InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Jana Faltová, Ph.D. [32-UCJF], Programming 2 [NMIN112, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Paní doktorka mluví velmi potichu, z hodin jsem si toho moc neodnesla. Oceňuji prezentace z hodin ukládané na web. Zadává lehké domácí úlohy i zápočtový test. Je velmi milá a nabízí konzultace.
RNDr. Peter Kvasnička [32-UCJF], Programming 2 [NMIN112, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.09.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Oproti cvičením ze zimního semestru, kdy jsem měl jiného cvičícího byla náplň hodin slabší. Nicméně to bylo vykomepenzováno aktivitou mimo hodiny, kdy pan Kvasnička byl ochotný pomoct a úkoly kontrolovat průběžně a poskytoval i rady, jak úlohy zlepšit. Zároveň jeho požadavky nebyly příliš náročné.
Student has disallowed display of personal data, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Rozhodně příjemný a nenáročný vyučující. Pro ty, kdo s ním budou mít cvika doporučuji si sednout do prvních lavic, v těch zadních jej není moc slyšet, jelikož mluví poměrně potichu a spíše tváří do monitoru než ke studentům.
RNDr. Martin Pergel, Ph.D. [32-KSVI], Programming 2 [NMIN112, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.09.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Domácí práce od pana Pergela byly asi nejtěžší část celého předmětu. Nicméně nevím, zda to byla specialita cvičícího, či jde o povahu předmětu. Cvičení probíhala dobře a kvalitně. Cvičící byl ochotný věci s radostí vysvětlit.

Nicméně někdy svoje nadšeni do látky přehnal na tolik, že stihl během vysvětlování nějakého problému probrat i půlku maturitní četby a přidat historku z práce na matfyzu, takže studenti pak měli v jeho výkladu velký guláš.
Author of entry is known to survey organiser, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Do svých cvičení zapojuje všechny přítomné, chodí se k tabuli. Ví o čem mluví, jeho styl výuky mi vyhovoval. Dost jsem si toho odnesla.
Student has disallowed display of personal data, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Cvika s panem Pergelem příliš nedoporučuji, na jednu stranu působil mile a přívětivě, ale jeho styl výuky mě příliš neoslovil. Často začal cvičení výkladem něčeho, co ani nebylo na přednášce a v podobném duchu se pak neslo i cvičení. Materiály neměl nikde veřejně k dispozici, občas to působilo dojmem, že si příklady vymýšlí až na místě. Na jeho cvika jsem se příliš netěšil, zejména kvůli tomu, že každého studenta minimálně jednou či dvakrát během hodiny dusil u tabule s komentáři typu "nechápu, co vám na tom není jasné".
Mgr. Klára Pešková, Ph.D. [32-KSVI], Programming 2 [NMIN112, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Během teoretického cvičení jsme byli vyvoláváni k tabuli příliš často, což zdržovalo hodinu a nestihli jsme tak u některých témat probrat více učiva. Také mi přišlo, že úlohy na cvičení a domácí úkoly v recodexu nás dostatečně nepřipravily na recodexový test - úlohy v recodexovém testu byly mnohem náročnější vzhledem k časovému limitu.
Student has disallowed display of personal data, 24.06.2023, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Cvičící byla hodná a příjemná. Nikoho nenutila chodit k tabuli, když byl úplně ztracený a příklady, které dělala na hodinách, byly podobné těm zkouškovým. Na začátku semestru ji nevadilo projít znova celé základy programování v Pythonu a své tempo přizpůsobila i těm, kteří programovali poprvé až na matfyzu. Poskytovala i super konzultace. Nasbírat body v Recodexu nebyl problém, protože cvičící zadávala i bonusové úlohy, které byly často zábavné (líbilo se mi třeba pexeso). Rozhodně doporučuju
Student has disallowed display of personal data, 01.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Vyučujúca má nesmierne pozitívny prístup k veci a je k študentom veľmi milá a ústretová. Bola ochotná v priebehu semestra meniť systém a obsah cvičení tak, aby nám maximálne vyhovoval. Myslím, že tým veľa študentom pomohla prekonať veľké množstvo požiadaviek, ktoré predmet kladie, a úspešne ho dokončiť.
doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. [32-KSVI], Programming 2 [NMIN112, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Jeden z nejlepších přednášejících na matfyzu; z přednášky jsem si vždy odnesl hodně informací, aniž bych si musel dělat zápisky, což mi významně ulehčilo učení se na zkoušku. Hodiny byly zábavné, vždy jsem se na ně těšil.
Author of entry is known to survey organiser, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Pan Töpfer je velmi zapálený do tématu a přednáší velmi aktivně, odpovídá na dotazy a příjemně se poslouchá. Spokojenost.
Student has disallowed display of personal data, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Vyučující je velmi nadšený.
Author of entry is known to survey organiser, 06.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Skvělý vyučující, je řádně připraven. Do výuky zahrnuje mnoho příkladů.
Student has disallowed display of personal data, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Velmi příjemně působící a nenáročný vyučující, přednášky s ním byly poměrně zajímavé. Výklad byl jasný a přehledný, látku často vysvětloval na zajímavých příkladech, zejména v podobě her a různých herních strategií.
Author of entry is known to survey organiser, 02.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Dobře připravené přednášky s nasdílenými prezentacemi, zapálené přednášení. Někdy mi přišlo, že se jednomu problému věnujeme zbytečně dlouho a šlo by řešení popsat rychleji.
Student has disallowed display of personal data, 01.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Pán docent vie podať učivo veľmi zaujímavým a záživným spôsobom, čo je veľké plus, pretože pri tomto predmete som mal tendenciu ignorovať preberanú látku, pretože "to je predsa jasné" - ale keď sa nad učivom človek poriadne nezamyslí, po pár týždňoch to už také jasné nie je.
Comment on course, Programming 2 [NMIN112, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Praktické i teoretické cvičení bylo dobře koncipováno, ale u praktických cvičení by bylo lepší, kdyby cvičící na konci hodiny ukázala řešené úlohy, které jsme měli v programovat v průběhu cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 07.09.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Výuka sama o sobě byla dobrá. Cvičení se vhodně doplňovala. Nicméně za velké mínus vidím to, že z výkladu vypadlo vysvětlení toho, jak fungují classy. Nebo alespoň já jsem to nezaregistroval a nebyl jsem mezi svými spolužáky jediný. Prostě se najednou začaly využívat u Lineárních spojových seznamů a jelikož jsem pořádně nechápal, co classy jsou, měl jsem velký problém pobrat LSS.
Author of entry is known to survey organiser, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Teoretické cviko je celkem náročné, to praktické spíše lehčí. Praktické cviko ne vždy navazovalo na přednášku a právě probíranou látku.
Student has disallowed display of personal data, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Na praktických cvičeních si člověk prohloubí syntax, avšak teoretická cvičení byla po většinou ztráta času.
Student has disallowed display of personal data, 01.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Na cvičeniach sme vždy riešili zaujímavé a prínosné úlohy. Obtiažnosť sa postupne stupňovala, čo mi tiež vyhovovalo. Striedali sme sa pri tabuli definovaným spôsobom a keď daný človek nevedel, úlohu sme riešili spoločne. Tento systém sa mi veľmi páčil, pretože fungoval, všetci sa mohli zapájať a nebol stresujúci.
Jediné, čo musím vytknúť, je, že sme strávili asi tri týždne na spojových zoznamoch, ktorým by boli dva týždne viac než dosť. Treba pri nich robiť pomerne náročné úvahy stále dokola a ku koncu to už bolo celkom otravné a nemal som pocit, že sa v práci s nimi zlepšujem.
Comment on course, Programming 2 [NMIN112, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Zajímavá témata, naučili jsme se vše potřebné ohledně základu programování.
Author of entry is known to survey organiser, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Adekvátní množství stráveného času nad předmětem, vezmu-li v potaz, že je za 8 kreditů.
Student has disallowed display of personal data, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Celkově poměrně pěkně zorganizovaný předmět, oproti zápočtu, kdy člověk neví, co řešit dřív, tak zkouška patří rozhodně k těm jednodušším z prváckých předmětů.
Author of entry is known to survey organiser, 02.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Je dobře, že i na matematice máme semestr algoritmizace.
Student has disallowed display of personal data, 01.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Predmet je časovo náročný, pretože na získanie zápočtu používa snáď všetky existujúce spôsoby zároveň: účasť, test, domáce úlohy a zápočtový program. Dôvod je asi ten, že bez drtenia sa sa človek programovať nenaučí. Na druhú stranu je preberaná látka vysvetľovaná mimoriadne zrozumiteľne a primeraným, občas príliš pomalým tempom. Skúška je spravodlivá a drží sa prebraného učiva (trochu ma na nej zaskočilo, že sa veľmi málo orientuje na kreatívny návrh algoritmu a skôr treba vedieť priamočiaro aplikovať prebrané učivo).
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html