InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. Mgr. Pavel Růžička, Ph.D. [32-KA], Algorithms on Lattices [NMMB411, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, Master's (post-Bachelor)
Přednášky bohužel někdy působily málo připravené. Cením si snahy o precizní, čitelný zápis na tabuli, ale pomalé tempo přednášek jim ubíralo na poutavosti.
Mgr. Sára Šůstek Vyhnalová [32-KA], Algorithms on Lattices [NMMB411, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické struktury, Master's (post-Bachelor)
Sára působila občas docela nesebevědomě, což trochu škodilo výkladu.
Ale domácí úkoly a zápočet byly bez problému.
Comment on course, Algorithms on Lattices [NMMB411, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické struktury, Master's (post-Bachelor)
Kódění na cvičení je podle mne dobrý nápad, ale nebyl příliš vhodně implementovaný: začít se samotným kóděním vždy až tak 30 minut před koncem je typicky málo času na sepsání čehokoliv rozumného, zvlášť když nejčastější obtíží je hledání správných funkcí v dokumentaci (protože tématika na cviku obnáší knihovny, které průměrný student nepoužívá až tak často).
Přišlo by mi vhodnější místo toho dedikovat některá celá cvičení jako kódící a věnovat se něčemu celou hodinu. Taky mi přijde, že by prospělo rozvrhnout cvičení do počítačové učebny -- přijde mi nešťastné přímo plánovat s tím, že si studenti nosí vlastní notebooky.

Konečně, překvapila mne míra kryptografického zaměření cvičení -- na jednu stranu se hovořilo o spoustě ryze kryptografických věcech nesouvisejících s mřížemi, na druhou stranu podle mne existují zajímavé teoretické věci z přednášky, které na cvičení nevystoupili (třeba využití Minkowského věty).
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, Master's (post-Bachelor)
Cvičení bylo dobré, akorát mi přišlo, že obsah cvičení (a domácí úkoly) nesouvisel moc s přednáškou. Myslím, že by nebylo špatné udělat ze cvičení část přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, Master's (post-Bachelor)
Cvičení byla zajímavá, akorát se moc nevztahovala k přednášce.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, Master's (post-Bachelor)
Průběh cvičení moc neodpovídal přednášce, podívali jsme se na různé kryptosystémy a zkoušeli programovat jejich zjednodušené verze. Domácí úkol (pro zápočet) zase příliš nesouvisel s kryptosystémy ze cvičení. Na cvičení programuju poměrně nerad, protože typicky ani nestihnu pořádně pochopit nový kryptosystém, natož abych ho za 15 minut implementoval. Raději bych asi probral méně kryptosystémů (teoreticky) více do hloubky než naopak - není mi jasné, proč vypadají takto a ne jinak, a podobně.
Comment on course, Algorithms on Lattices [NMMB411, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, Master's (post-Bachelor)
Přednáška mě příliš nezaujala. Možná by jí prospělo začít motivací, třeba ohledně aplikací v post-kvantové kryptografii, které byly zmíněny spíše jen mimochodem na cvičení.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html