InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Pavel Cejnar, Dr., DSc. [32-UCJF], Atomic Physics [NFUF301, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vyučující vždy přednášel se zřejmým zaujetím pro věc, což velmi oceňuji. Dotazy vítal a velmi ochotně na ně odpovídal.
Mgr. Pavel Stránský, Ph.D. [32-UCJF], Atomic Physics [NFUF301, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vyučující byl vždy dobře připraven a ochotně odpovídal na všechny dotazy. Snažil se nám vycházet vstříc a například po zápočtovém testu ve stejný den si pro nás připravil jednodušší cvičení, abychom to zvládali, čehož si velmi vážím.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2024, 3. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vyučující je velmi vstřícný.
Comment on course, Atomic Physics [NFUF301, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičení dobře doplňovala přednášku. Když zrovna nebylo co cvičit k přednášce, počítali jsme nějaké zajímavé příklady související s tématem, což oceňuji.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2024, 3. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Velmi oceňuji úzké provázání přednášky se cvičením, cvičení plnohodnotně doplňovalo přednášku. Obvykle jsme na cvičení začali tam, kde jsme skončili na přednášce.
Úkoly v průběhu semestru nás všechny přiměly se předmětu věnovat a úplně neztratit povědomí o tom co probíráme.
Comment on course, Atomic Physics [NFUF301, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Jednotlivá témata byla velmi zajímavá, ale trochu mi chybělo propojení mezi nimi. Předmět tak působil jako sbírka jednotlivých kousků atomové fyziky, ale nebylo tam takové to typické "někde začínáme, od toho někam jdeme, a nakonec někam dojdeme", co znám z ostatních fyzikálních předmětů.
Bylo poměrně obtížné si během přednášek dělat rozumné poznámky tak, aby obsahovaly jednak matematická odvození a jednak fyzikální komentáře k tomu, takže by mi do budoucna připadalo užitečné, kdyby k předmětu vznikla nějaká skripta.
Během hodin jsme občas narazili na to, že nebylo vždy jasné, jaké věci již umíme a jaké ještě ne, ale to se vždy dalo jednoduše napravit dotazem, se kterými přednášející nikdy neměl problém a naopak je oceňoval. Rozhodně doporučuji všem studentům, aby se ptali, protože se určitě během hodin dostanou do situace, že se ztratí, a je naprosto zbytečné zůstat ztracený.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2024, 3. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Kromě první přednášky měly přednášky jasnou strukturu. Jen jednou se stalo, že jsme na přednášce odvodili vztah, který měl převrácenou konstantu, takže ve cvičení jsme pak na to narazili při počítání příkladu.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html