InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Daniel Beďatš [32-KNM], Linear Algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 02.07.2023, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Dan důkladně a hlavně srozumitelně zopakuje důležité věci na začátku každé hodiny. Velmi vstřícný.
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 2. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Přátelský přístup, možnost konzultovat takřka kdykoli.
Author of entry is known to survey organiser, 01.06.2023, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Daniel je skvělý cvičící! Velice milý a vše umí moc dobře vysvětlit, jeho shrnutí na začátku cvik jsou optimální aby se člověk zorientoval před počítáním příkladů.
Mgr. Jan Blechta, Ph.D. [32-MUUK], Linear Algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 03.09.2023, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Cvičení mi vyhovovala. Cvičící častokrát ukazoval způsoby, jakým je možné si různé věci odvozovat, a nejasnosti vždy ochotně dovysvětlil.
Author of entry is known to survey organiser, 14.06.2023, 1. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Milý cvičící, velmi dobře dokázal vysvětlit některé problematiky a osvětlit nám třeba odvození nějakého vzorečku. Styl cvičení "studenti počítají na tabuli" je sice pomalejší, takže stihneme méně příkladů, ale pomůže vychytat některé chybky, které děláme.
Mgr. Kateřina Fuková [32-KA], Linear Algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 17.07.2023, 2. Year, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Velmi milá a vstřícná vyučující, cvika s ní rozhodně doporučuji!
Mgr. Maryia Kapytka [32-KA], Linear Algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Vladyslav Zhuk, 28.05.2023, 1. Year, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Super
Mgr. Matouš Menčík [32-KA], Linear Algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Přívětivý a ochotný pomoct, dokáže dobře objasnit učivo, které zpočátku nedávalo smysl.
RNDr. Alexander Slávik, Ph.D. [32-KA], Linear Algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 26.07.2023, 2. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Oceňuji průběžné procvičování metodou soutěží o hodnotné ceny (většinou něco na zub), ochotně pomáhá objasnit látku. Nic bych na cvičeních neměnil.
Author of entry is known to survey organiser, 12.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Sympaťák. Kahoot na začátku každého cvičení byl super zpestřením, navíc se z něj dobře ukázalo, co je ještě třeba dovysvětlit.
doc. RNDr. David Stanovský, Ph.D. [32-KA], Linear Algebra 2 [NMAG112, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 07.09.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Na panu docentovi je jasně vidět nadšení z předmětu, občas zařadí vtipné příklady se zvířátky místo čísel a podobně. Sem tam zazmatkuje a výklad může být tak někdy trochu zmatený.
Student has disallowed display of personal data, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Srozumitelný přístup.
Student has disallowed display of personal data, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Přednáší zábavně a přitom nijak neopomíjí důležité části učiva. Na přednášky jsem chodil velmi rád.
Často se stává, že stráví hodně času vysvětlováním základních konceptů (což samozřejmě v prvním ročníku vůbec nemusí být na škodu), ale potom rychle přeběhne přes skutečně obtížné učivo a nijak moc v něm neobjasní ty netriviální části.
Výklad občas bývá trochu chaotický, ale zřejmě to je část způsobu, jakým se algebra zde učí; na druhou stranu, na těch několika přednáškách, kde suplovali ostatní přednášející z katedry, se poznámky dělaly daleko hůř.
Student has disallowed display of personal data, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Přednášky s panem docentem Stanovským byly určitě fajn, člověk se při nich mohl poměrně často pobavit, také měl poměrně zajímavý styl výkladu, kdy bylo vidět, že mu záleží na tom, aby studenti látku opravdu pochopili a z přednášky si odnesli co nejvíce. Na druhou stranu, přednášky míval často nepříliš připravené a tak výklad chvílemi působil poměrně chaoticky a s tím také zápis na tabuli.
Author of entry is known to survey organiser, 12.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Uvolněnější atmosféra na přednáškách, kde se člověk nebojí ptát se a diskutovat. Jsem rád, že jsme si ukázali i důkazy vět, které po nás nebyly požadovány u zkoušky.
Comment on course, Linear Algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.09.2023, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Cvičení následuje nové poznatky z přednášek a ilustruje je praktickými příklady a aplikacemi. Člověk se zde naučí kreativně použít probranou teorii.
Student has disallowed display of personal data, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Nastavit na každý týden plán učiva k probrání na cvičení je dobrý přístup (akorát se čas od času rozbije, když se na přednášce nestihne všechno), dost se to ale odráží na atmosféře cvičení. Kromě rozdání domácích úkolů z (před)minula, ukázání dvou nejlehčích příkladů na konci hodiny a občasné pomoci někomu ze studentů zde cvičící nemá žádnou roli a zdá se mi, že je to škoda.
Cvičení na mě působila velmi nepříjemně. Když jsou jenom o počítání příkladů, člověk by je rovnou mohl počítat doma (což nakonec musí tak či tak, protože zadání jsou sestavena tak, aby vždy několik příkladů zbylo) - nikam by ho nehnalo omezené množství času, netriviálnosti by si mohl pokojně rozmyslet sám a případná konzultace přes email nebo sociální sítě je stále záležitostí nanejvíc pár hodin. Ke konci semestru už na hodiny skoro nikdo nedocházel, převážně právě z tohoto důvodu (resp. až na lepší studenty, kteří byli vždy hotovi už v polovině: ti viděli problém spíš ve zbytečně brzkém vstávání).
Student has disallowed display of personal data, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Škoda, že cvika nejsou vedena více aktivní formou, takto člověk nemá moc motivaci na ně chodit, když si látku může procvičit z materiálů sám.
Author of entry is known to survey organiser, 14.06.2023, 1. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Líbí se mi udělování zápočtu na základě domácích úkolů a kvízů.
Author of entry is known to survey organiser, 12.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Na procvičení základních výsledků z přednášky je to ok, ale zajímavých příkladů je spíš poskrovnu, což mi přijde jako škoda vzhledem k tomu, že se v tomto semestru probrala spousta zajímavých a pro aplikace významných témat.
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 2. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Úvodní slovo a krátké připomenutí probírané látky mi pomohlo v lepším ucelení látky, zároveň mohu říct, že mě to i bavilo, což oceňuji
Author of entry is known to survey organiser, 01.06.2023, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
V cvičeních mi vše vyhovovalo, cvičení jsou online i s postupem řešená.
Vladyslav Zhuk, 28.05.2023, 1. Year, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Super
Comment on course, Linear Algebra 2 [NMAG112, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 07.09.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Lineární algebra patří právem k oblíbenějším předmětům, zde se klade velký důraz na propojení algebraických aspektů s geometrickou intuicí, což je často velmi elegantní. Ve druhém semestru je oproti prvnímu více nových věcí, o kterých na střední škole nepadlo ani slovo. Systém týdenních domácích úkolů myslím že je férový, akorát občas se stane že je jeden úkol nápadně lehký či těžký.
Student has disallowed display of personal data, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Uspokojující navázání na první semestr.
Student has disallowed display of personal data, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Obsah předmětu je výborný a velmi dobře rozvržený.
Několik témat je v takové šedé zóně, kdy nejsou odpřednášena a studentovi je pouze doporučeno, aby se na ně podíval ve volném čase, ale není výslovně řečeno, že se (ne)budou zkoušet.
Výrazně by pomohlo posílit návaznost na první semestr; student, který právě dokončil determinanty, nemusí hned pochopit, proč se najednou má učit nějaký skalární součin. Většinou jsou odstavce o "motivaci" celkem na hlavu, ale tady by se dost hodilo nejdřív vysvětlit, jak to zapadá do dříve probrané látky a k čemu se to využije.
Student has disallowed display of personal data, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Během semestru jsem ocenil zejména možnost sbírat body ke zkoušce za kvalitní zpracování DÚ a úspěšně napsaný midterm a možnost si látku průběžně procvičit formou kvízů a úkolů.
Škoda, že cvičení nejsou vedena více aktivní formou, takto člověk nemá příliš motivaci na ně chodit.
Author of entry is known to survey organiser, 12.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Už v zimním semestru mě lineární algebra bavila, ale tento navazující kurz byl mnohem zajímavější, zvlášť geometrické (kvadriky, klasifikace ortogonálních zobrazení v rovině/prostoru) a praktické výsledky (skalární součin pro optimalizační úlohy, singulární rozklad pro numeriku). Stejně jako v zimním semestru je organizace tohoto kurzu precizní.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html