InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. David Chodounský, Ph.D. [32-KA], Forcing [NMAG575, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2024, 1. ročník, Matematické struktury, Master's (post-Bachelor)
Přednáška je velmi interaktivní, studenti nadhazují nápady a pokouší se společně s přednášejícím "přijít" na důkaz, což mi přijde skvělé. Obecně je Chodounský skvělý přednášející a na jeho hodiny je radost chodit.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2024, 1. ročník, Matematické struktury, Master's (post-Bachelor)
David Chodounský má skvelý přednášecí styl a velký rozhled, takže jeho přednášky určitě doporučuji.
Comment on course, Forcing [NMAG575, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 1. Year, Algebra, teorie čísel a matematická logika, doctoral
Hodně se mi líbil styl přednášky, kde jsme často dostávali možnost si na něco přijít sami
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2024, 1. ročník, Matematické struktury, Master's (post-Bachelor)
Velmi zajímavý předmět. Na začátku jsme byli uvedeni do konceptu forcingu a naslédně většinu přednášek 'forcovali' za použití Martinova axiomu. Přednáška je zaměřená hlavně na praktické použité forcingu než na jeho formální stránky.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2024, 1. ročník, Matematické struktury, Master's (post-Bachelor)
Přednáška se zaměřovala především na aplikace forcingu s pomocí Martinova axiomu. Na začátku jsme se učili pochopit forcing hlavně intuitivně a na konci se věnovala hodina i formálnímu zavedení části pojmů. Během přednášek se od nás vyžadovalo se aktivně zapojovat,což pomohlo tématu lépe porozumět.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html