InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Irena Dvořáková, Ph.D. [32-KDF], Proseminar of Physics Teaching I [NFUF305, proseminář]
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Super vyučující. Skvěle doplňuje Petra Kácovského a poskytuje další (jiný) pohled na pedagogiku a školství obecně. Má zkušeností na rozdávání a činí tak.
RNDr. Petr Kácovský, Ph.D. [32-KDF], Proseminar of Physics Teaching I [NFUF305, proseminář]
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Jeden z mých oblíbených vyučujících na Matfyzu. Skvěle argumentuje, vysvětluje a moderuje debaty. Kdybych jednou učil tak, jak učí pan doktor Kácovský, byl bych šťastný člověk...
Comment on course, Proseminar of Physics Teaching I [NFUF305, proseminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Během svého studia na matfyzu jsem se doposud nesetkal s předměty, které by byly výrazněji zaměřené na didaktiku, fungování učitele a další věci s tím spojené. Tento předmět je tak prvním, který je na tuto problematiku zaměřen.
Při semináři je kladen velký důraz na aktivní zapojení studentů, výrazně převažují diskuze nad nejrůznějšími tématy. Díky dvojici pedagogů je seminář příjemně dynamický. Oba vyučující navíc bohatě sdílejí zkušenosti z učitelské praxe, tudíž shledávám přítomnost obou jako velmi přínosnou, neboť jejich zkušenosti se mnohdy liší. Oba navíc velmi cením a obdivuji (nejen) kvůli tomu, že na popud jedné studentky věnovali jeden ze seminářů tématu listopadové stávky škol a učitel.
Tento předmět (i přesto, že je povinný) velmi doporučuji, je moc fajn.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Velmi oceňuji, že jsme se dozvěděli spoustu informací o různých aspektech učitelské profese, jako jsou různé dokumenty typu RVP nebo ŠVP, co všechno je potřeba udělat před začátkem školního roku na nové škole, jaká je role třídního učitele atd. O všech tématech se diskutovalo, což mi pomohlo utvořit si vlastní názor na to, jak chci učit. Velmi oceňuji srovnání pohledů základoškolského a středoškolského učitele. Předmět není náročný, ale je to asi nejužitečnější předmět pro moji budoucí praxi, jaký jsem zatím měla.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Můj oblíbený předmět tohoto semestru. Praktické informace pro budoucí zaměstnání - učitel. Oceňoval jsem diskuse a interaktivní výuku.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html