InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Dana Holá, Ph.D. [31-140], Genetics [MB140P17, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 06.03.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Literatura nebyla prakticky dostupna v češtině, ale v anglické literatuře byla snadno sehnatelná, bohužel né každý ovládá angličtinu aby v ní mohl studovat
Student has disallowed display of personal data, 07.03.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Trošku moc šprtání, zkoušku bych hodnotila jako nejtežší v tomto semestru.
Student has disallowed display of personal data, 17.03.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
prednaska by mohla byt velice zajimava, ale nacasovani jeji druhe casti na patecni odpoledne bylo rozhodne nestastne, vsichni byli unaveni a tri hodinova prednaska byla opravdu hodne na to aby se dala aspon trochu vnimat. Latky na nauceni bylo opravdu hodne byla velmi narocna co se tyce pojmu a nejruznejsich nazvu
Student has disallowed display of personal data, 31.03.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Cekala jsem to mnohem zajimavejsi.
Student has disallowed display of personal data, 21.04.2009, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Myslím, že by tato přednáška měla být zařazena až do studijního plánu druhého ročníku, respektive po absolvování biologie buňky a molekulární biologie. Přednášející s těmito znalostmi počítaly, navzdory velkému počtu studentů prvního ročníku.
Student has disallowed display of personal data, 20.05.2009, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Přednášky byly velice náročné na pozornost až ubijející. V proudu informací nebylo možné rozlišit co je důležité. Ztrátaou pozornosti na krátký okamžik, nebo v zadních řadách přeslechnutím několika slov člověk přišel o pochopení celého zbytku přednášky. Z přednášek jsem získala dojem, že rozsah učiva je obrovský až nezvládnutelný, ale nakonec zkoužka nezvládnutelná nebyla.
Student has disallowed display of personal data, 07.05.2010, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Možná kdyby byla přednáška v menším rozsahu, byla by více zajímavá. Někdy byl rozsah informací tak velký, že to snižovalo zájem. Ke zkoušce byl rozsah informací přiměřený.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2015, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Z prednášok som bol niekedy zmätený, pretože toho bolo naozaj veľa, ale všetko bolo vysvetlené naozaj skvelo. Veľmi sa mi páčilo, že pani doktorky majú očividne dobré zázemie nie len v genetike, ale napríklad aj v chémii alebo štatistike a všetko čo sa v prezentáciách vyskytlo bolo naozaj dobre vysvetlené. Prezentácie boli pripravené tak, že keď som sa na ne potom neskôr pozrel, všetko sa mi "utriaslo". Na skúške som sa bál, že som nestihol napísať všetko a bol by som ešte zapísal pár stránok, ale hodnotenie nie je priveľmi prísne.
RNDr. Marie Kočová, CSc. [31-140], Genetics [MB140P17, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 06.03.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Literatura nebyla prakticky dostupna v češtině, ale v anglické literatuře byla snadno sehnatelná, bohužel né každý ovládá angličtinu aby v ní mohl studovat
Student has disallowed display of personal data, 07.03.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Trošku moc šprtání, zkoušku bych hodnotila jako nejtežší v tomto semestru. A taky ty maratony prezentací bez přestávky...
Student has disallowed display of personal data, 17.03.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
nektere body prednasky byly trochu zmatene a pani Kocova se obcas do vysvetlovani dotazu trochu zamotavala. Latky bylo opravdu velmi hodne a na zvladnuti byla velice narocna. Jinak ale byly prednasky fajn i kdyz obcas trochu uspavajici, vzhledem k nacasovani druhe (vetsi) casti na patecni odpoledne.
Student has disallowed display of personal data, 31.03.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Nedávat v pátek odpoledne přestávku v tříhodinové přednášce bylo nad síly všech posluchačů. Není pak divu, že v půlce ta polovina, která neusnula, odešla.
Student has disallowed display of personal data, 21.04.2009, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Myslím, že by tato přednáška měla být zařazena až do studijního plánu druhého ročníku, respektive po absolvování biologie buňky a molekulární biologie. Přednášející s těmito znalostmi počítaly, navzdory velkému počtu studentů prvního ročníku.
Student has disallowed display of personal data, 20.05.2009, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Přednášky byly velice náročné na pozornost až ubijející. V proudu informací nebylo možné rozlišit co je důležité. Ztrátaou pozornosti na krátký okamžik, nebo v zadních řadách přeslechnutím několika slov člověk přišel o pochopení celého zbytku přednášky. Z přednášek jsem získala dojem, že rozsah učiva je obrovský až nezvládnutelný, ale nakonec zkoužka nezvládnutelná nebyla.
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2015, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Paní doktorka byla rozhodně maximálně vstřícná, ale její styl výkladu byl někdy tak rychlý, překotný a až zmatený - ne, že by působila zmateně, spíš vše říkala tak strašně rychle a překotně, že jme často vzdávali jakýkoli zápis a i pozornost ke konci udržet už prostě nešla.
---, Genetics [MB140P17, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 21.04.2009, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Doporučuji, aby studenti museli nejdříve absolvovat biologii buňky a molekulární biologii.
Student has disallowed display of personal data, 13.06.2016, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Myslím si, že kreditové ohododnocení tohoto předmětu je významně podhodnocené.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html