InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Stanislav Gottwald [32-KDF], Practical Course in School Experiments [NFUF406, praktická cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.06.2023, 1. Year, Učitelství chemie pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Naprosto fantastický vyučující a příjemný člověk (viz hodnocení předmětu)
RNDr. Věra Koudelková, Ph.D. [32-KDF], Practical Course in School Experiments [NFUF406, praktická cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.06.2023, 1. Year, Učitelství chemie pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Naprosto fantastický vyučující a příjemný člověk (viz hodnocení předmětu)
Comment on course, Practical Course in School Experiments [NFUF406, praktická cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.06.2023, 1. Year, Učitelství chemie pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Naprosto fantastický předmět. Z pohledu člověka, co se připravuje na učitelství fyziky si dovolím říct, že to byl nejlepší předmět, co jsem kdy měl. Oba vyučují jsou z praxe. Svoji práci učitele na střední / základní škole opravdu milují a podle diskuzí a rad z praxe jí musejí dělat naprosto fantasticky. Výborně je využívána dialogická metoda. Na předmětu vládne přátelská, ale přitom velmi podnětná atmosféra. Většina pokusů je ideální k tomu, aby je člověk zařadil přímo do školní výuky. Přišlo mi, že už jenom absolvováním předmětu se moje schopnosti učitele zlepšili. Navíc mám i větší sebevědomí a chuť zařazovat ve výuce více pokusů z daných témat. Dále si myslím, že jsou vyučující skvělou inspirací k tomu, jak dobrým se může učitel stát. Dále nutno poznamenat, že vyučující se přizpůsobují studentům i tím, že těm, kteří učí umožnují chodit na večerní praktikum, což je super. K předmětu mě nenapadá ani jediná drobnost, která by se dala vylepšit. (nevím jestli už to je, ale myslím že podobně vedené hodiny by se dali nabízet pro učitele z praxe na DVPP, nebo pro učitele, co mají vystudovaného něco jiného a dostanou učit fyziku a rádi by se zlepšili.)
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html