděl, má rád, když jevíme zájem o jeho předmět. Navíc jsou jeho přednášky velmi dobře uspořádány, člověk nemá problém stíhat psát si poznámky a zároveň přemýšlet nad tím, co píše. Pan docent prohodí během hodiny pár vtipů nebo historek, čímž přispívá k lepší atmosféře na hodinách. Pan docent je velmi nápomocný, jeho zkouška je podle mého názoru férová, je nutné porozumět daným definicím/důkazům. Termínů vypsal opravdu hodně, takže nebyl problém s místem. Opravdu za mě asi nejlepší přednášející prvního ročníku.
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Humorník, sympaťák, dobrý přednášející.
RNDr. Martina Škorpilová, Ph.D. [32-KDM], Linear algebra II [NMTM104, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 17.08.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Dobře vysvětlí a připraví
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Paní doktorka je pro mě excelentní pedagožka, sama věnuje nemalou část cvičení opakováním věcí z přednášky, čehož si hodně vážím. Zároveň hodně kladla důraz na propojení cvičení s přednáškou, což mi přišlo velmi užitečné. Zápočet není úplně jednoduché získat, je nutné chodit na cvičení (což bych i tak velmi doporučoval), poté být na hodinách aktivní a v konci semestru napsat zápočtovou práci (která byla za mě možná trochu těžší než v prvním semestru). S paní doktorkou jsem byl celkově velmi spokojen, je hodně zásadová a spravedlivá. Je připravena pomoci kdykoliv je třeba, toho si nesmírně vážím.
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Skvělá vyučující. Donutí člověka naučit se látku.
Comment on course, Linear algebra II [NMTM104, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičení naprosto perfektně navazuje na přednášku, toho jsem si neskutečně cenil, jsou probírány přesně tytéž věci, co na přednášce, hodně mi cvičení pomohlo k pochopení pojmů, a tím k samotné závěrečné přípravě na zkoušku. Na doma jsme dostávali taky nepovinné domácí úkoly, které doporučuji vypracovávat (hodí se to pak pro lepší pochopení látky). Cvičení bylo pro mě, stejně jako přednáška, velmi zajímavé.
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Super předmět, bez něj bych z přednášek neměl nic.
Comment on course, Linear algebra II [NMTM104, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět je velmi dobře uspořádaný, navazuje na učivo prvního semestru, takže pokud se člověk učil během prvního semestru, tak by měl být pro něj druhý semestr o trochu jednodušší. Musím říct, že mě možná druhý semestr bavil o něco více, jelikož byl více propojen s učivem, které už znám ze střední školy - nový pohled na takové klasiky jako například na Pýthagorovu větu mně přišel zajímavý. Nemám obsahu předmětu co vytknout.
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Často jsem nevěděl, která bije.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html