InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Stanislav Nagy, Ph.D. [32-KPMS], Mathematical Statistics 2 [NMSA332, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.07.2023, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Na cvičení jsme toho vždy stihli hodně spočítat, cvičení pěkně navazovaly na přednášku
Mgr. Stanislav Nagy, Ph.D. [32-KPMS], Mathematical Statistics 2 [NMSA332, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.07.2023, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Přednášející se vždy na přednášce snažil studentům předat co nejvíce vědomostí, ochotně zodpovídal na dotazy studentů, velmi bych vyzdvihl ochotu přednášejícího vyjít studentům vstříc, neboť dokonce vypsal hned dva předtermíny, tím velmi zvýšil pravděpodobnost, že někteří studenti budou moci státnicovat již v červnu, osobně jsem i díky podrobnému značení zápisků z hodin získal i větší nadhled ke stochastice jako takové
Student has disallowed display of personal data, 01.06.2023, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Pán doktor stále začínal cvičenie komentárom k teórii, čo vnímam ako pozitívum. Príklady boli detailne vysvetlené a na dotazy sa odpovedalo. Tempo bolo dosť rýchle. Zápočtové písomky boli fér, a zvlášť oceňujem, že po ich zvládnutí sa na skúške príklady nerátali.
Comment on course, Mathematical Statistics 2 [NMSA332, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 01.06.2023, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Cvičenia neboli povinné, ale určite sa vyplatilo tam chodiť. Náročnosť bola rozumná.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html