InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Mgr. Jiří Kroutil, Ph.D. [31-270], Organic Chemistry I [MC280P66B, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 11.12.2007, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Na cviení jsme měli pana Bobulu a opravdu to mělo smysl. Chodili jsme k tabuli a snažil se nám vše vysvětlit. S testem nám také vyšel hodně vstříc, ale nedal nám ho zase zadarmo. Tak by to mělo být.
Student has disallowed display of personal data, 19.12.2007, 2. Year, Chemie, Bachelor's
Cvičení jsem absolvoval u Mgr. Hrdiny
RNDr. Mgr. Jiří Kroutil, Ph.D. [31-270], Organic Chemistry I [MC280P66B, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.10.2006, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Pan Kroutil je velmi příjemný přednášejcí, snaží se vždy najít a ukázat názorné příklady, které napomáhají k pochopení látky. Stejně jako Mgr. Novák se i Dr. Kroutil přičinil v tom, že se z chemické lamy mého formátu, stalo něco víc. Organická chemie s ním je skvělá.
Student has disallowed display of personal data, 11.12.2006, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Přednáška je rozhodně užitečná a zajímavá. Dr. Kroutil vykládá jasně a systematicky.
Student has disallowed display of personal data, 23.12.2006, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Přednáška je jasně strukturovaná, přehledná a názorně podaná. Někdy byl ale výklad bohužel poměrně nudný, což občas vedlo ke ztrátě mé pozornosti.
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2007, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Uvítala bych, kdyby byl výklad doplněn prezentacemi s přednášenou látkou dostupnými studentům. Usnadnilo by to orientaci v probírané látce. Dále bych považovala za rozumnější, kdyby se zkouška z tohoto předmětu dělala po obou semestrech.
Student has disallowed display of personal data, 27.09.2008, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Tady rozhodně záleželo na znalostech chemie ze střední...kdo měl dobrý základy, tak pro něj byl zbytek celkem intuitivní a závěrečný zápočet brnkačka
Student has disallowed display of personal data, 15.06.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Velmi dobře se mi dělaly poznámky, pan Krouil podle mě umí dobře a srozumitelně vysvětlit i složitější problémy a navíc byla přednáška většinou zpestřena několika vtipnými poznámkami, takže jsem celkově na tyto přednášky chodila celkem ráda :-).
Student has disallowed display of personal data, 23.06.2009, 1. Year, Chemie, Bachelor's
Oceňuji klasickou formu výkladu s použitím křídy a tabule, výklad se dal velmi dobře zaznamenávat, stíhala jsem během přednášky pochopit, co bylo vykládáno. Děkuji. Vaše přednášky patřily v tomto semesrtu k těm nejlepším.
Mgr. Petr Novák, Ph.D. [31-240], Organic Chemistry I [MC280P66B, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 31.05.2006, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Škoda, že se cvičení konalo od šesti večer. Cvičící na mě působil ospale, teprve později jsem zjistil, že tak mluví i v normální denní dobu. Ale k něčemu to nejspíš bylo.
Student has disallowed display of personal data, 13.10.2006, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Cvičení byla jednou za čtrnáct dní dvě hodiny, účast nepovinná, leč v zápočtu bylo jen to, co jsme probírali, takže se vyplatilo na ně chodit.
Student has disallowed display of personal data, 17.10.2006, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Pohodář, schopný nenuceně z každé chemické lamy udělat skoro profíka organického chemika. Sám jsem byl pekvapen kolik toho umím, když jsem konzultoval problémy organické chemie s kolegy z CHPV a co víc, byl jsem dokonce schopen jim poradit s tím, co pro ně bylo obtížné. Cvičení s ním skutečně pomohlo k tomu pochopit lépe učivo z přednášek. A co se týče "unaveného působení" , myslím, že to není zas tak výrazné, spíš myslím, že jde o zcela běžný projev nekonfliktního a bezproblémového člověka.
RNDr. Mgr. Michal Valášek, Ph.D. [31-270], Organic Chemistry I [MC280P66B, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 11.12.2006, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Michal Valášek je člověk, který má svatou trpělivost a to dokonce i s biology... Myslím, že je velmi dobrým vyučujícím, vysvětluje látku jasně a na vhodných příkladech, důkladně procvičuje. V nouzové situaci zopakuje i strarší látku.
Student has disallowed display of personal data, 15.06.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Mně cvika s panem Valáškem opavdu sedly, mluví jasně a vždycky nejdřív látku vysvětlí - a když to moc nejde, tak dovysvětlí znovu (a je u toho fakt klidnej a trpělivej). V zápočtovém testu byly typové říklady, které jsme na cvikách dělali. Takže pro mě opravdu fajn pan profesor :-).
---, Organic Chemistry I [MC280P66B, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.06.2016, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Nechápu, proč k tomuto předmětu neexistují skripta, která by zcela jasně definovala, co se po studentovi chce. Ne vždy totiž má člověk možnost kvůli rozvrhu chodit na přednášky.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html