InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Dagmar Dzúrová, CSc. [31-340], Human Environments [MZ330P62Z, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.05.2006, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Zdraví je jistě pole, kde se geograf uplatnit může, přesto bych jej přenechal demografům.
RNDr. Václav Frajer [31-340], Human Environments [MZ330P62Z, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 27.09.2005, 4. Year, Regionální geografie, Master's
některé přednášky byly o ničem (zbytečné) - část Dr. Červinky byla rozhodně zajímavější a přínosnější
RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D. [31-340], Human Environments [MZ330P62Z, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Toto cvičení bych ráda ohodnotila velmi kladně.Vyučující se snažil vést cvičení zajímavou a velmi zábavnou formou.Pro lidi, kteří mají zájem o životní prostředí to bylo velmi inspirativní, pro ty, kteří takový zájem nemají určitě velmi informativní. Velmi jsem si z tohoto cvičení odnesla.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2011, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Přístup doktora Matějčka se mi vlemi líbil a naprosto mi vyhovoval.
RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D. [31-340], Human Environments [MZ330P62Z, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Způsob zkoušení -test-0-4 odpovědi správné by chtělo přehodnotit. Dokáže se tím opravdu, na kolik je student na zkoušku připraven a zda problematice rozumí?...
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Jediné co bych tomuto předmětu vytkla,je způsob zkoušky. Nemůže nic vypovědět o tom, jak se člověk látku dokázal naučit.Navíc nekteré otázky byli češtinsky napsány nepřesně a zkoušející ji mohl pochopit jinak. Příslovce skoro,docela,téměř jsou v tomto testu nevhodné.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Tento text se váže ke všem třem vyučujícím: předmět: 2, ale organizace a hlavně forma zkoušky: 4. ezáleželo na opravdové znalosti tématu, ale spíše jsem opravdu viděl podobnost s hrou Bingo a Sportka.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2011, 1. Year, Demografie, Bachelor's
Celkem zajímavě pojaté přednášky a cvičení, především u T. Matějčka, ale dobře pojaté i u J. Spilkové a V. Tremla. Zvláště přednášky V. Tremla se však neprolínají s mým okruhem zájmu. Jediná vážná věc, kterou bych vytkl, je podle mého názoru vysoko daná hranice 75% bodů na splnění předmětu (a z ní vycházející hranice pro další známky)
doc. RNDr. Jana Šiftová, Ph.D. [31-340], Human Environments [MZ330P62Z, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2007, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
prednasky Jany Spilkove pokryvaji atraktivni temata, prezentace prednasejici je ok,jen zaber byl trochu povrchni

celkovy problem kurzu Zivotni prostredi cloveka: myslim, ze by mel poskytovat uceleny vhled do problematiky zivotniho prostredi,s durazem na komplexitu,coz se nedeje - kuse informace z nekterych oblasti + neprimerene hodnoceny zaverecny test
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Tento text se váže ke všem třem vyučujícím: předmět: 2, ale organizace a hlavně forma zkoušky: 4. ezáleželo na opravdové znalosti tématu, ale spíše jsem opravdu viděl podobnost s hrou Bingo a Sportka.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
hodnocení zkoušky bylo přehnaně přísné. Fakt, že ze všech termínů byli pouze dvě známky výborně je vážně zarážející. Nad stylem hodnocení by se měli pedagogové zamyslet. Jinak přednášky vyhovující.
doc. Mgr. Václav Treml, Ph.D. [31-330], Human Environments [MZ330P62Z, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.05.2006, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Od přednášky ŽPČ jsem očekával více.
Rozhodně jsem nečekal přednášky o pravěku, které skoro nikdo v souvislosti s životním prostředím nevyužije.
Zadání referátů na "aktuální" téma jako jsou lovci mamutů do tohoto předmětu také nepatří.
Velmi oceňuji poskytnutí studijních materiálů v elektronické podobě.
Student has disallowed display of personal data, 16.05.2006, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Toho pravěku a geochemie (hnojení, prvky v půdě a atmosféře) bych snesl i méně. Spíše by mne zajímalo něco přímo k ekologii, ÚSESu, biokoridorům ... prostě to více zaměřit na krajinu než na její složky, i když bez seznámení s nimi by to také nebylo úplně to pravé.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Jediné co bych tomuto předmětu vytkla,je způsob zkoušky. Nemůže nic vypovědět o tom, jak se člověk látku dokázal naučit.Navíc nekteré otázky byli češtinsky napsány nepřesně a studenti ji mohl pochopit jinak. Příslovce skoro,docela,téměř jsou v tomto testu nevhodné.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2007, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
prednasky Vaclava Tremla byly nekvalitni - spatny prednes a schopnost vysvetlit terminy, nedokazal zaujmout pro zajimavou a dulezitou problematiku.pokud student na zaklade teto zkusenosti prednasky nenavstevoval,coz povazuji za zpetnou vazbu pedagogovi, byl odkazan na poskytnute prezentace,z nichz se neda skoro nic naucit nebot u grafu chybeji popisky a rozliseni obrazku je tak spatne,ze tam nic neni videt...dostupnost dalsi doporucene literatury nebyla idealni,ale to nepovazuji za zasadni problem
celkovy problem kurzu Zivotni prostredi cloveka: myslim, ze by mel poskytovat uceleny vhled do problematiky zivotniho prostredi,s durazem na komplexitu,coz se nedeje - kuse informace z nekterych oblasti + neprimerene hodnoceny zaverecny test - otazky vaclava tremla byly o kategorii tezsi nez otazky zbylych prednasejicich coz vzhledem ke kvalite prednasek povazuji vpodstate za skandalni
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Tento text se váže ke všem třem vyučujícím: předmět: 2, ale organizace a hlavně forma zkoušky: 4. ezáleželo na opravdové znalosti tématu, ale spíše jsem opravdu viděl podobnost s hrou Bingo a Sportka.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
hodnocení zkoušky bylo přehnaně přísné. Fakt, že ze všech termínů byli pouze dvě známky výborně je vážně zarážející. Nad stylem hodnocení by se měli pedagogové zamyslet. Jinak přednášky vyhovující.
magisterské, Human Environments [MZ330P62Z, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 27.09.2005, 4. Year, Regionální geografie, Master's
Dr. Červinka by si neměl hrát na takového drsňáka - před zkouškou nahání zbytečně strach (i když je zkouška u něho v pohodě)
Student has disallowed display of personal data, 09.11.2005, 4. Year, Regionální geografie, Master's
jak pane Červinko můžete v přednášce mluvit o ekologii a životní prostředí, jak je nenávratně ničeno...a o přestávce si dojít pro kafe z automatu-tedy v plastovém kelímku na jedno použití!!!!???
Copak nemůžete mít v kabinetě svůj hrnek a varnou konvici??!!!! to je opravdu neuvěřitelné
---, Human Environments [MZ330P62Z, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.05.2006, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Ne zrovna přínosný předmět, alespoň pro mne.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html