InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Tomáš Kekule, Ph.D. [32-KVOF], Electricity and Magnetism [NFUF103, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Skvělé pokusy, fajn člověk.
RNDr. Zdeňka Koupilová, Ph.D. [32-KDF], Electricity and Magnetism [NFUF103, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Výborná vyučující, sympatická, milá, vtipná, připravená a s dobrým výkladem.
doc. RNDr. Jan Lang, Ph.D. [32-KFNT], Electricity and Magnetism [NFUF103, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Zmatečný přednes, změť vzorců na tabuli, kde jsem netušil, která bije. Vyučující je sympatický a milý.
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Electricity and Magnetism [NFUF103, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Skvěle doplňuje výuku.
Comment on course, Electricity and Magnetism [NFUF103, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Náročné, smysluplné...
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Super předmět.
Comment on course, Electricity and Magnetism [NFUF103, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Změť vzorců, které se nedají moc představit na příkladech.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html