InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Josef Ježek, CSc. [31-710], Statistics [MD360P03Z, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.05.2011, 1. Year, Demografie, Bachelor's
:)
doc. RNDr. Pavlína Netrdová, Ph.D. [31-340], Statistics [MD360P03Z, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 23.02.2015, 1. Year, Geografie, Bachelor's
Velice děkuji doktorce Netrdové, protože od zápočtu jsem šel na zkoušku velmi dobře připraven. Problematiku jsem chápal a na zkoušku jsem se nemusel vůbec učit...
RNDr. Vojtěch Nosek, Ph.D. [31-340], Statistics [MD360P03Z, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2009, 1. Year, Geografie, Bachelor's
Jediná nevýhoda při zkoušce byla práce s Excelem. Nevím, který program je lepší, ale v R je testování hypotéz rozhodně jednodušší.
doc. RNDr. Karel Zvára, CSc. [31-710], Statistics [MD360P03Z, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 25.10.2006, 2. Year, Demografie, Bachelor's
Přednášky byly brilantně pedagogicky zvládnuty. Přednášející aktivně vybízel studenty k pozornosti a vždy ocenil, když někdo nalezl nějakou chybu v prezentaci. Tu také průběžně zdokonaloval. I přes značný obecný nezájem o statistiku, byla účast velmi vysoká. Prakticky po celou dobu semestru bylo narváno. Viděli jsme, že statistika se dá přednášet zajímavou a poutavou formou. Materiály jsou volně dostupné na webové stránce přednášejícího, cvičení jsem žel s ním neměl. Nevzpomínám si na jedinou věc, kterou bych mohl Karlu Zvárovi vytknout. Mé výtky směřují k organizaci cvičení ze statistiky na demografických oborech. Tato cvičení vedou povětšinou doktorandi demografie, nikoli ze zájmu, ale zřejmě spíše „aby měli čárku“, nebo pedagogickou praxi atd. Za semestr se jich vystřídá víc, v průměru tak 3. To také neprospívá kvalitě cvičení. Přestože jsem se sice přeci jenom na cvičeních něco naučil, myslím, že jsou cesty jak cvičení zefektivnit. Hlavně při srovnání s vysokou laťkou přednášek vycházejí cvičení dost bídně. (toto se týče pouze demografických cvičení!) Uvědomuji si, že organizaci cvičení nemůže přednášející zřejmě výrazně ovlivnit, nepíši to jako výtku, aby s tím něco dělal. Spíš jako vysvětlení, když bude mít pocit, že někteří studenti při zkoušce nemají dostatečný cvik. Zkouška byla zaměřena na pochopení a praktické využití získaných poznatků na počítači. Jinak oceňuji jeho progresivitu v propagaci programu R a snahu ukázat studentům nejefektivnější, byť třeba neznámé, pracovní prostředí a software. Také chci ocenit i když to může vypadat trochu jako perpetum mobile aktivní účast pedagoga v této anketě. Je to poprvé co jsem se setkal s tím, že pedagog v anketě odpovídal a bral vážně připomínky studentů. I podle toho se pozná, že mu na kvalitě výuky hodně záleží.
  • Ano, mily kolego, anketu sleduji. Zajímají mne názory studentů, snažím se vybrat z nich něco konstruktivního. Ne vždy to však jde, ne vždy tam něco užitečného dokážu najít. Mohu Vás ujistit, že se nepřestanu program R nabízet, nejen pro to, že i pro geografy je v tomto prostředí k disposici řada pěkných knihoven. Za úroveň cvičení se cítím odpovědný, i když možností ovlivnit jejich průběh nebylo mnoho. Třeba jsem je všechny dost nevyužil. Letos je sestava cvičících poněkud jiná, jsou to zkušení kantoři, i když mnozí mají blíže statistice než geografii, demografii ... . Jsem zvědav na odezvu. Za pochvalu děkuji, udělá samozřejmě radost. Kdyste si však přecejen na nějaký problém vzpomněl (jistě se najdou), neváhejte a seznamte mne s ním.

    Karel Zvára, CSc.
    Student has disallowed display of personal data, 08.02.2007, 1. Year, Geografie, Bachelor's
    Pan Zvára je člověk, před kterým by se měl každý sklánět k zemi. Kdyby tak takoví byli všichni. Budu ho chválit, kudy budu chodit!
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2007, 1. Year, Demografie, Bachelor's
    Statistika je v teoretické rovině pro mě nepříliš záživný předmět. Je však jistě potřebný a jeho aplikace v praxi zajímavá je. Přístup pana docenta Zváry ke studentům je dobrý, u zkoušky vytváří přátelské klima a nevyžaduje detaily a podrobnosti.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2010, 1. Year, Demografie, Bachelor's
    Kantor má perfektní materiály, je vstřícný. Vyžaduje porozumění probíráné látky.
    Student has disallowed display of personal data, 11.05.2011, 1. Year, Demografie, Bachelor's
    :)
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html